Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOUKOtoiveet Uuteen Vuoteen! (su-ke??)

01.01.2006 |

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varmaan pariin viikkoon kirjoittanut mitään. Olen ottanut ihan rauhassa kun lomaakin viime viikko oli.

Kauheasti on asiaa ja kerrottavaa joten tarinasta voi tulla pitkä ja oma napainen. Koittakaa kestää. ;)

Ekaksi galluppivastaukset.

Toivottavasti lapsia tulee lisää tämän jälkeen. Montako, en osaa vielä sanoa mutta haluaisin ainakin yhden.

Yhdessä olemme olleet kohta 1.5 vuotta.

Kirjoittelin ennen joulua siitä huonostaolosta, hengenahdistuksesta yms. Neuvolassa verenpaine oli 22. päivä 107/67 eli matalahan se oli. Ja siitä ilmeisesti nuo " kohtaukset" johtuvat. Niitä ei loman aikana juurikaan ollut joten töissäkäynti ilmeisesti sitten pahentaa asiaa. Neuvolatäti kyllä kertoi että verenpaineen pitäisi kohta nousta, ettei jää noin matalaksi. Sitä odotellessa siis.

Neuvolassa mittasi silloin myös sen sf-mitan, se oli 18 ja viikkoja oli silloin 17+5 eli isohko massu on kuten olen saanut jo aikaisemmin kuulla. Ja kun olen hoikka niin se tosiaan näkyy niin selvästi.

Lisäksi vauva kuulemma on niin " pinnassa" että liikkeet varmasti tuntuvat. Eli kuten olin arvellutkin kaikki ne kuplinnat ja muut ovat kokoajan olleet vauva liikkeitä.

Nyt nuo liikkeet ovat jo tosi selkeitä. Välillä ihan säpsähtää kun vauva kunnolla tömäyttää mahaan. Sitten naurattaa. Liikkeitä tuntuu päivittäin monta kertaa. Eli vilkas vauva on kuten neuvolassa on jo aikaisemmin sanottu.

Neuvolatäti oli sitten unohtanut kertoa minulle että todellakin pääsemme rakenneultraan. Ja kun sain sen vasta nyt tietää niin aikakin meni sitten tosi viimesille mahdollisille viikoille, eli se on rv 22. 18 päivä tammikuuta. Sinne asti nyt on odoteltava.

Harmittaa kun neuvolatäti tuollain töpeksi, mutta ei voi mitään. Pääasia että päästään sinne sitten.

Tuntuu " hurjalta" , positiivisesti ajatellen siis, että vauva tosiaan syntyy tänä vuonna. Minusta tulee äiti tänä vuonna. Ihanaa!

Täällä joku muukin oli ilmeisesti lähdössä Teneriffalle tammikuun lopussa. Me lähdemme miehen kanssa lomamatkalle Teneriffalle, Playa de las Americansiin tammikuun 29. päivä. Ihanaa päästä etelän lämpöön ja nauttia hetkistä miehen kanssa!

Tässäpä sitä olikin jo juttua. Pitänee jatkaa töidentekoa. Jotenkin loman jälkeen vaan motivaatio hieman kadoksissa. ;)

Red_Cat & Möykky 19+2

Vierailija
42/60 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihanaa, joku muukin lähtee matkalle!!! Meillä on lento täältä Pohjanmaalta Kokkolan kentältä 24.1 ja paluu 31.1...ihan tässä jo päiviä laskee....on näitä töitä taas jo tehtykin ihan tarpeeksi ja kun kerran olen hyvässä kunnossa, niin mikä etten voisi lähteä : ) Esikko kyllä jää kotiin ja jo nyt on ikävä...mutta täällä töissäkin naiset sanoivat, että nauti nyt kerrankin " laatuajasta" miehen kanssa, kun ette varmaan seuraavaan 2:een vuoteen taas pääse millekään pitemmälle reissulle kahdestaan, mikä kyllä on totta ja mummot melkein jo " tappeli" että kumpiko saa neitiä hoitaa ko viikon.

