Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko pyytäneet näitä vauvaennustuksia s-postitse?

01.01.2006 |

Niin.. eli onko täällä monia jotka ovat niitä ennustuksia pyytäneet? Muistan että tuossa joitakin kuukausia sitten (olisko ollu viime keväänä) oli hirveä härdelli ja kaikki laittoivat viestiä näille ennustajille..

Mutta mitenkä on nyt?

Itse laitoin nyt juuri lähipäivinä, ja sainkin vastaukset heti seuraavana päivänä.

Minkälaisia ennustuksia muut ovat saaneet??

Minun ennustukseni:

Hei!

Korttieni mukaan saatte 2 lasta: tytön marraskuussa v. 2007 ja tytön marraskuussa v. 2008.

Terv. Madam Mamma

Sinulle syntyy tyttö 15.8.2006, tyttö 16.4.2010, tyttö 7.3.2014 ja tyttö 9.12.2018.

T. EE

Tuo ellin ennustus kyllä kuulostais hyvältä.. :) Se tietysti merkkais sitä, että pitäis nyt olla raskaana (piinaviikko alkamassa) ja että vauveli syntyis nelisen viikkoa etuajassa.. Mutta ei tietysti mikään mahdoton ajatus.. :)

Mutta nähtävästi tyttöjä vain nuo molemmat ennustavat meille tulevan! Minulle silti ihan sama, kumpaa sukupuolta lapsi on, kunhan tulis.. :)

Eli miten teillä muilla? :)

glemei

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole laittanut viestiä ennustajille s. postiin mutta soneran kristallipallolla kysellyt ja siellä on jokainen enustanut tälle vuodelle vauvaa.. osa poikaaosa tyttöä. Saas nähdä..

mikä on muuten näiden ennustajien s.posti osoite? olis kiva kokeilla..

Ja muuten joku on joskus sanonut että ajan ennustaminen on todella vaikeaa jopa hyvälle näkijälle.eli pienet heitot sallittakoon.

Vierailija
2/23 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

madam.mamma@luukku.com

oma ja miehen syntymäajat(ja lasten jos niitä on)

ennustajaelli@luukku.com

madamII@jippii.fi

+ siviilisääty

Tuolle viimeiselle en nyt laittanut, kun silloin aiemmin häneltä en saanut vastausta..

Kertoisitko lisää tuosta mainitsemastasi kristallipallosta...?

glemei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää ilmasii et ne vaanhuvikseen ennustelee vauvoja..tahtoo kokeilla :D?

Vierailija
4/23 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk mä olen ihan tohkeissani tosta...mulla on " huonotapa" uskoo ennustuksiin ja olen muutenkin niin taikauskoinen :D...kerron sitten mitä vastas!

Vierailija
5/23 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista vastasiko se toinen lainkaan, mutta toinen vastasi (tämä siis viime vuoden alkukesällä), että meille syntyy tyttö 28.1.2006 ja tyttö joskus v. 2016 (en muista tarkemmin).

Mulla on laskettu aika nyt 27.2.2006, eli jos olisi edellisestä kierrosta tärpännyt, olisi ollut JUST toi ennustajan ennustama päivä LA:na :) Mutta toivotaan kuitenkin, että tämä vauva ei tule kuukautta etuajassa, vaan ennustus menisi siinä mielessä pieleen ;)

t. Mikaela rv32 tasan

Vierailija
6/23 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.lintukoto.net/viihde/oraakkeli/

Kysyin siltä:

Olenko nyt raskaana?

Vastaus: " Et. Jokainen vastaantuleva kiistäisi tuon heti."

Argh... kp 28/28 ja täti siis kohta tulossa... :/ =D

Koitin kysyä vähän eri tavalla:

Saanko syyskuussa vauvan?

vastaus: " Välillä kannattaa toimia vaistonsa mukaan."

Eli ehkä onkin toivoa... (paitsi jos se tarkoitti jotain muuta syyskuuta)

Vierailija
7/23 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lähelle on silti tuo ennustaja sun kohdalla osunut! Olispa noin liki mullekin tuo esikoisen syntymä osunut. :)

No.. se jää nähtäväksi..

Onnea sulle kuitenkin hirmuisesti! :)

glemei

Vierailija
8/23 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin kysymyksen, olenko tiineenä?

Oraakkeli vastasi:

Olet, mutta pää pystyyn, ei sitä kukaan huomaa!

Mutta totuuden nimessä, en ole, hih.

Vierailija
9/23 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs sä siihen tupsahdit?? :)

Hih.. Minä tossa aamulla testailin aconin early detection testillä, ja jokin ihme viivan hönö siinä on.. Kovasti se musta näyttää viivan paikalta, mutta sitten kun avasin toisen samanlaisen testin ja kastoin sen ihan tavalliseen kraanaveteen, niin siinä ei tollasta viivaa näy!

Tämmöisen ' keskustelun' kävin äsken oraakkelin kanssa:

Sinä kysyit:

Onko tuo plussa oikea?

--------------------------------------------------------------------------------

Oraakkeli vastasi:

On, ja ihanaa niin, eikös?

