Minkä arvosanan (4-10) annat seksielämällesi?
Mikä siinä on hyvää ja mikä huonoa?
Tämä tuli mieleen tuon pihtaamiskeskustelun avattuani.
Meillä seksielämä on ollut 4, nyt 9. Hyvää on avoimuus ja estottomuus. Huonoa erilainen vuorokausirytmi, eli kun toinen haluaa seksiä, toista nukuttaisi:-). Tästä on päästy sopuun sillä, että kumpikin joustaa tarvittaessa ja nipistää sen verran unistaan. Ja huonoa on kai sekin, että lapset on tosi herkkäunisia joten pitää vähän " pidätellä" raisuinta menoa.
Kommentit (17)
Seksi on erinomaista, mielikuvituksellista, ihanaa. Silloin kun sitä on. Eli kympistä kasiin laskee se, että ollaan aika paljon jouduttu säätämään sitä seksin määrää. Välillä on viikkojen taukoja, eikä tahti kiihkeimmilläänkään ole kuin ehkä kerran viikossa, puolessatoista. Mulle tuo tahti olisi ihan ok, mutta tiedän, että mies haluaisi jonkun verran enemmän. Mutta aina tuntuu olevan jotain tärkeämpää tekemistä tai väsyttää, eikä asiaa auta mun alapäävaivani, joka saa limakalvot kuivumaan ja ihon halkeilemaan. Auts.
Menee hyvin. On ollut hiljaisempiakin aikoja, kuten varmaan joka suhteessa, miehen sairaiden aikaan oli varsinkin. Nykyään kumpikin tekee aika ahkeraan aloitteita ja aina on silloin oikeastaan toinenkin sillä tuulella, ja seksi tuntuu hauskalta ja nautinnolliselta. Kumpikin saa ja antaa. Puolikkaan pisteen tiputin ihan siksi, että aina ei tunnu mielikuvitus ja/tai energia riittävän kaikenlaiseen uuteen.
ensin raskaus sit synnytys... jos kohta pääsis toimiin... ja päästäis takas sinne 9:n tasolle
mua ei yhtään huvita, koska mies ei viitti tehdä kotona yhtään mitään. Jos auttais mua kotitöissä yms, niin ehkä huvittaisikin, mutta nyt ei todellakaan,....
Mulla on hermot menny. Masentaa tää elämä muutenkin.
Mulla ei taida olla oikeestaan enää mitään tunteita miestä kohtaan. Tuntuu että ollaan vaan kämppiksiä, ja minä se siivooja. Ei jaksa!
Ja kun sitten joskus meillä sitä seksiä on, niin se on aika pikaista toimintaa. Mies " väkisin" yrittää änkee sitä munaa..arrrggghhhh.....
sit vähän nuolee ja se on siinä...joopajoo..todella antoisaa!!!
vois olla enemmänki jos en olis niin estoinen, tai ei estoinen mutta minun täytyy saada olla kokoajan tilanteen " herrana" ... Siksi en saa orgasmia, ja se latistaa meidän seksi elämäämme todella kovasti.
Antaisin kympin jos saisin seksiä pikkuisen useammin. Se siis ainoa miinuspuoli. Mutta hyvää löytyy paljon. Tosi tyydyttävää, avointa, hauskaa, hellää...
10. Maksulliset naiset ovat todella taitavia ja rahalla saa aina parempaa.
-Pentti-
Nyt lomalla ollaan kuitenkin oltu toistemme kimpussa jatkuvasti, vaikka sukulaisia täynnä olevassa talossa olikin aika taito löytää tilaisuuksia...:)
ei vaan yksinkertasesti himotaniin ei voi mitään...silmät kiinni ja fantasioin jostain toisesta niin sujuu seksi suht.koht. hyvin....
Nykyään surinpiirtein 9, välillä 10. Kaikki muuttui kun kävimme läpi rankan kriisin jokunen aika sitten. Olimme eron partaalla, miehellä oli jo uusi nainen katsottuna ja selvät sävelet oman elämän suhteen. Kaikki tuli mulle päin naamaa kuin märkä rätti nurkan takaa.
Loppujen lopuksi kaikki kääntyi hyväksi ja nyt ollaan onnellisia. Sitä ei osaa arvostaa toista ennenkuin sen on menettämäisillään. Näin se on.
nyt 8
meillä kans kriisin tynkää joka selvitettiin aikas hyvin.
ja tuli taas todistettua, että seksi ongelmat on laajempia kuin vois kuvitella.(rakkaus, lapset, tasa-arvo jne. )
parisuhteen perusasiat ja arvot kuntoon ja ei kun vällyjen väliin.
t Mies
Molemmat saa aina, kun haluttaa ja just sellaista seksiä kuin haluaa. Kaikki käy molemmille. Seksi on yks elämän tärkeimpiä asioita!
että jos ei sängyssä mee hyvin, niin ei mee mikään muukaan. Seksi on älyttömän iso osa parisuhdetta.
Tosin en ole ollut mieheni kanssa kuin puoli vuotta yhdessä, niin voipi olla sitä alkuhuumaa. ;) Mutta nyt ainakin menee todella hyvin; seksiä on päivittäin ja useamman kerran, ei pystytä pitämään näppejä erossa toisistamme. :)
Komppaan yhtä vastaajista, että seksi on iso osa parisuhdetta (minun mielestäni). Jos kaikki muut asiat sujuvat, niin seksikin sujuu hyvin. :)
Kyllä se on vitonen. Tilitinkin tuolla toisessa ketjussa...
Huonoa on se, ettei sitä juuri ole olemassa. Hyvää siinä on se, että uskon ja toivon sen vielä parantuvan, kunhan olosuhteet ovat otollisemmat. Hyvää on myös se, että molemmat haluavat sen parantuvan.