Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~Syyskeijut! ~*~Vuoden ensimmäinen MAANANTAI!

02.01.2006 |

Huomenia! Meillä on aloitettu aamu reippaasti ukon kanssa kunnon aamujumpalla! =D Piti käyttää tilaisuus hyväkseen, kun sen mokoman piti lähtee takas laivaan. Nyt pitää toivoa ovista erittäin pikaiseen tai sitten vasta ens viikolla. Todennäkösempää on, että jälkimmäinen pitää paikkansa, koska kp on tänään vasta 11/34(29-50), mutta yrittänyttä ei laiteta!

KJ25 ja S@nde! Ihanaa, kun olette vielä maisemissa!

S@nde, kiva, että saan sinusta seuraa tuonne loppukuun listaan, siellä kun on jostain syystä kovin hiljaista!

KJ25! Ymmärrän kyllä ihan täysin tuon, että välillä pitää ottaa " rennommin" ! Voi kun itsekkin pystyisin, mutta ei tää pää osaa relata. Vaikka vielä kaikki todennäkösyydet on vastaan niin silti pitää antaa kuumeen taas vallata koko mieli..Ja onnea tupakkilakkoon, mäkin alotin, mut se ei kestäny ees päivää.. Nyt pistin ukon laittamaan ennen lähtöään kaikki röökit piiloon joten tän vajaan askin jälkeen tulee pakkolakko. Onneks kauppaan on niin paljon matkaa, että sitä varten ei viiti ipanoita pakata autoon ja lähtee ajelemaan.

Suuret pahoittelut tädin yllättämille ja hurjasti plussaonnea kaikille!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taas uppoutunut niin vauva-haaveisiin. Sen huomaa työmatkoilla bussissa istuessa. Sitä vaan pohtii koko ajan, millaista olisi, jos perheessä taas olisi pikkuinen vauva. No joo, jos ensin odottaisin ovista, huoh, tämä menkoista ovikseen väli on aika tympeää odottelua. Innostuin kyllä taas popsimaan multitabseja. Ainakin jotain pientä tulee jo tehtyä tässä vaiheessa asian hyväksi.

Mieheni ei tiedä, koska mulla on ne " pikku s päivät" ja sillä verukkeella saan sen innostumaan peiton alla puuhasteluun ehkä muutaman kerran ylimääräistäkin. ;) Tosin ei ole koskaan tarvinnut pahemmin vikitellä. Enemmänkin on ongelmana saada nuo isommat lapset pidettyä autuaan tietämättöminä vanhempiensa touhuista. Joskus aikaisemmin kirjoittelin tänne, että meidän toinen lapsista on sellainen, että ilmaantuu yöllä vaivihkaa meidän väliin nukkumaan. Joten on oma vaivansa itsekin uneliaana kiikuttaa lapsi takaisin kerrossängyn yläpetille, kun ei ole mikään kevyt puntti nostaa suorille käsivarsille enää.

Mainiota, että saadaan tänne jo syyskeijujen pinon loppupään väkeä mukaan. Tervetuloa Sande turisemaan juttua, tärppionnea vaan oviksen suhteen. Ja tulevalle piinasiskolle Selmiinalle myös! Itse aloitan ovistikuttelun kp 14. Todennäköisesti mulla on ovis kp 16 tai 17. Siten on tikut jo useamman kuukauden ajan mulla ovista ennustaneet. Ja paljon plussaonnea jo piinaileville syyskeijukaisille!

Vierailija
22/36 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen syntynyt marraskuun lopulla enkä ole koskaan kärsinyt siitä, itseasiassapäinvastoin!!!!

Ainut jolloin se otti pähää, oli se vuosi kun täytettiin 18 kun kaikki sai ajokortin ennen mutta muuten olen ollut vain " ylpeä" syntymäpäivästäni!

