Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilta Itävallan kauhujenkelarin insestitapaukset vieneet yöunet?

Vierailija
17.06.2008 |

Mulla pyörii tapaus koko ajan mielessä, en voi tajuta hirviöisän pahuutta. Tuntuu, että tämä tapaus on järkyttänyt elämääni liikaa enkä tiedä miksi. Mistä apua?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...itkin monta yötä lukiessani opiskelumateriaaleja insestitapauksista ja monista muistakin asioista. Nykyään en lue noita juttuja, koska tiedän, etten jaksa vatvoa niitä mielessäni viikkokaupalla.

Vierailija
2/5 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin pohdin maailman pahuutta liikaa, ja erityisesti ahistaa, jos lapset joutuvat kärsimään... Uuh, en halua edes ajatella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen jo sopeutunut, mutta alkuun saatoin hätkähdellä monta kertaa hereillä. Tapaus on kertakaikkisen brutaali. Jos joku kirjoittaisi moista fiktiona, se olisi mielestäni jo ihan överiä.

Vierailija
4/5 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen jo sopeutunut, mutta alkuun saatoin hätkähdellä monta kertaa hereillä. Tapaus on kertakaikkisen brutaali. Jos joku kirjoittaisi moista fiktiona, se olisi mielestäni jo ihan överiä.

Mistä noita SAIRAITA ihmisiä löytyy??

Vierailija
5/5 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan hyvin vois olla faktaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan