Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3,5 v. yökuivaksi!?

26.02.2006 |

Elikkä, äidin laiskuuden takia vasta nyt jätettiin yövaippa pois. Päivisin ollut jo piiitkän aikaa kuiva. Eka yö meni hyvin, ku rupes kähjäämään ni heräsin siihen ja ehdittiin vessaa. Toka ja kolmas yö, sänkyyn tuli. Aamuisin kuitenkin herää hätään ja ehtii pissalle.

Kysymys kuuluukin.. Herätänkö pojan väkisin yöllä potalle kun itsekin menen, olen siis rv 30, pissataan ja aamulla sitten herää itse. Vai pitäisikö opettaa ja odottaa että herää itse hätäänsä yöllä ja ilmoittaa siitä tai sitten ei.

Eli oppiiko turhaan odottamaan sitä mun herätystä... Vai miten olette toimineet? Kokemuksia kaivataan, kiitos!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

potalle ja pottaa pidin yöt lasten sängyn vieressä, tosi pian oppivat ite käymään ja ylipäänsä heräämään kun hätä tuli. Alkuun kantsii pitää vaikka muovifroteeta lakanan alla, niin ei patja kärsi turhia.

Vierailija
2/3 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi sänky kastui oikeastaan joka yö, ehkä noin viikon verran, ja sitten yhä harvemmin, kunnes vähitellen (en muista tarkalleen, mutta ainakin näin jälkeenpäin aika nopealta se tuntui) ei enää ollenkaan. Vaikka lapsi nukkuikin vielä tuttipullon kanssa, eli veti pullollisen maitoa juuri ennen nukahtamista. Chow:n kanssa samaa mieltä, että patja hyvä suojata!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksista. Olen suojannut sängyn jopa kahteen tasoon ni saa sitten yöllä helposti otettua vaan märät pois ja alla on taas kuiva peti. Taidan nyt herätellä sitten aluksi ainakin kun kerran itekin heräilen. Mut tuskin herättäisin jos voisin nukkua yöt kunnolla.. *haukotus* :)