Laura

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo varautunut verikokeisiin, mutta terkkapa ei niitä suostunut ottamaan! Tökkäsi viimeksi suonesta läpi ja nyt ei sitten halua enää minulta edes yrittää, vaan laittoi kaikki putkilot mukaan ja passitti terveyskeskuksen labraan :( Koitin kyllä selittää, että olis hieman helpompaa neuvolassa, kun lapset leikkii odotustilassa, labrassa joudun ottamaan ne mukaan viereen katsomaan. Pienimmällä on vielä ihan kamala labrakammo, kun hänen kanssaan on paljon jouduttu siellä käymään. Hienoa...

Lisäksi joudun sydänfilmiin rytmihäiriöiden takia ja verikokeisiin, missä katsotaan kilpirauhasen toiminta ja muut yleisjutut. Eli verta otetaan kaikkiaan 6 putkea.

Kohdunsuun tilanne katsottiin, ei ollut lyhentynyt ja kiinni oli, mutta pehmentynyt. Johan tässä on viikkoja 20 ja rapiat... Kuopuksesta rupesi pehmenemään ja aukeemaan viikolla 28, mutta syntyi sitten kuitenkin ihan normaalisti 39+5. Verenpaine oli 90/60 ja painoa oli tullut aivan järkyttävästi. Sf-mittaa ei otettu vieläkään.

Johan tuli valitusta.

Lentämisestä. Jos lääkäri luvan antaa, eikä ole ollut mitään mutkia matkassa, niin kyllä uskaltaisin lähteä hyvillä mielin! Ihanaa olisi päästä etelään... Maksaa vaan tällä revohkalla jo ihan liikaa. Me on harkittu jos ostais asuntovaunun. Parina kesänä on vedetty porukoitten vaunua ja se on kyllä lepposaa lomailua, kuhan ei ruuhkiin lähe tukkeeks! Ens kesänä onkin sitten jo ahtaanpaa asuntovaunussa :)

Nalluri ja ötökkä 20+2

Vierailija
44/60 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos heti tuosta nukkumisesta... niin täällä siis tosiaan heräillään puolen päivän aikaan aina kun ei kello ole herättämässä. Mutta illasta en meinaa millään saada unta. Me ollaan kyllä molemmat sellaisia, että nukkumaan harvemmin ennen puoltayötä mennään, mutta nyt mulla on mennyt kyllä ihan mahdottomaksi... kun uni ei tule sitten millään. Eilen lueskelin johonkin yhteen asti, mutta vielä puoli kolmeltakin katsoin kelloa kun ei vaan uni tullut. Vähän hirvittää kun viikon päästä alkaa harjoittelu ja pitäisi päästä taas aamullakin sängystä ylös... :/

Voi kun kuulostaa ihanalta nuo teidän lomamatkanne. Meillä ei ole muita reissuja suunnitteilla kuin parin päivän kylpyläloma helmikuun puolessavälissä. Paitsi jos saan harjoittelun työvuorojani järkkäiltyä siten, että päästään pariksi yöksi lappiin miehen vanhempien mökille. Jonnekin lämpimään olisi kyllä ihana päästä, mutta eipä kyllä tänä talvena ainakaan onnistu. Saa mies sitten pitemmän kesäloman kun ei pidä toista lomaviikkoa talvella. Kun maaliskuun alkupuolella pitää yhden viikon lomaa ja lähtee moottorikelkkailemaan lappiin kavereita moikkaamaan... ja mä olen sen ajan jalat ristissä kotona =D

Pirpanalle onnittelut mukavista ultrakuulumisista ja nallurille onnea pienen pojan odotukseen =)

Mullakin on neuvola nyt keskiviikkona. Tuntuu, että edellisestä kerrasta on jo ihan ikuisuus!!! Ja onhan siitä nyt se kuukausi jo kun oli joulukuun ensimmäisinä päivinä edellinen neuvola.