Itseasiassa, en vaihtaisi syntymäpäivääni mihinkään.......

että älkää ihmeessä pitäkö mitään taukoja jos ajattelette että lapis kärsii siitä, ei varmasti:):):):):):):):):):)

oma napa:

tänään on joko kp 1/23-35 tai kp 36/23-32.......

Koska aamulla tuli herätessä verta paperiin...olin aivan down ja laitoin tamponin ja lähdin töihin...

Olin vaihtamassa sitä kun oli mennyt vajaa 5 tuntia eikä siinä ollut juuri mitään...

No e laittanut kuin suojan ja jatkoin töitä..

olen tehnyt töitä ja urheillut ja kaikkea mutta ei vielkää suojassa mitään......

yhdessä vaiheessa tuntui vatsassa jotain menkkatuntemuksia, sellaista joka on mulla yleensä panimpana vuotopäivänä...mutta silti ei suojassa mitään..

nyt se on taas laantunut..

mä oon pihalla:)

Mut viimeistään huomen aamulla ne on alkanut kunnolla jos alkaakseen, siihen varaudun mutta toivon tietysti vielä että ei:)

Kävin ostamassa tänään ykllä vitamiineja minkä pitäisi jotenkin auttaa raskausutmisessa....tai siis siinä lukee että raskaana oleville ja raskautta suunnitteleville!!!!!

Jos siitä sitten olisi apua....

Mutta toivon meille kyllä tärppiä hetimiten, syntyi vauva sitten mihin vuoden aikaan tahansa ja sitä toivon teille kaikille!!!! :):):):):):):)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iki-ihania plussauutisia =)

Mulla on nyt kp 33/30-32. Tätiä odottelen, sillä olis aikamoi mahdottomuus olla raskaana. Pupuiltii kp12 vaan ja ovis tais olla vasta jossai kp18 tienoossa. Taidan ressata tänään alkaneesta työstä. Kyllä otti päähän olla töissä taas pitkän tauon jälkeen =/ Tsemppiä teille, jotka aloititte työt/koulun vuodenvaihteessa!

Mulla on ollu koko päivän paha olo, oksensin töissä. Luulen, et jännitin niin paljon työhönpaluuta, et masu meni sekas. Mahalla reagoiminen on tuttua mulle.Vieläkä ei ruoka oikee maistu ja koko ajan on sellai tunne, et kohta lorahtaa :/ en tiiä...

Plussia lisää kiitos ;)

-frodo-

Vierailija
24/36 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malta pysyä poissa täältä, kiitos teidän ;)

Eppa: Mies ei meilläkään tiedä ovisaikaa, ettei tuu suorituspaineita. Sanoi saaneensa tarpeekseen esikkoa yrittäessä, kun seksi alkoi maistua puulta. Mennään tjot-meiningillä, vaikka kovasti toista toivotaankin.

Bubbles: Tervetuloa! Mulle on ihan sama, koska vauva syntyisi, kunhan vaan saisi pienen käärön sykkyyn tuhisemaan =) Jouluvauva kuulostaisi ihanalle, vaikka eniten toivoisin kuitenkin ehkä juuri syysvauvaa, sillä esikko on syntynyt myös syyskuussa.

Sannuli: Tsemppiä! Voi olla ihan hyvin alkuraskauden harmitonta pikkuvuotoa! =) Plussasäteitä!!! Mä oon kans hankkinut taas multi tabs special 2+ -tabletteja. Näitä varmaan tarkoitit? Olisko Marikko tarkoittanut kans näitä? Söin näitä kyseisiä vitskuja esikon yritysajasta imetyksen loppuun asti.

Monella taitaa olla lupaavia oireita!!!! KAIKILLE PLUSSIA! Jotenkin omalta kohdalta alan elättelemään myös toiveita...

-poistun hetkeksi-

Vierailija
25/36 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt jättää tätä palstailua ja kuumeilua nyt vähän taka-alalle, mutta harva se päivä tulee kuitenkin lueskeltua teidän juttuja.

