~*~Syyskeijut! ~*~Vuoden ensimmäinen MAANANTAI!
Huomenia! Meillä on aloitettu aamu reippaasti ukon kanssa kunnon aamujumpalla! =D Piti käyttää tilaisuus hyväkseen, kun sen mokoman piti lähtee takas laivaan. Nyt pitää toivoa ovista erittäin pikaiseen tai sitten vasta ens viikolla. Todennäkösempää on, että jälkimmäinen pitää paikkansa, koska kp on tänään vasta 11/34(29-50), mutta yrittänyttä ei laiteta!
KJ25 ja S@nde! Ihanaa, kun olette vielä maisemissa!
S@nde, kiva, että saan sinusta seuraa tuonne loppukuun listaan, siellä kun on jostain syystä kovin hiljaista!
KJ25! Ymmärrän kyllä ihan täysin tuon, että välillä pitää ottaa " rennommin" ! Voi kun itsekkin pystyisin, mutta ei tää pää osaa relata. Vaikka vielä kaikki todennäkösyydet on vastaan niin silti pitää antaa kuumeen taas vallata koko mieli..Ja onnea tupakkilakkoon, mäkin alotin, mut se ei kestäny ees päivää.. Nyt pistin ukon laittamaan ennen lähtöään kaikki röökit piiloon joten tän vajaan askin jälkeen tulee pakkolakko. Onneks kauppaan on niin paljon matkaa, että sitä varten ei viiti ipanoita pakata autoon ja lähtee ajelemaan.
Suuret pahoittelut tädin yllättämille ja hurjasti plussaonnea kaikille!
Kommentit (36)
Meillä kuopus niin kipeänä,etten ole täs ehtinyt ees koneelle,täytyy koittaa lukea tuo edellinen pino loppuu jossain vaiheessa. Mieli tekis jo odotuspuolellekin mennä,mutta kun ei oo ehtinyt ei sitten millään. Mutta eiköhän se tästä...
PLUSSA onnea lopuille keijuille! *kiskoo porukkaa perässään*
ONNEA MYTYLLE plussasta :))) !!! Ja hönttäkö oli myös plussannut, hirrrmusti ONNEA!!
En eilen sitten ihan koko pinoa jaksanut/ehtinyt ajatuksella lukea, joten jos joku muukin on vielä plussannut, niin ONNITTELUT!!
Palattiin eilen reissusta ja heti alkuunsa oli pakko tulla käymään palstalla... Sen verran, että näki täällä olleen eloa ;).
Mietin, että josko tilaisi testejä ensi viikkoa varten... Onko nuo Aconit luotettavia? Sitä kyllä malttaisi odotella paremmin jos ei niitä testejä olisi valmiina kotona ;).
Täällä nyt kp 25/31-33, eikä oireita oikeastaan ole vieläkään. Valtavasti kuplii mahassa, ilma kiertää, mutta se voi johtua myös näistä joulun/uuden vuoden ajan ruuista. Ja ihan kuin ennen menkkoja, kiukuttanut on melkein joka toinen päivä... Elikkäs saattaapi olla ettei testata tarvitse ja tuonne lokamasuihin suuntaan...
Lähden tästä viettämään viimeistä loma-maanantaita (nyyh! :( ), miten sitä ottaakin näin paljon stressiä jo etukäteen tuosta ensi viikosta ja aikaisista aamuista?!
-himppu-
[color=violet]Mytylle ONNEA plussasta!! [/color]
Hienoa että niitä plussia alkaa tupsahdella =) Kovasti koitetaan tulla perässä sinne odotuspuolelle.
Täällä kp 10/27, peuhupäivät siis käsillä ;) Ja onhan sitä tässä jo peuhailtukin. Nyt seuraa yöks kysymys... Eli liman pongailusta... Miten voi vai voiko tuota ovislimaa pongailla kun on päästelty simppoja liikenteeseen?? Koska tuota spermaahan voi olla/tulla sieltä vielä vrk yhdynnän jälkeenkin, ja sen voi siis sekoittaa ovislimaan? Hoh hoijaa, kaikkea sitä taas tuleekin mietittyä... Noh, siimahäntiä on viljelty, homma jatkuu, kunpa se ovis nyt tulis.