Eilen illalla taas katselin vähän aikaa masun hyppimistä =D On se vaan niin ihanan näköistä. Välillä tuli oikein napakoita potkuja ja välillä tuntui ja näytti siltä, että siellä olisi heitetty kuperkeikkaa. Koko masu muljahteli.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille toukomasuille!

[color=red]pikku-milli & paco 23+3[/color]

Vierailija
45/60 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin katselin suoria lentoja Oulusta, mutta ne menevät niin hassusti keskellä viikkoa ettei sopivaa löytynyt. Lennämme sitten Helsinkiin 28 päivä ja Teneriffalle seuraavana aamuna. Hassua ajatella että 4 viikon päästä sitä on etelän lämmössä, kun koko syksy ja alkutalvi on mennyt tätä raskautta ihmetellessä. Aika on kulunut niin hitaasti mutta kuitenkin niin nopeasti! :)

Varasin matkan melko pian sen jälkeen kun plussa tuli, meillä molemmilla oli halu tehdä yhteinen etelän matka ennenkuin lapsia on. Saadaan tosiaan nauttia toisistamme rauhassa.

Vierailija
46/60 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vietellään viimeistä vapaa päivää, huomenna pitäis töihin viitsiä pitkän vapaan jälkeen, plääh:(

Pari viikkoa on tässä mennyt ettei ole tullut edes viikkopinoja lukemassa joten vähän alkona olen jutuista. Uusi vuosi otettiin vastaan anoppilassa, lähinnä juhlistaessa raskauden puoliväliä:)

Meidän Toukon liikket alkoivat joulun jälkeen tuntumaan ihan kunnolla, siihen asti ne olivat lähinnä vain arvailujani. Nyt liikkeet näkyvät jo selvästi päällepäinkin. Touko potkaisi eilen isäänsä poskeen kun tuli kuuntelemaan:)

Ensi viikolla olisi rakenneultra, toivomme että ultraaja olisi sellainen jolta voisi sukupuoltakin kysyä eli on paljon ultrannu. Eräs kätilö kuuluu olevan sellainen joka ei haluaisi edes isiä mukaan ultraukseen, onneksi ei ainakaan viimeksi np-ultraan saatu sitä.

Muutamat 50-56cm vaatteita olen Toukolle ostanut. Aika paljon vain kaupoissa on vaaleanpunaisia tai -sinisiä vaatteita. Äitiyspakkaus on tarkoitus myös ottaa, tuleeko uusi vai viime vuotinen mallisto jää nähtäväksi.

Täytyy lähteä pyykkien vientiin.

T. Nasu ja Touko 20+2

Vierailija
47/60 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epistä epistä _kaikilla_ on jo niin iso masu ja mulla niiiin hirmu pieni. Keskiviikkona on neuvola ja sitten saan taas uusinta mittaa, täällä masukuva viikolla 20:

http://irc-galleria.net/view.php?nick=poppanen&image_id=25447401

Tänää iski joku kauhea heikotus tykytys ahdistus kohtaus, vaikka istuin kaikessa rauhassa koneella töissä. Kylmänhiki nousi ja sydän hakkasi. Meni kyllä ohi, kun vähän aikaa nojailin silmät kiinni. Tiedä sitten mikä oli, toivottavasti ei enempää tule!

Jalkakramppikin muistaa uskollisesti herättää joka ikinen aamuyö...

Voitto kyllä onneksi kaivelee kuoppiaan samaan tahtiin, että eipä tässä hätää :). Haalea pigmenttiviiru on alkanut hahmottua masuun, nousee kyllä melkein tisseihin asti. Olikos teillä muilla viirua? Eikös siitäkin jotenkin vanha kansa katsonut sukupuolta..?