Meillä taisi mennä ovis ohi tässä kierrossa... :( Tai sitten sitä ei ollut ollenkaan. Tikuttelin ovista kp 14, 15, 16 ja 17, kahteen viimeiseen tuli vain yksi viiva ja kahteen ekaan lisäksi vain haalea testiviiva. Eli ei ovista niiden mukaan, ellei ollut sitten jo aiemmin. Nyt kp 17.

Mulla on ollut kierto 30 päivää tai ylikin esikoisen syntymän jälkeen, siis kun menkat alkoi 6kk synnytyksestä. Viime kierrossa ekan kerran tikuttelin ovista ja testi oli odotetusti positiivinen kp 16. Kierto jäi kuitenkin 28 päivää pitkäksi ja edellinenkin oli 29, ehkäpä normalisoitunut nyt kun lopetin imetyksen lokakuussa... Ennen esikoista kun oli myöskin 28/29. Toivossa on hyvä elää, mutta tuo oviksen missaaminen/puuttuminen kyllä masentaa vähän. Välillä ajattelen ettei meille taida ikinä tulla enempää lapsia. :( Toiveissa olisi vielä kaksi...

Meillä mies yleensä tietää suunnilleen mikä kiertopäivä on menossa, kun on asentanut kännyynsä sellaisen ohjelman, joka näyttää kiertopäivän ja hedelmällisyyden ja muuta sellaista tyyliin 0/12. Joskus mies tuleekin sanomaan että hei, sulla on kuule nyt hedelmällisyys 12/12, eikös pitäis tehdä jotain ;). Useimmiten minä kuitenkin pidän " siemennyspäivistä" ;D huolen, enkä mainosta sitä hedelmällisyyspuolta miehelle kauheasti. Ovistestien tulkkaamiseen pyydän joskus apuja, muuten en testailuista ilmoittele. Jos raskaustesti jonain päivänä olisikin positiivinen, kehittelisin varmaan jonkun kivan tavan kertoa miehelle siitä. Esikoisesta tehtiin testi yhdessä, kun menkat oli jo reilusti myöhässä ja epäilin oudon olon johtuvan jostain kauheasta kuolemansairaudesta... En uskaltanut toivoa että saatais plussa mutta niinhän tuo " kuolemansairaus" vaan touhuaa tuossa. :D

Plussaonnea kaikille! :)

Vierailija
26/36 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä onkin vissiin samanikäiset esikoiset, vai? Siis syyskussa `04 syntyneet? :)

Mustakin olis kiva saada taas syysvauva ja kaksi vuotta tuntuis kivalta ikäerolta.

Vuodenajasta ei kuitenkaan niin väliä, ei pidetä taukoa, vaikka jotenkin minullekin ne vuoden viimeisimmät kuukaudet ei tunnu niin houkuttelevilta.

Vierailija
27/36 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu syyskuussa -04 on meidänkin tyttö syntynyt =) Plussaonnea!!!

Vierailija
28/36 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mut enpä oo syönytkään kunnolla kun jouduttiin arvauskeskukseen istumaan miehen selkäkrampin takia. Hän totes vaan että joudut sit olee päällä niin kauan kun selkä paranee! ;)

frodo ja sannuli! Pidän peukkuja ettei täti kurvaakaan teille! Ethän frodo oo tehnyt yhtään testiäkään vielä??

-Jeanel-

Vierailija
29/36 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai teillä oikein yhdessä kalenteriin merkkaillaan siemennyspäiviä ;) Onhan se aika kaukana romantiikasta =D Sitä se todellinen kuumeilu teettää. Meillä mies tietää aika tarkkaan kierron vaiheet, minusta huomaa aika hyvin. Oviksen aikaan on älyttömän halukas ja ennen menkkoja älyttämän äkäinen. Aikaisemmin mies otti paineita " vauvantekopäivistä" jos ne tarkkaan ilmoitin. Nyttemmin olen niin paljon puhunut toiveistani, haaveistani, halustani ym ym toiseen lapseen, että on ihan innolla mukana oikein tekemässä vauvaa.