Mulla on kans ihmeen rauhallinen lepotila. Jotenkin vaan tuntuu että nyt en haluakaan testata. Odottelen tätiä huomiseksi eli nyt on kp 28/28. Vatsa on pinkeä ja ruikulilla, lisäksi on hyvin lievää kramppailua. Valkovuoto haisee minusta siirapille (!!) kun se vielä pari pv sitten haisi jollekin etikan tai muskottipähkinän tapaiselle...
Sitten pientä galluppia: tietääkö teillä miehet missä vaiheessa kiertoa olette? Entäs tikkuun pissiminen - tietääkö mies siitä? Miten kerrotte testituloksen (nega/plussa)? Mä en ole turhaan stressannut miestä sanomalla joka päivä missä mennään, mutta kyllä se tietää että pian testataan. testaan kyllä miehen tietämättä, ja negan ollessa kyseessä odotan että täti tulee ja kerron vasta sitten. Jos se on plussa, askartelen sille varmaan jonkinlaisen yllätyksen keittiön pöydälle.
Nyt pitää ruveta valmistautumaan työhaastatteluun ;)
Elikkä en ensin suuret onnittelut plussanneille!!
Täällä kp 10/28 ja persona monitori näytti kahta vahvaa viivaa ovistikulla eli huomenna on ovis. Harmi vain mies lähtee huomenna aamulla reissuun ja tulee keskiviikkona takas. No täytyy jumpata aamulla kunnolla..
Onnea siis Mytylle, Höntälle ja kaikille muillekin jo plussanneille!! Toivottavasti me muutkin tullaan jossain kohtaa pian perässä ;-)
Tädin jyräämille voimahalit ja tsemppiä uuteen kiertoon.
Mulla menossa nyt Kp13/26-27 pupuiltu ollaan ahkeraan =D Tällä jaksolla en oo nyt testannut ees ovista, ku ajattelin rauhoittaa tilannetta ees sillä saralla... Tiedä sit mikä on parasta, kun esikko tärppäs heti ja nyt menty jo elokuusta asti ilman tärppiä =( Niin kakkosta aloimme toivoa jo maaliskuussa, mut imetin vielä silloin ja elokuussa vasta lopetin imetyksen, joten sitä pidän virrallisesti aloitus kuukautena. Esikko meillä on syntynyt 6/2004 joten pikkukakkonen olis enemmän kuin tervetullut!!!
Sitten noihin galluppeihin. Mulla esikosta jo paljon ennen kuvitteellisia menkkoja todella kipeet rinnat, niin et niitä oli pakko ite rutistella, jot helpottas. Muita oireita ei alkuun ollut.
Mä testailen testit vähän niiku salaa mieheltäni ja kerron kyllä mitä oon vastauksiksi saanut. Ovis ajan mies osaa laskea jo itekin, ku muutun kuulemma niin paljon käytöseltäni siinä kohtaa =) En kai mä vaan oo liiankin innokas touhuilee siinä kohtaa??
Mut nyt on pakko mennä peseen lattioita,ku Valtteri nukkuu päikkäreitä.
Kuinka hullussa uskaltasin testata huommen aamuna,lämmöt mielestäni ylhäällä ja palelee sikana,kädet aivan kohmeessa hyvä että pystyy kirjottamaan,APUVA,miten tämä voi olla näin hermoja raastavaa,mitä jos testi on negatiivinen,taas menee kaivoon kaikki hiivatin kuvitellut raskaus oireet.PASKEMPI HOMMA,mulla kierto p 26 28/30,on varmaan liian aikaista testata,oli alamaha kipuluita mutta ei enää,kait....raivoan muksuille,totta se HIIVATIN TÄTI TULEE,eikö se kuulosta vähän siltä kun tännekkin raivoan... PASKA...
