Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Side- ja tampooniteollisuus ajautuu konkurssiin! Kuukupit YKKÖSIÄ!

Vierailija
01.01.2006 |

Tilasin syksyllä kuukupin ja olen ollu ERITTÄIN tyytyväinen. Luulempa että kun naiset laajemmalti hoksaavan tämän tuotteen niin side- ja tamppooniteollisuus ajautuu konkkaan hyvinkin pian!

Itse olen aina ollut tamppoonin käyttäjä, siteet ovat aina ällöttäneet minua. Mutta tämä kuukuppi on vielä paljon parempi.

1. Käyttömukavuus omaa luokkaansa

2. Säästyy paljon rahaa

3. Säästää luontoa, järkyttävä jätevuori tulee siteistä ja tampooneista!

Tää ei oo mikään myyntipuhe, oon vaan niin tyytyväinen kuppiini että haluan suositella muillekin ;-)

Muita tyytyväisiä käyttäjiä???

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykääs katsomassa vaikka Ruohonjuuren sivuilta! Niitä myydään monessakin paikassa mutta ainakin tuolla on hyvin tietoa..

Vierailija
2/14 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä muita käyttäjiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu ikävältä, ja on hankala poistaa. EHkä en osaa käyttää oikein?

Vierailija
4/14 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukuppi on kuminen kippo joka sujautetaan emättimeen ja johon kuukautisveri kertyy. Siistiä ja helppoa, kuppi vaan tyhjennetään ja huuhtastaan ja pannaan takas.

Vierailija
5/14 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin olen harkinnut kokeilla ellen nyt sitten laita hormonikierukkaa jolloin menkat toivottavasti jää pois.

Vierailija
6/14 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muuten vaikea ostaa siteitä synnytyksen jälkeistä aikaa varten, kun on jo ihan pihalla koko tuotteista.

Vierailija
7/14 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaset niagarat on olleet valloillaan synnytyksen jälkeen. Ei tulis mieleenkään kokeilla mitään kuppeja, isoin megatamponi vaan sisään ja siteillä tukitaan loput kohdat ja sitten vaan vaihdetaan virityksiä vähän väliä ja toivotaan ettei ehdi vuotaa yli... ja syödään lääkettä paljon!!!

Vierailija
8/14 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ap:n kanssa aivan samaa mieltä! Lisäisin vielä, että on ihana tunne, kun ei alapää haise ja voi yölläkin olla ilman pikkareita. Mulla vähän vuotoa ja mulle riittää kupin tyhjennys ekana päivänä kaks kertaa ja muina päivinä kerran. Eli illalla kun tyhjennän kupin, niin aamulla voi lähteä töihin tekemättä mitään menkkojen eteen.

Ainut asia, mikä kupissa kiukuttaa on, että miksi mulle ei ole tästä kerrottu aiemmin!?!

Infoa:

Http://kuukuppikunta.net

Vierailija
9/14 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siteiden kanssa ei tullut mistään mitään, pitivät kaksi tuntia jos sitäkään. Tamponit taas tuntuvat musta epämukavilta vaikka miten oikein laittaisi. Nyt on ollut Mooncup käytössä jonkun aikaa ja on mainio. Ei vuoda, ei tunnu, menkat voi unohtaa sen kanssa.

Vierailija
10/14 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli illalla kun tyhjennän kupin, niin aamulla voi lähteä töihin tekemättä mitään menkkojen eteen.

Eikös suositeltu tyhjennysväli oli enintään 12 h? Minunkaan ei tarvitsisi tyhjentää kuin kerran päivässä, mutta tyhjennän tällä hetkellä kahdesti. Olisi kiva, jos suositus olisi muuttunut.

Vierailija
11/14 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuppi ällöttää mutta tamponi ei. Mikä tekee siitä verta täynnä olevasta pumpulituposta vähemmän ällöttävän kuin verta täynnä oleva kuppi? Uteliaisuuttani kysyn vaan.

Vierailija
12/14 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin maksavat(nopeasti silmäillen en löytänyt linkkisivuilta hintaa) ja montako tarvii. Myydäänköhän muualla kuin netin kautta?

Vierailija
13/14 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

noin maksavat(nopeasti silmäillen en löytänyt linkkisivuilta hintaa) ja montako tarvii. Myydäänköhän muualla kuin netin kautta?

Jälleenmyyjät löytyy tuolta kuukuppikunnan sivuilta. Hintaa kupilla on 27-30 euroa, sisältää postikulut. Myydään muuallakin kuin netissä, en nyt vaan muista missä. Katso tuolta sivuilta, sieltä löytyy tieto. Yhden kupin tarvii vaan, sitä pestään välillä ja desinfioidaan kuukautisten välissä.

Vierailija
14/14 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:16