Muuten Marikko, mehän taidettiin olla molemmat huhtikuisissa la 18.4.05, joka sittemmin todettiin huonoksi enteeksi kun meni molemmilla kesken. Vai?

Tsemppiä ja malttia piinailijoille! Ja paljon paljon +++++!!

Vierailija
30/36 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin siis 18.4.[color=blue]2006

Vierailija
31/36 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ihanaa, taas yksi syyskeijuvauva lisää!

Eppa: Testaatko huomenna? Jos vaikka saatais taas plussajuna lähtemään ;o) Hyvältä kuulostavat nuo oireesi. *peukutuksia*

Visakoivu, Bubbles, Jeanel : oireita näyttää löytyvän, joten nyt vaan kovasti onnea. Koittakaahan malttaa vielä hetki piinailla.

Bubbles: Melko samoissa mennään. Meillä kans vielä viikon verran odottelua ja jos tärppäis niin LA olisi 19.9. paikkeilla.

sannuli: Nyt pompin tädinkarkoitustanssia ettei se hiivatun täti vaan osaa teille. *hus pois*

frodo: Toivotaan että tuo etova olo olisi sitä itteään! Plussajunassa on kuulemma paljon tilaa.

Mulla nyt kp 21/28-30. Tällähetkellä olo rauhallinen ja en taida testailla " ennakkoon" kun meillä on vasta eka yrityskiertokin menossa. Jotenkin sitä ei usko heti saavansa plussaa... (itsesuojeluvaistoa?) Ja hirveesti teillä samoissa menijöillä on oireita, mulla kun ei ole mitään! Kökkö!

No anyway, nyt päivät kuluvat nopsasti kun olen palannut työmaalle. Huh huh, sitä hommien määrää, mutta ittehän sen päätösen teki. No, onneksi poika viihtyi hyvin hoidossa.

- Villis

Vierailija
32/36 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selmiinalle: Näinhän siinä kävi, että lyhyeksi jäi se haave huhtihurmurista. Mutta meikäläisen täytyy vaan olla onnessaan, että ylipäätään vielä tärppää, kun meikä on noita 60-luvun lapsentekopuuhiin myöhäisheränneitä. ;) Mutta toivottavasti nyt päästäisiin molemmat paremmalla onnella tuonne odotuspuolelle pinoilemaan.

Frodo: Niitäpä vitamiinipillereitä juuri, ihan samoja Multitabs 2plussia. Tuossa keskenmenneellä yrityskierroksella söin näitä myös. Ja silloin tärppäsi. Ajattelin kokeilla, jos olisi samaa tärppiä lisäävää taikavoimaa. Muulloin en ole näitä popsinutkaan.

Vierailija
33/36 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin taas pitkän sepustuksen joka hävisi yhtäkkiä. Voihan p...a

Ihanaa kun saa tänne kirjoitella ja purkaa tuntoaan ja löytyy muita jotka kuumeilevat myös! Tunnen itseni välillä niin tyhmäksi oireitteni kanssa. Onneksi on teitä muitakin :-)

Meillä mies ei tiedä kierroistani, mutta kertoisin hälle jos edes itse tietäisin ;-) Ollaan pupuiltu aina kun sille on tuntunut. Itse asiassa viimepäivinä aika usein..

Jospa nyt alkaa plussia sadella nopemapaan tahtiin. Taitaa olla enemmän loppukuusta mahd. lasketut ajat..

Oma kp nyt 28 jos oikein laskin -huomaa- päässä lasku ei suju. Tätiä ei näy vielä, tänään ollut kovat kivut ja valk.vuotoa tulee paljon. Eli kohta kait tulloo. Rinnat kipeät ja suussa etova maku ollut tästä aamusta alkaen. Kuitenkin jotain oiretta, onneksi. Mullahan tuli aattona pupuilun jälkeen mustaa verta ja ilmottauduin jo keijuista pois. Onneksi vuoto loppui samantien ja nyt olen kovasti miettinyt oliko se täti vai joku muu? Mielipiteitä?

