Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**KESÄKUUN odottajat maanantaina**

02.01.2006 |

Ja näin on käynnistynyt ensimmäinen viikko vuodelle 2006!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin vaan lukea pinon ja taustailla, mut syyllisyys yltyi. Minähän sitä listaa olen pidellyt ja nyt en pitkäänaikaan olekeen heittänyt sitä tänne. Alkuperäinen juttuhan oli, että veikkaa tulevan pienokaisen sukupuoli ja syntymäpäivä. Mielestäni voi noita veikkauksia vieläkin heitellä. Pistän tuon listan nyt tuonne meidän esittelypinoon niin käykää siellä katselemassa ja veikkailemassa:-)

Nyt vaivaa ihan hirvee väsymys ja palasi vaihteeksi tuo yrjötys, kun en töissä päässyt ajoissa syömään välipalaa. Hiljalleen tässä mennään taas.

G: odotus aina ja synnytys usein, siellä täällä muulloin. Enpä mitään vuoden alkaessa luvannut. Meillä töissä on tiedetty jo vaikka kuinka kauan. Oli pakko kertoa pomolle heti plussan jälkeen, kun vaikuttaa tuohon sijoitteluun töissä.

Zemppiä kaikille sitä tarvitseville!!! Onko kukaan kuullut Mionasta? On pyörinyt mun mielessä tässä joulun aikaan. Jaksamisia toivottelen, jos satut itse lueskelemaan.

Lytte ja Masukki 16+2

Vierailija
22/25 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana galluppiin vastauksia:

Millä vauva-lehden keskustelupalstan palstoilla käyt:

-joka kerta kun olen sivuilla ->odotus, luomupalsta ja ulkosuomalaiset aidit

Omaan napaan ei mitaan erikoista, mies yritti kovasti kuunnella eilen mita mahassa oli meneillaan, tais kuulla vaan suoliston juttuja. Mutta oli se kuitenkin suloista kun se siina makoili mun mahan paalla.

Alright, nyt pullataikinan tekoon, hyvaa odotusta ja alkuvuotta muille kesakuisille!

Lullaby80 rv16+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

G:

-päivittäin käyn odotus-palstalla

-usein synnytys-palstalla (varsinkin niitä miesten mokia luin monta päivää, oli hauskaa :)

-joskus käyn luomuperheissä ja leikki-ikäisissä lukemassa

oma napa: Supistukset on jatkunut, viime yönä melkein tunnin supisteli, vaikka sängyssä makasin. Tänään piti sit käydä antamassa pissanäyte neuvolaan ja samalla kuunneltiin sydänäänet. Ihana oli kuulla, vaikka liikkeet tuntuukin päivittäin. Mutta noista kipeistä supistuksista vielä, ei kuulemma voi tehdä mitään, vaikka paikat alkaiskin avautumaan. Lääkärille en päässyt, kun ei kuulemma ole aikoja. Eikä se mitään hyödyttäiskään, jos ei se kerta mitään voi tehdä. Pitää vaan maata ja odottaa, jos ne menis ohi. Huolettaa. Ens viikolla alkais harjoittelu päiväkodissa, mutta se jää nyt hamaan tulevaisuuteen. Toivottavasti pääsen edes helmikuun alusta takaisin opintojen pariin, ei huvittais maata koko kevättä...

Tein vain sellaisen uudenvuodenlupauksen, että kuuntelen kehoani ja lepään tarpeeksi. En muutenkaan yleensä ole mitään lupauksia tehnyt.

gabriela rv 16+3

Vierailija
24/25 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikaiseen kuulumisia.

Eka oma napa. Lauantaina siivosin oikeen kunnolla, ja illan kärvistelin liitoskipujen kanssa. Eilinen reipas lenkki (n. tunnin) helpotti kipuja, mutta tänään kun käytiin pojan kanssa yliopistolla (kilometrin kävelymatka) niin en meinannut päästä päikkäreiden jälkeen sängystä ylös! Ja lenkillekkään en päässyt, kun oli muuta menoa. Ei siis kivaa yhtään, jos liitoskivut yltyy jo tässä vaiheessa tällasiksi! Mies vain sanoi, että älä jää makaamaan vaan käy siellä kävelyllä vaikka kuin sattus, jos se kerran alkaa helpottaa kun lihakset lämpenee. Ja taitaa tuo armas sulhoni oikeassa olla. En pääse maaliskuussa alttarille omin jaloin, jos en nyt huolehdi kunnostani. Eli mun uuden vuoden lupaus on että en jää makaamaan, vaan liikun niin paljon ja niin pitkälle raskautta kuin vain pystyn ;) Jospa se auttas noihin liitoskipuihinki.

Ja siihen galluppiin: usein roikun täällä odotuspuolella, joskus käyn taaperopuolella, liikuntapuolella ja luomuperhepuolella. Harvoin tulee käytyä av:lla, perhe ja juhlat sekä isien palsta. (meniköhän ne noin ne kysymykset ;I)

Nyt suihkuun ja nukkuun, aamulla herätys ennen kukonpieremää.

Eggis ja massu rv 17+4

Vierailija
25/25 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eggis:

Ihan pikaiseen kuulumisia.

Eka oma napa. Lauantaina siivosin oikeen kunnolla, ja illan kärvistelin liitoskipujen kanssa. Eilinen reipas lenkki (n. tunnin) helpotti kipuja, mutta tänään kun käytiin pojan kanssa yliopistolla (kilometrin kävelymatka) niin en meinannut päästä päikkäreiden jälkeen sängystä ylös! Ja lenkillekkään en päässyt, kun oli muuta menoa. Ei siis kivaa yhtään, jos liitoskivut yltyy jo tässä vaiheessa tällasiksi! Mies vain sanoi, että älä jää makaamaan vaan käy siellä kävelyllä vaikka kuin sattus, jos se kerran alkaa helpottaa kun lihakset lämpenee. Ja taitaa tuo armas sulhoni oikeassa olla. En pääse maaliskuussa alttarille omin jaloin, jos en nyt huolehdi kunnostani. Eli mun uuden vuoden lupaus on että en jää makaamaan, vaan liikun niin paljon ja niin pitkälle raskautta kuin vain pystyn ;) Jospa se auttas noihin liitoskipuihinki.

Ja siihen galluppiin: usein roikun täällä odotuspuolella, joskus käyn taaperopuolella, liikuntapuolella ja luomuperhepuolella. Harvoin tulee käytyä av:lla, perhe ja juhlat sekä isien palsta. (meniköhän ne noin ne kysymykset ;I)

Nyt suihkuun ja nukkuun, aamulla herätys ennen kukonpieremää.

Eggis ja massu rv 17+4

Eli päivittäin käyn odotuspuolella, ja nuo muut sitten joskus jne ;)

E. uudestaan