Mutta koita Visakoivu vielä pari aamua odottaa, ei tarvi sitä pettymystä sitten niin kovasit tuntea. Mä päätin, että seuraavan kerran testaan vasta jos menkat myöhästyy. Muistan tuosta kolmosesta testanneeni kun jo oikeasti tiesin että olen raskaana, mutta kun nykyään ei millään malta odottaa =). pidän peukkuja sinulle!
Kiitos haavekuva,katohan vaan niin nähään lokamasuissa,kävin siellä ja aattelin että pitäskö piruuttaan jo pinoutua sinne HEKO HEKO HEKO.aivan sekoamis pisteessä....
Saa nähä kuinka kauan jaksan odottaa,pitää varautua pahimpaan,eikö niin....:(
Rustasin jo pari riviä tuonne Kolibreihin. Oon tän kierron ollut niin taustalla, että moni nimi on mullekin ihan vieras. Plussia on kuitenkin tasaisesti tullut keijuillekin, ONNEA! Mä oon ollut mukana toukokuun toivoista saakka. Eli olis ihan mahtava alku vuodelle, jos nyt pamahtais tikkuun kaks viivaa... Tai itse asiassa palloa ;)Sain veljeni vaimolta ylimääräisen Predictorin. Heidän kolmannella l.a. on heinäkuulla.
Kp 27/24-32 rinnat on arat, muita oireita en seuraile. Ja mies tietää kyllä missä mennään ja on hyvin aktiivisesti ollut viemässä tätä projektia eteenpäin. Se on ihan kiva, kun menkkojen jälkeen on pidetty palaveri, jossa kalenteriin on valmiiksi ruksittu siemennyspäivät ;) EIkös romanttista ?!
Onko muilla sellasta tunnetta, että tärppäis nyt pian, ettei vauva syntyisi ihan loppuvuonna? Ei oo " parhaita" kuukausia syntyä marras- tai joulukuussa, mutta onko sillä sitten lopulta väliä? Ja en varmaan ala pitämään mitään taukoa, ellei nytkään oo tärpänny... Kunhan edes tärppäis!
Tervetuloa Bubbles :)!
Ihan alkoi naurattaa, kun luin teitin romanttisista " siemennyspäivistä" ;o))... Meillä kun on samoin! Merkkasin kalenteriin pieniä s-kirjaimia :) hih!
Ja täällä ollaan myös mietitty sitä tauon pitämistä, ellei nyt lokakuullekin viimeistään tärppää... En haluaisi(eikä mies) ihan loppuvuoden lasta. Mutta eri asia sitten, pitääkö sitä taukoa todella! Toisaalta kun toivoisi niin sitä tärppiä vaan, ajankohdasta viis! Ja sitäkin, että onko siihen varaa, jollei muutenkaan onnistu kun vasta piiiitkän yrityksen jälkeen... Että ehkä meillä ei sitä taukoa tule?! Kaikista paras, jos nyt tästä tärppäisi!
+++++- tuulia!
himppu
Kp 21 ja oli kai pakko testata negaa taas tänään.. Kp 19 siis testasin ekan viivanpaikan ja nyt halusin katsoa oliko se siitä muuksi muuttunut, mutta eipä ollut niin. Nooo, eihän tässä mikään hätä vielä ole, on vielä näitä päiviä jäljellä. Oletetun oviksen mukaan pitäis täti saapua lauantaina, että piinaviikkoa sitä tässä vietetään.
Galluppiin niin meillä ukko tietää että käyn täällä sivuilla, mutta en anna sen tulla kurkkimaan mitä kirjottelen. Ja kerron noista testeistäkin jos jaksan, plussahan olis tietty ihan eri asia ;) Mutta muuten se ei kyllä tiedä paljoakaan missä mennään, ja taitaa olla parempi ettei tule paineita.
Mä olen vähän samoilla linjoilla Bubblesin kanssa siinä että loppuvuosi on paskamaista aikaa syntyä. Ihan lapsen kannalta kun on sitten aina luokan nuorin jne. Mutta en aio mitään taukoa alkaa pitämään tässä, kun ei tosiaan tiedä kuinka pitkään muutenkin menee ennen tärppiä.
Sitten loppuun kuviteltuja oireita:
- Viime yönä löysät nalle puh -pyjaman housuni tuntui kiristävän massun kohdalta
- kauhean " tietoinen" olo mahasta, ei varsinaisesti särje. voisi ehkä kutsua painontunteeksi just, nippailee välillä
- nännit kutiaa (ei tosin tänään oo kutissut)
- koulussa lohikiusaus haisi tosi pahalta mun nenään (ehkä se vaan haisi pahalta)
Tulipas pitkä sepustus!
Olin niin omien " oireideni" lumoissa että meinasin unohtaa...
Bubbles kysyi siitä syntymisajankohdasta. Alun perinhän halusin vauvan syntyväksi elokuussa, mutta tuo kierukkakin poistettiin vasta marraskuun vimppa päivä ettei siihen olisi oikeasti ollut realistisia mahdollisuuksia. Syysvauvakin olisi varmasti ihan yhtä kiva :) Vähän joo mietityttää noi marras-joulukuu, mutta saa nyt nähdä. Tuskin mekään mitään taukoa pidetään sen suhteen.
Ihania noi kalenteriin ruksatut siemennyspäivät ;) Mä en kerro siemennyspäivistä miehelle, kun sille tulee suorituspaineita ikä pupuilu onnistuisi helposti.
Vielä viikon verran kärvistelyä, että voi sen testin tehdä jos menkat ei siis ole alkanut. Jännittää pirusti, oireita on nyt nännien arkuus, itkuisuus ja väsymys. Kaksi lasta ennestään ja molemmilla kerroilla tein testin n.rv 5 ja tiesin jo testiä ostaessani että turha testailla, koska tiedän olevani raskaana :) Mutta onhan se ihana nähdä ne 2 maagista viivaa tikussa :)
Nyt jos natsaisi, niin la olisi 17.9-06.
Raskaus pidetään salassa niin pitkälle kun pystyy,katsotaan sitten millä viikoilla ihmiset huomaa että vauva on tulossa =) Kerrotaan jos kysytään.
Ihanaa maanantaita kaikille syyskuisille!
Tilasin juuri testit netistä. Ne tulevat keskiviikkona, kai. Eli täti ei ole vielä tullut, ehkäpä huomenna :/ Mulla on ollut etova olo, vatsa tyhjä muttei tee mieli syödä mitään. Pissalla olen käynyt ihan jatkuvasti. Toivottavasti tämä on SITÄ. Mutta piinaillaan vielä pari päivää.
ONNEA ONNEA MYTTY =)
Bubbles: Meidän poika on syntynyt 24.11 ja olen kyllä miettinyt että jos nyt ei tärppää niin voi olla että pidetään taukoa kun en haluaisi että lapsosoet nyt ihan samana päivänä ois syntynyt. Vaikka en kyllä tiedä oisko sillä sit kuitenkaan mitään väliä. Katsotaan nyt kuinka käy.
Galluppiin sen verran että meillä mies tietää jos oon testin tehnyt mutta ei muuten että missä mennään. Noh tietty silloin kun täti on tullut.
Tänään oli kyllä tosi kurjaa herätä töihin. On vaan niin masentavaa kun kaikki kivat pyhät ym. on ohi. On kai alettava odottaa talvilomaa että on ees jotain odotettavaa ;)
Nyt vaan sitten jännätään kuka seuraavaksi plussaa, eikös siellä ole ehdokkaita tarjolla tällekkin viikolle?
Galluppiin! Mä kyllä ukolle yleensä kerron vaikkei sitä niin hirveesti kiiinostaskaan! Ja aina kun on tullu miltei ovisplussa niin käsken sen tarkistamaan onko viiva paksumpi vai ei!
Mä oon varmaan sekoomassa. Mä oon taas pitkin päivää tuntenu jos jonkinmoisia raskausoireita. Ja täti joulun alla oli kyllä niin " avokätinen" etteikö siitä voi olla epäilystäkään etteikö se ois ollu oikee täti.