Pikkuesteri

Vierailija
34/36 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

villiseepra: meillä on kans eka yrityskierto menossa. Jotenkin tuntuisi epätodennäköiseltä että heti tärppäisi. Vatsa ja selkä kramppaillut nyt koko illan, mutta huomennahan tädin pitäisikin vasta tulla. En vain muista, kramppaileeko mulla normaalistikin ennen tätiä. Viime menkoista kun on jotain 4,5v aikaa. Muistelisin, että ensin lorahtaa puoli desiä verta, sitten alkaa HULLUT krampit ja kivut (jotka kestää n. 2 vrk), ja lopuksi tulee RUNSASTA vuotoa n. 6 vrk ja tuhrupäivät päälle. Nää nyt tulevat krampit on tosi lieviä eikä ole tarvinnut edes muutella asentoa niiden takia - saatika sitten oksentanut kivusta ja napsinut 5 buranaa päivässä.

En testaa vielä huomenna kun ei ole millä testata. Menee torstaiaamulle, ellen sitten testaile ke iltana kun saan testit käsiini. Kuukupin pitäisi tulla kans pian postissa. Saapa nähdä ehtiikö täti ensin! Olen kyllä tehnyt tänään lumitöitä ja vatsalihasliikkeitä, jotka yleensä ovat laukaisseet tädin tulon. Vielä ei näy mitään... tosin kohdunkaula on aika ylhäällä, kovuudesta en osaa sanoa mutta kohdunsuu on minusta vähän auki (?). Valkovuodonkin määrä on tippunut.

Plussaonnea+++ kaikille!

eppa

Vierailija
35/36 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin tarttis lähteä, ei kyllä kiinnosta. Mulla on oikeesti ihan kauhee olo, en oikee usko et tällasta voi tulla pelkästä jännityksestä mennä töihin... Samanlaista kestokrapulaa, ku ekaa odottaessa. Ihmettelen vaan, et alkais jo näin aikasin..saas nähdä. Esikosta pahoinvointi alko joskus rv8 tienoilla.

Jeanel+muut: Kiitti tsempeistä, niiden avulla oikeesti alan epäilemään, et josko kuitenkin kaikki olis mahdollista ja ukollani olisi SUPERsäilyvät siimahännät! ;) En o tehnyt vielä testiä, koska viimeksi plussa näkyi vasta, ku menkat oli viikon myöhässä. Nyt eletään siis kp34/30-32. Pe testaan, kun vapaat alkaa..ellei se akka o jo kurvannut siihen mennessä =/ Aika ihme, jos ekasta kierrosta olis tärpännyt, en tiä.

En ehdi nyt kommentoimaan muuta, mutta peukutukset kaikille!!! Plussajunassa on reilusti tilaa juu =)

-frodo, joka palaa linjoille töistä päästyään-

Vierailija
36/36 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumeilijoiden joukkoon mukaan. Olin syksymmällä 60-lukulaisten pinossa, mutta en löytänyt muita sieltä kuin " esikot" . Meillä siis ennestään kaksi tytöä ja kuume kolmanteen on kova, eikä tuota aikaakaan ole kovin tuhlattavaksi. Kierto vaihtelee 28-34 vrk välillä, joten nyt ollaan kp 21/30-32. Hankin jo tähän kiertoon ovistikutkin ja se näytti selvän kohdan kiertopäivänä 16, joten nyt sitten jännätään teidän muiden mukana kuinka käy. Pari kiertoa on yritetty mutta tuloksetta, joten nyt kokeillaan tikkujen voimalla. Täytyy muutama kuukausi katsoa ja käydä sitten gynellä kysymässä jos ei ala raskautta kuulumaan, onko jotain apuja tällekin iälle raskaaksi tulemiseen.

Mukava kun syyskeijuja on näinkin runsaasti yhdessä kuumeilemassa.