Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

clomien aloituksesta...

02.01.2006 |

Olen itse menossa tutkimuksiin vuoden jatkuneen tuloksettoman vauvan" teon" vuoksi. Minulla on PCO ja terolutia olen puoli vuotta nyt syönyt epäsäännöllisiin kiertoihin. Ilmeisesti seuraavaksi kokeilen clomeja... Itsestä tuntuu niin hölmöltä ne aloittaa, kun joulukuussa -04 jätin pillerit pois, jolloin yritys aloitettiin " tulee jos on tullakseen" - aenteella ja maaliskuun hujakoilla vasta alettiin päiviä laskemaan... En kuitenkaan enää sinne maaliskuulle jaksa odottaa, kun kuitenkin on tuo pco... Eli en usko sen enää sinnekään asti odottamalla tärppäävän... Siksi haluankin kysyä, että kuinka pitkän yrityksen jälkeen te olette aloittaneet clomit?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kierrot olivat mitä sattuu ja pco-epäily oli taustalla. Jos lääkäri clomit sinulle myöntää, kyllä niiden käytölle perusteet on. Ei meilläkään mitään ajoitettuja yhdyntöjä ollut koko ekan vuoden ajan. Ja jos sinulla kerran on pco, eiköhän se oli ihan todennäköistä, että jotain apua ovulaatioon voit tarvita.

Vierailija
2/2 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teillä jo se vuosi täynnä on, eiköhän sen laskeminen siitä aloiteta kun ehkäisy jätetään pois. Ja vaikkei olisikaan täynnä, kyllä tehokkaammat konstit voi ottaa käyttöön jo aiemminkin, kun kerran on tiedossa, että jotain on vialla - siis sulla PCO.

Varmaan teidän tapauksessa ensin selvitetään verikokeilla, ovuloitko. Jos et, saat luultavasti clomit.

Onnea matkaan!

-Tua (PCOlainen, jolla tärppäsi ekasta clomikierrosta: nyt kotona 1v poika!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla