Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään keittiöapulaisia paikalla??

Vierailija
02.01.2006 |

Olisi mahdollisuus päästä tekemään keittiöapulaisen hommia, osa-aikaeläkeläisen puolikasta... onko palkka millainen, kannattaako ruveta puolikasta tekemään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei ole kummoinen,,,MUTTA....sen lisäksi tulet saamaan peruspäivärahaa kelasta! todellisuudessa tienaat puolikkaalla työllä n 170 euroa vähemmän kuin täyttä päivää tekevänä. Lisäksi jos sulla on perhettä, saat olla lasten kanssa enemmän ja hoitomaksut ovat pienemmät, kun voit pitää heille vapaapäiviä- Suosittelen lämpimästi. omaa kokemusta on kaupungin työntekijänä. Palkka ei tod ole 1500...oliskin=)

Vierailija
2/5 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitin kyseiseen työpaikkaan (kunnan keskuskeittiö) ja emäntä siellä sanoi palkan olevat 1413¿ (+mahdollisia lisiä esim työkokemuksen mukaan)... miten ihmeessä se voi olla niin paljon!? en ymmärrä, onko keittiöapulaisen palkka todellakin (kokonainen palkka) jopa 2800¿??? ei voi olla!!

juu, haen kyseistä työtä juuri sen takia koska saisin olla lasten kanssa (5v ja 1v) kuitenkin suht paljon kotona ja lisäksi sen takia koska olisi päivätyö (mieheni tekee vaihtelevaa vuorotyötä)...

toivottavasti saan paikan!! =)

mutta jos joku osaa vielä kommentoida tuohon palkka asiaan niin kiitos paljon! olen vaan aina ajatellut että keittiöapulaisen palkka olisi tosi huono...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin, että saat puolikkaasta työstä ja kelasta yhteensä käteen n. 800 euroa, verojen jälkeen.

Vierailija
4/5 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittäjällä on sitten vähän enemmän, mutta ei läheskään kaksinkertaista määrää. Olisiko pari-kolmesataa enemmän...

Vierailija
5/5 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla 3 ikälisää se tekee 192e lisää tuohon peruspalkkaan.

Sain käteen joka kk. noin. 1100e.

Nyt olen ollut hoitovapaalla yli 2 vuotta,joten en tiedä

onko palkat nousseet.

Mutta ei kumminkaan paljoa.

Ja riippuu tietty verotuksesta.

Mulla oli tuolloin vain 15%.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän