Perheenne auton/autojen merkki ja vuosimalli?
Kommentit (22)
Toyota Corolla 1995 ja Renault Laguna 2000
Vaihdettiin juuri pois Audi Quattro 1998, kun oli turhan hiano meille ;)
Riittävä vielä nelihenkiselle perheellemme...
Ja punainen tietysti :) Punaset kulkee kovempaa :D :D
Ford Mondeo -95 (farkku). Sillä kulkee 5 ihmistä, koira, kaksostenrattaat, tarvittaessa esikoisen rattaat ja kaikki tavara, mitä reissuilla tarvitaan.. =)
Mersun maasturi -05 ja Fordin tila -04
Ja Fiat Punto 2000.
Kaksi lasta ja iso koira.
Auton vaihto suunnitelmissa ja yksi mahdollisuus tuo octavia, kysymysmerkillä on vain takatilan pienuus/sopivuus? Kauppaan ei olla päästy kokeilemaan vauvanistuimen mahtuvuutta, koska istuinta ei masuasukille ole vielä hommattu...
mun Carina E vm.-93 ja " miehen" (eli koko perheen) farmari-Corolla vm.-05
Autolla mies kuskaa rakennustarvikkeita, minulla ei ajokorttia ja asumme muuten palvelujen lähellä joten autoa ei tarvita.
Luulisin että mahtuu. Kauppiashan nyt toki hehkutti että sinne mahtuu vaikka mitä:) Mutta perempi sovittaa ennen kaupan tekoa. Lainaat vaikka kaukalon jostain.
Kontti on tosi iso. Mahtuu vaunut ja leonberg mukavasti. Ja on kyllä hurjan hyvä auto muutenki:)
Luulisin että mahtuu. Kauppiashan nyt toki hehkutti että sinne mahtuu vaikka mitä:) Mutta perempi sovittaa ennen kaupan tekoa. Lainaat vaikka kaukalon jostain.
Kontti on tosi iso. Mahtuu vaunut ja leonberg mukavasti. Ja on kyllä hurjan hyvä auto muutenki:)
Miehellä mersun paku, vuosimallia 96. Hyvin tolla mun omalla autolla mä ja 4 lasta päästään liikkumaan=)
04- mallinen VW Bora menee vaihtoon...
ja porukkaa on kohta viiden hengen verran.