Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni pahin krapula tänään ..

Vierailija
01.01.2006 |

Aivan järkyttävä päivä. :( Vedin viinaa tyhjään mahaan koko illan ja muisti katkesi puolenyön aikaan. Olen järjestänyt kotibileissä hirveän selkkauksen, suututtanut mieheni ja pilannut bileet ja nyt olen yrjönnyt sappinestettä aamukahdeksasta neljään saakka.

Henkinen morkkis on sanoinkuvaamaton. Voisin kuolla :( En tiedä miten tästä selviän. En uskalla katsoa miestäni edes silmiin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ite samassa tilanteessa viime vappuna. ja siihen loppui mun juomiset... tsemppiä, kyllä elämä valaistuu!!

Vierailija
2/10 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt olen jo ihan ok. Kyllä se siitä. Eilen muistin syödä ja juoda vettä ja alkoholinkäyttö oli asiallista. Ei mitään pahaa oloa tai hävetystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä haluakaan. Mies murjottaa sohvalla eikä puhu mulle mitään. Muistan ja tiedän sen verran, että oon häpäissyt mieheni sen kavereiden edessä aivan totaalisesti. Vittu, miten toivun tästä? Töissäkin huomenna raskas päivä ja olen aivan poikki ja lyöty. :´(

Vierailija
4/10 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakun viinaa juo on morkkikset ja rappikset.

terveiset vessanpöntölle ;D

Vierailija
5/10 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt otat opiksesi, etkä enää juo liikaa. VAraudu muutaman viikon häpeään. siinä ajassa juttu unohtuu. Naurattaakin ehkä joskus. Kamala tunne kyllä, tiedän. Onneksi nuo törttöilyt ovat taaksejäänyttä elämää. Nykyään juon aina kohtuudella.

Vierailija
6/10 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon äidit haukutaan täällä aina lyttyyn, mutta kännikalalle löytyy kyllä sympatiaa.

Vierailija
7/10 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee näköjään joskus yli :( En taida olla sympatian tarpeessa, koska olen niin kamalassa morkkiksessa että ei tähän mikään auta. Pakko oli vaan jakaa tätä kamalaa syyllisyyttä ja paskaa fiilistä täällä.. olen täys idiootti enkä tästä ohi pääse parissa viikossa. Kun menettää kasvonsa, niin ne sitten menettää :´( Tuskin mitään bilekutsuja tällaiselle akalle tulee enää.

Vierailija
8/10 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä ihmeessä teidän lapset oikein on vai kaikkiko olette lapsettomia? Meillä on ollut lapsia 15 vuotta ja yhtä kauan ollaan oltu aina kotona, mitään tollasia bileitä ei enää voi ajatellakaan, ei ainakaan uutena vuotena mitään teinityttöjä saa lapsenvahdeiksi.

Vierailija
9/10 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. " Kokemuksen syvä rintaääni" ... :)

Vierailija
10/10 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä juo noin kovasti!