Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

@@@@ELOHIIRET maanantaihin!@@@@@@@

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just ensiavusta ja joudun olemaan epätietoisuudessa ainakin huomiseen asti.. Aloin tänään vuotaa verta melko runsaasti ja sairaalan lääkäri vaan ronkki tosi kovakouraisesti sisätutkimuksen ja sanoi että ilmeisesti on spontaani keskenmeno aluillaan eikä mitään voi tehdä kun seurailla ja odotella. Ei ultrattu, kun " hän ei kuitenkaan osaisi sitä oikein tulkita" . Gynelle ei saanut aikaa ennen kuin ensi viikolle, yritän aamulla soittaa yksityiselle. Ihan hirveetä olla epätietoisuudessa, meni kesken tai ei.. En jotenki voi käsittää tätä.

Liliane 6+5

Vierailija
22/27 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JAMSSA:

siis taisin kirjoittaa vähän holtittomasti.....keskenmenoni tapahtui siis syyskuussa 05 ja nyt on uusi raskaus meneillään ja uusi ultra uudesta raskaudesta ja minua se hieman epäilyttää, kun viime raskaudessa kävi niinkuin kävi.(ellet tuota työttymyyttä tarkottanut)Mutta se oli ihan iloisesti odotettu juttu....saa olla lasten kanssa kotona!!!!! Mies voisi kyllä löytää jotain tekemistä!

LILIANE:

toivon kovasti sulle onnea ettei pikkuinen sieltä pois tulisi.....annan kaukovoimia sulle täältä.

HYVÄÄÄ ILTAA KAIKILLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hei taas ilmeisesti jotenkin tylsää täällä kun taas kirjottelen ja luen näitä juttuja. Jäätelö oli hyvää ja taisi auttaa pahoinvointiini...ainakin hetkeksi. Mitä juttuja teillä on mitkä auttavat pahaan oloon????? Kaverini kertoi että hänellä auttoi jääpalat ja niitä olikin suussa sitten vähänväliä.....täytyy kait kokeilla!!!!

Arki tuli taas. Mulla ois siivous hommat kesken mutta kun ei jaksa niin ei jaksa.

hei taas......Minttu ja sintti 8+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi surullista.... Tiedän kokemuksesta! :(

Tuo lääkärin käytös oli kyllä todella outoa! Onko samassa sairaalassa äitiys/synnytyspolia? Kun minä aikanani sain keskenmenon menin ensin ensiapupolin päivystykseen mutta sieltä ei apua herunut! Onneksi mukana oli ystäväni, joka tiesi ohjata minut samassa rakennuksessa sijaisevalle äitiyspolille, josta löytyi heti lääkäri, joka ultralla totesi keskenmenon (tai minun tapauksessani tuulimunan). Tuommoinen epätietoisuus on kaikista kauheinta. Kehottaisin siis soittamaan paikkakuntasi äitiyspolille, kyllä sieltä pitäisi apua saada!!

Toivottavasti kaikki selkiää ja hirveesti voimia!!!

Vierailija
24/27 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa tarkoitin sitä työttömyyttä ;) Mutta sittenhän asia on hyvin, jos se tuntuu okei jutulta. Että jaksatte ja pärjäätte. Sehän on tärkeintä! Pitäis aina kirjoittaa viestiä niin pitkälti, että muutkin ymmärtäis mun ajatukset. Joskus sitä vaan luulee, että kirjoittaapi niin selvästi ;) heh.

lilianelle voimia. ikävää kohtelua lääkäriltä. Toivottavasti pääset huomenna ultraan.

Jamssa

Vierailija
25/27 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin voimia ja jaksamista Lilianille!Tiedän kyllä tuon epätietoisuuden ilkeän tunteen..Itselläni tuulimuna ja keskenmeno suht lähekkäin ja sain kyllä jos jonkinlaista kohtelua!Aikana jolloin luulisi saavansa sympatiaa ja erityista hoivaa,ei kaipaisi mitään ylimääräistä vastoinkäymistä!Mutta jotkut ihmiset vaan eivät ehkä osaa ajatella potilaan kannalta ja töksäyttelevät mitä sattuu!Toivotaan että pian selviää ja saat oikeaa hoitoa mikä sitten tilanne onkaan!

Nyt mulla siis esikoinen 13 kk ja raskausviikkoja 8+3 LA 12.8

Kauheaa pahoinvointia taas 24h ja väsymys ja päänsärky siitä johtuen.En saa oikein mitään syötyä ja nälkä olis kova..

Pitikin kysyä,että onko kukaan käyttäny mitään B-vitamiini valmistetta pahoinvointiin?Mulle neuvolasta sitä neuvottiin.Ja hajinki niitä tänään,Heksavittia.Arvelluttaa alkaa niitä käyttämään,kauheita sivuoireita luki tossa paketissa..

Jos jollain ois kokemusta?!

Kiitos!

Jaksamista kaikille!!!:)

Vierailija
26/27 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on tullut näemmä jo traditio iltaisin tulla tänne koneelle lukemaan ainakin elokuisten kuulumiset. Enpä jaksais lukea mitään pinoja näin ahkerasti, jos ei asia olis itselle näin " läheinen" . Täähän on ihan kuin olis tutustumassa kymmeniin uusiin ihmisiin. :)

Onnittelut niille joilla pian plakkarissa 30 vee (nimiä en ala tässä arvuuttelemaan).

Hurjalta kuulostaa, että osalla jo neljännes raskaudesta takana. Jotenkin elokuu tuntuu musta niin kovin kaukaiselta ja ehkä tämä koko raskauskin vielä vähän hämmentävältä ja etäiseltä. Jännittää kyllä vähäsen ens viikon neuvola, ultra-aikakin pitäis tilata. Kaikki varmasti tuntuu paljon todenmalta kun on kuullu sydänäänet ja nähnyt pikkusen ultrassa. Toisaalta nyt tiedän paljon enemmän näistä raskausajan jutuista ja riskeistä kuin eka raskauden kohdalla, joten tieto on lisänny tuskaa siinä mielessä että välillä mietin et onkohan kaikki kunnossa. Mä ainakin pyydän, että kuunneltais sydänäänet ekalla neuvolakerralla. Viime raskaudessa mulla ainakin kuului sydänäänet, rv oli muistaakseni 10+.

Olo on ollut tänään parempi kun aikoihin. Ei juuri väsymystä ja pahoinvointia, loistavaa viime päiviin verrattuna! Ostin muuten purkin Multitabs special 2+. Toivottasti ei ole " liian myöhäistä" alkaa niitä popsimaan?

emine ja masuasukki rv 8 tai jotain sinne päin...

Vierailija
27/27 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille lohduttavista sanoista!! Mulla jatkui sitten illalla vuoto vielä runsaampana ja oli hyytymiäkin joukossa, niin lähdimme TYKS:iin naistentautien polin päivystykseen, jossa pääsin heti ultraan. Siellä näkyi vielä sikiö oikeassa paikassa kohdussa, mutta ei vastannut viikkoja, eikä pystynyt varmuudella sanomaan, lyökö sydän vai ei... Viikon päästä menen uudestaan ultraan. Mahdollista on, että olen odottanut kaksosia ja toinen meni kesken nyt tai sitten (niin kamalalta kuin se tuntuukin) kannan kuollutta sikiötä kohdussani. On silti helpottunut olo, kun hiukan edes tuli viisaammaksi eikä peli ainakaan vielä ole täysin menetetty. Pieni toivonkipinä elää.

Liliane 6+5(toivottavasti)