Tietoa Ideaparkin aleista?!
Kommentit (6)
Mitä olette Ideaparkin aleista löytäneet?
Ja löytykö niitä Crocs-kenkiä aleista? Urheilukaupoista, partiokaupasta tai Crocs-kaupasta? Kokoa 21-22 minäkin etsin. (Stockan korttia ei ole...
Hehkuttakaas vähän löytöjänne, että jaksais lähteä kierrokselle.
Itse menin pääpaikkana Jesper Junior, ja tein mielestäni hyvät ostokset sieltä., Ihan mukavasti oli jäljellä kaikkea. Ostin Ticketin Uffo-haalarin 80cm tytölle ja pojalle 116cm Reimatecin takin. Irtohousuja on jo kahdet, joten niitä en tarvinnut. Ticketit oli -40% ja Reimat -30%., eli Ticketin ovh 98eur ja Reimatec taisi olla joku liki 70eur ovh, joten niistä ihan mukavasti putosi näilläkin aleilla.
SItten ostin Legon sisävaatetta pojalle -30%. Exitin myymälästä ostin tytölle muutamia sisävaatteita, 5 ja 10 eur/kpl mutta sorruin kyllä ostamaan muutaman normaalihintaisenkin vaatteen.
Kenkiä olisin halunnut katsella itselle, mutta lasten hermot eivät enää kestäneet, joten syötyämme ruuhkaisessa Saku`s Galleyssa, lähdimmekin kotiin eikä enää katseltu mitään muuta, mitä alunperin piti :-) Olin tyytyväinen ostoksiin. Mitään muuta ei tarvittu, kengät on molemmilla jo useat ja tuo tytönkin haalari on oikeastaan kooltaan niin reilu, että menee varmasti ensi keväälläkin, jos noin pienenä pysyy, mutta hyvä että on odottamassa. :-)
Kertokaas vaikka tänään siellä käyneet, mikä oli tilanne? Lindex, H&M, N&N, J&J.. jne. :)
Sain sähköpostilla tietoa, että:
"Kaikki Jesper Juniorit aloittavat alennusmyynnin keskiviikkona 18.6. Kannattaa heti suunnata tekemään edullisia hankintoja, sillä parhaat tuotteet viedään käsistä nopeasti! Alennukset -30-50%
Merkit Reima, Ticket to Heaven, Lego, Esprit, Jonathan...ja monta muuta!"
Itse kaipailen tietoa heti kun Crocs-storessa ale alkaa, kiitos! Ja mitä alennettu, millaisin prosentein. Tai muualla Tampereen seudulla Crocsit alessa, niin tietoa tänne, jookos.
ja jatkan vielä että Nicky ja Nellyssä oli kaikki norm. hintaiset tuotteet -50% maanantaina. Tarjous koski tuotteita, joissa ei ollut tarjoushintaa jo valmiiksi. (Eli parhaimpiin tuotteisiin laitetaan punainen alelappu, jossa pieni ale, niin ei tarvitse puolella hintaa niitä myydä...)
Stockalla on kantis- tarjouksen lasten crocsit, hinta 27 euroa. Värejä oli muistaakseni neljä. Ostin meidän vuosikkaalle koko 21 olevat kun oli niin syötävän söpöt.. :x