:D :D :D Ihanaa joo olis.. jos tuo tosiaan ois totta!!! En vaan tosiaan edes kuvittele vielä että vois olla.. nyt kumminkin vasta kp 26/28..

glemei

Vierailija
10/23 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta laitoin Madam Mammalle kysymyksen tulevista lapsista. Itse olen sitä mieltä, että 2 in min ja 4 max.Mieheni sanoi haluavansa 17 :D

Näin Madam Mamma ennusti:

Hei!

Korttieni mukaan saatte suurperheen, 8 lasta: pojan huhtikuussa v. 2007, tytön syyskuussa v. 2009, tytön + pojan maaliskuussa v. 2011, pojan huhtikuussa v. 2014, pojan marraskuussa v. 2018, tytön toukokuussa v. 2021 ja pojan tammikuussa v. 2023.

Terv. Madam Mamma

Kysympähän vaan, ettö minunko pitäis nuo kaikki synnyttää :D?

Voitais jättää noihin kaksosiin :D

Vierailija
11/23 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa glemei, tupsahdin vaan. Mulle Ennustaja Elli ennusti vauvaa 24.12.2005, joten meni persiilleen ennustus. Mutta mitäpä tuosta, nyt nautin vaan elämästä ilman isoja paineita. Painoa kerkeän tiputtaa alaspäin, kun en ole tiineenä. Tavoitteena on 10 kg, sitten olisin normaalipainoinen. Ilman alkoa nyt kolmisen kuukautta, ihana olo. Eli mulla on tavoitteena nyt terve elimistö, kaipa se vauvakin alulle helpommin lähtee, kun on paremmat elämän tavat. Jos ei lähde, sitten ens vuonna viimeistään kunnon tutkimukset. Nyt aloittelen Clomit tukemaan ovulaatiota, toivotaan, että ne auttaa. Paitsi, että clomit saattaa aiheuttaa painonnousua...hmmm

Vierailija
12/23 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kysyin et alkaako menkat ja Vastaus oli Kyllä alkaa.

Madam mamma ennusti et saadaan vielä yks poika vuonna 2010 näiden neljän lisäksi. Edellisen ennustu et poika syntyisi 29.5.2005 ja se syntyi 23.5.2005.

Ennustaja Elli Edellisestä et syntyy tyttö 18.5.2005 ja viimeinen poika syntyisi 7.4.2007.

Madam mamman ennustus meni mulla ainaskin viimeks lähemmäksi oikein sillä poika tuli ja 2 alkoi syntymä päivä.

Vierailija
13/23 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, laitoinpa s. postia tädeille ja madam mama jo vastasi.

Että saamme vielä yhden lapsen tytön syyskuussa 2006!!

Siis se tarkoittaa että nyt pitäs kai sitten jo olla raskaana. No menkat alkaa ensi viikolla katsellaan nyt sitten miten käy.

Mutta siellä kristallipallolla kun kyselin niin moni sanoi että syksyn pimeyttä näkee ja vauvan meillä eli eikös tuo syyskuu syksyä ole...

Ja siitä sonera plazan sivuista sen verran että se on keskustelu palsta näistä asioista kiinnostuneille ja siellä vierailee myös oikeita näkijöitä. joilla on myös joskus omia " ketjuja" joissa voi kysellä.

Tässä linkki http://keskustelu.soneraplaza.fi/forum.jsp?=113

jos ei aukea niin soneraplaza.fi ja sieltä ellien kautta keskustelut ja kristallipallo.

Vierailija
14/23 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://keskustelu.soneraplaza.fi/forum.jsp?forum=113

toivotaan että nyt meni oikein..

Vierailija
15/23 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon hartaasti, että nuo ennustukset eivät pidä paikkaansa..:) Nimittäin mulle ennustettiin yhtä poikaa, jonka saamme elokuussa v. 2016...

Jos nyt vähän aikaisemmin kuin 38 vuotiaana kuitenkin tulis se vauveli:)

Vierailija
16/23 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekaan ei juuri toivoa Madam mamma antanut: 3 lasta, joista eka vasta 2010! Joskus yli vuosi sitten kyn kysyin, luvattiin eka lapsi vuodelle 2006, saas nyt nähdä sitten.

Ennustaja Elliltä ei oo vielä tullut vastausta.

Vierailija
17/23 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka monen kohdalla ennustus on osunut kohdalleen tai vaikkapa tosi lähelle (n. kuukausi suuntaan tai toiseen ei varmaan ole vielä pahakaan heitto). ;)

Vierailija
18/23 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se soneran sivuilla sijaitsee tuo kristalli pallo?? Olisi kiva tietää..Itsekin kun tahtoisin tietää että miten on oma laita oonko raskaana vai en...Ja mitä tuo sanoo tulevista lapsista.

Vierailija
19/23 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 9/06, poika 9/08 ja tyttö 8/12. Olemme tässä yrittäneet vauvaa alulle, ja jos tämä pitäisi paikkaansa olisin juuri nyt tullut raskaaksi mikä olisi aivan mahtavaa. Tässä jännittelen tuleeko menkat parin vko:n päästä. Toivottavasti eivät.

Plussaa odotellen..

Vierailija
20/23 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madam mammalle postia ja sain vastauksen että vasta 2012 ja 2015 mutta en nyt sitten tänä vuonna saakkaan mutta itellä on oireet aivan toiseen suuntaa...Tämä samainen mamma on joskus mulle ennustanu että saan vielä viis lasta joista 4on poikaa ja yks tyttö.

Että en taija uskoa omaa ennustusta.