Ihan iski väristys kun lueskelin tuota syntynytta huhtikuista! Ihan kohta saattaa jo jollain meistäkin nyytti olla! Ruvettava pesemään jo vauvanvaatteita.. .ihan varmuuden varalta... Muutenkin vähän stressaa nuo synnytyskuviot, että mitenkä sitä yksinasuvana selviää jos tuleekin keskosena tai on itse kovin kipeä tms. Kissatkin on huolehdittava. Ja sairaalaankin kun kuitenkin on matkaa 30 km eikä omaa autoa ole.... Ja vielä uusi asuntokin olisi löydettävä huhtikuun lopussa! *huh* tästä kaikesta jos kunnialla selviää niin ylpeänä vaunuja kesällä työntelen!!

Vierailija
48/60 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stellanord, mulla on sellainen viiva ollut napaan asti jo monta vuotta =D ihan ilman raskauttakin.

niin sitä piti vielä sanoa, että posti toi tänään Carriwellin tukivyön tai siis mikä lienee tukivaate olikaan nimeltään =D sellainen tuubi kuitenkin. Oli niin halpa, että ajattelin testata ensi hätään josko siitä olisi apua ja päällä tuntuu ainakin hyvältä.

Vierailija
49/60 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä JJ_82 tällästä joogaa on? Asutaan samoilla seuduilla nii aattelin kysästä. Olis vieläkiva jos aikaa riittää niin jotain liikunnan tapasta harrastaa. Miehelläkin vaihtui hyvin työvuorot niin ettei tee enää kun aamua/päivää. Meillä pamahti pojat kipeiksi eilen aamulla. Kummallakin kuumetta ja pienemmällä tänä aamuna silmät niin rähmässä että! Päivän myötä helpottanut oireet mutta kattelen vieläettä lähetäänkö lääkäriin. Vauvoina molemmilla pojilla vuoti toinen silmä ja sen jälkeen ei olekaan ollut ongelmia kun vasta nyt. Harmittaa, mut onneksi ei reissun aikaan kipeinä ollut kukaan.

Se piti vielä kysyä että mitenköhän paljon tuo jooga maksaa? Pitää lähteä vaihtamaan kakkavaippaa. Ja kohta on sitten kaksi vaippapöksyä taas kotona. Onneksi esikoinen oppi tekemään viime vuoden aikana pöntölle kaikki. Vaikka muutama vahinkokin sattunut.

Voikaa hyvin!

Vierailija
50/60 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me varasimme matkan heti häiden jälkeen heinäkuulla, kun olin varautunut, ettei vauva heti voi tärpätä, mutta tärppäsikin heti ensimmäisestä varsinaisesta yrityskierrosta elokuussa. Ja monta kertaa mietin, etä uskallanko lähteä vai en mutta kyllä me päätettiin, että mennään, koska tämä on " viimeinen" mahdollisuus lähteä ennenkuin vauva syntyy, kun olen vielä siedettävissä mitoissa ja hyvässä kunnossa. Siellähän sitä saa levätä ja ei oo kiire mihinkään ja saa ennenkaikkea OLLA VAAN ; )

Vierailija
51/60 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ennen sitä oli taas pakko ehtiä lukemaan uusimmat kuulumiset:) Enhän minä suinkaan riippuvainen ole;)

Pikku-Milli, kerrothan sitten kokemuksesi siitä tukivyöstä. Meitähän oli monta, jotka tukivöiden tehoa pähkäilimme..

Stellanord, musta olisi kiva, jos mulla olisi pieni, suloinen vauvamasu sen sijaan, että joudun rahtaamaan jättiläisvatsaa!!! Täytyy kyllä myöntää, että suurin osa vauvavatsasta on varmaan läskiä:(

Ja matkalle lähtijät: olen kade! Miehen kanssa viime etelän reissusta on jo 4vuotta aikaa. Täytyy yrittää lievittää matkakuumetta jollain kylpyläreissulla:(

taas pricilla

Vierailija
52/60 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin lomamatka tiedossa. Lähdetään Kuubaan miehen ja tytön kanssa kuukauden päästä. Lähinnä mietityttää tytön jaksaminen pitkällä lennolla ja omat syömiset paikan päällä. Hepatiittirokotus kannattanee ottaa jo hyvissä ajoin. Kerro Laura mitä lääkäri sanoi noilla viikoilla lentämisestä. Mullakin viikkoja kasassa silloin 25.

