^Heinäsirkat maanantaina^
Kommentit (22)
Nyt on mennyt pari päivää, etten ole ollenkaan oksentanut! JIPPII!!! Jospas tämä tästä alkaa hellittää! Taisit justagirl puhua tuota np-ultran jättämisen. En minäkään ota. Jos olisi vain muutamia ultraus kertoja, niin varmaan ottaisin ihan vaan siksi, että saan nähdä pienokaisen, mutta kun minä olen syynissä tämän raskauden kanssa, niin tehdään ultra joka kerta. Vaan vähän kyllä mietityttää voiko noin paljon ultrausta olla lapsella haitallista?!? Pitäneepä ihan otta mun lääkärin kaa puheeksi, että jos vähempikin riittäisi:/
Voikun olisi ihana tuntea jo liikkeet! Edellisessä raskaudessa tais tulla rv.16. Silloin nla.täti sanoi, että voin odotella jo rv.15, kun on kohtu jo niin suuri. saapas nähdä milloin tässä raskaudessa alkaa tuntemaan=) Silloin mahakin pullahti melko aikaisin esille, mutta ainakaan vielä en ole mahan kasvua huomannut. Itse asiassa tuli laihduttua, kun monta viikkoa meni ettei edes vesi pysynyt sisällä=( kaamee huoli oli, että menee vielä kesken, kun on näin raju pahoinvointi. Oikea pelastus oli, että mies oli 3 viikkoa lomalla, jotta sain levätä=) mutta nyt painun pehkuihin, öitä!
Myös minultakin! :) Itselläni on mennyt vuodenvaihde pienen flunssan kourissa. Nyt kun sain muut perheenjäsenet terveiksi, sairastuin sitten itse. Lämpöä oli 37,6 ja jäseniä kolottelee vähän ilkeästi. Olen joutunut nyt olemaan tämän päivän poissa töistä, olen vielä huomisenkin ja sitten on kaksi vapaapäivää. Toivottavasti pian toivun ja tästä ei ole haittaa pikkuiselle!
Viime raskaudessa olin pari kertaa kipeänä ja terve tyttö syntyi silti, mutta ainahan sitä miettii kaikenlaista...
Ihana kuulla, että osa teistä tuntee jo liikkeitäkin! Kumpa minäkin jo tuntisin... :D
Mukavaa viikkoa kaikille!
t.Saraida rv 10+4