Nää on pakko olla jotain ovisoireita tai sit mun kilpparisairaudesta johtuvaa, muuten mä oikeesti oon tulossa hulluks.. Ihme nippailuja mahassa, etova olo, juoksen koko ajan pissalla, tunsin jopa repäisykivun tyyppisen tunteen..
Nyt pitää mennä paukuttamaan päätä seinään hetkeks jotta järki palaisi..
Mä toivon niin kovasti kesävauvaa, mutta kun sitä ei sitten meille suotu niin oon koko ajan siirtäny toiveen suuntaa. Jouluvauvaa en välttämättä toivois, mutta otan toki vastaan mitä annetaan! Tai toisaalta ei se kyllä hassummalta kuulostas..hmm.
Mut ennustajaelli sanoi, että meille syntyy tyttö 13.1.2007 eli muutama kierto pitäs siinä tapauksessa vielä kärvistellä.
Siis tosi romanttista Bubbles! =D Mä kans näytin ukolle netistä sellasta kalenteria missä on sydän aina niiden päivien kohdalla kun pitäs pupuilla ja siihenhän laitetiin sukupuolitoivekkin joten tarkkaa puuhaa! No tää kierto meillä eletään onnenkantamoisilla joten tuosta kalenterista ei nyt muuta hyötyä ole, se kyllä onneks näytti ovista vasta ens keskiviikkona joten ukko kerkeis hyvin lomille. Saapi nähdä!
Hienolta kuulosti Jeanelinkin oireet! Peukutuksia kaikille piinailijoille!
Todennäköisesti kuulun myös loppuviikon testailijoihin, mutta negaa vahvasti sieltä luulen tulevan. Lauantaina olaan menossa juhliin ja ajattelin perjantaina kun viellä ollaan kotona varmistaa tuon negan, että saa sitten rauhassa ottaa boolia. Silloin kp siis 24/28-30. Meillä toinen lapsukainen on syntynyt marraskuussa ja kaksi kummilasta joulun aikoihin. En ole vielä tässä vaiheessa pitänyt tuota heillä kovin pahan asiana. Ehkä se sit joskus harmittaa heitä, mutta täytyyhän jonkun silloinkin syntyä.... :-) Ja ajatus jouluaaton taikka päivän lapsesta tuntuisi kyllä aika kivalta. Uudenvuoden aaton lapsi ettei sitten enää niin paljon houkuttelekaan...
babyunelma kp 20/28-30
päätin pissiä aamun kunniaksi tikkuun (27/28). Lomalla kaikki oireet ja palstailu, kaikki hermoilu unohtuivat, ja ajattelin tehdä testin jotta rauhallinen olotila säilyy.
Vielä mitä, nyt vasta sekaisin olenkin. Olen raskaana. Ei edes mitään haamua, vaan selvääkin selvemmät kaksi viivaa. Ja viikon päästä alkaa uusi työ. Mitähän tässä tuli taas tehtyä?
Aiemmin luettelin oireitani, jotka siis lopulta olivat raskausoireita - sitä se flunssakin kaiketi oli. Kaksosista aikoinaan oireina olivat nännien muuttuminen (kasvoivat, väri muuttui, tulivat aroiksi) ja itkuisuus. Itkin silloin jopa Sinkkuelämää katsoessani, ja olinkin jo etukäteen 100% varma raskaudestani. Nyt itkuisuus (valitettavasti) on korvautunut kiukulla ja stressillä. Huudan, raivoan, kiukuttelen ja pelkään kaikkea mahdollista... Arvatkaas millaista eilisessä kelissä oli matkata autolla kanssani Joensuusta kotiin, kun takana istuivat vielä kaksi pientä aarrettamme? Aivan, arvasitte oikein - mies pääsi tänään töihin lepäämään :)
Jaa niin, onnea myös Höntälle. Lähden vilkuilemaan tuonne odotuspuolelle heti kun paniikki vähän helpottaa. Tsemppiä kaikille, joilla testaus on vielä edessäpäin! Ja oikein hyvää tätä vuotta :)