Uusi vuosi vaihtui mukavissa merkeissä. Tyttö nautti raketeista pienen alkujännityksen jälkeen ja minäkään en ollut kemujen ainoa raskaana oleva. Kovasti raskautta liikkeellä... Muutenkin oli oikein sosiaalisesti aktiivinen viikonloppu. Me yleensä ollaan varsinaisia kotihiiriä ja viihdytään omissa oloissamme.

Tänään alkoi hallin remontti ja parhaillaan saha soi naapurihuoneessa. Toivottavasti päästään viikonloppuna tapetoimaan. Ihanaa saada taas yksi tila valmiiksi. Me asutaan vanhassa talossa ja remontoidaan huone kerrallaan. Seuraavaksi olisi ruokasalin vuoro, mutta saa nähdä saadaanko aikaiseksi ennen toukokuuta. Tämäkin tila oli vuoden tapetit revittyinä, ennen kuin saatiin työmies remonttia tekemään. Niin kiireisiä nuo ammattimiehet nykyään.

Huomenna on kauan odotettu rakenneultra. Kerron sitten tuoreet kuulumiset. Tänään vatsa muljahti ensimmäisen kerran puolelta toiselle, joten ilmeisesti kaikki on kunnossa ja kokoakin alkaa olla jo ihan ihmisen verran.

Mukavaa viikkoa teille kaikille. Ihanaa, että tämä viikko on vielä tynkäviikko.

Elli 18+5

Vierailija
53/60 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiysjoogaa on Imatralla Linnalan koululla sunnuntaisin oliks se nyt klo14...Nyt on joulutauko, mutta alkaa taas 8.1.! Maksaa pari euroa kerta, että ei ole mitenkään arvokasta!

Paikallisessa lehdessä ilmottelevat seurapalstalla yleensä ajat!

Käy myös kattomassa http://www.kotikone.fi/annikki.peltonen/index.html sivuilta seuran toiminnasta!

Miulle ihan ekassa neuvolassa suositeltiin tätä ja kävinkin ihan aluksi muutaman kerran, mutta nyt ois tarkotus jatkaa ihan säännöllisesti!!

Vierailija
54/60 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsää olla taas töissä. Esikko on aina vähän krätyinen mun yövuorojen aikana mulle. kaipaa tietty äitiä laittamaan nukkumaan. ihan vain ajattelin laittaa kommenttia että KYLLÄ OLEN KATEELLINEN kaikille teille etelän matkaajille. nauttikaa!! =)

JJ-82 tuli heti mieleen kun sun honosta olosta ja muuttopuuhista luin että olisko sulla ollu yöllä supistuksia!!?? MUlla ainakin " oikeat" synnytys-supistukset oli sellaiset että ekat ku tuli niin luulin että suolistossa kiertää ja jouduin oksentamaan.

vitsi nyt unohtui nimi... joka olit laittanut kuvan itsestäsi ja mahastasi! Ihana masu!! =) ja mun mielestä aika hyvän kokoinen. Laittakaa kaikki kuvia, huutaa tämä joka rakastaa katsella ihmisten valokuvia.

nyt työt kutsuu, moimoi!

Hanimböörd

Vierailija
55/60 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stellanord(meniköhän oikein): Ihana masu!

Onkos muilla toukokuisilla kuvia masuista jossain??

Haminböörd tai jotai...:Jos ne oli supistuksia ne oli kyllä aika kauheita...En tiedä miltä supparit tuntuu, kun esikoista odotan :-0

Pitää vissiin ottaa vähän rauhallisemmin tätä pesän rakennus intoa :-)

Vierailija
56/60 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti yövuoroon ja mä saan koko illan itselle. (Sekä koneelle)

Toisaalta mä inhoan näitä miehen yövuoroja kun pitää yksin nukkuu koko yö eikä ole vieres ketää joka veis multa puolet sängyn tilasta ja aina kun yrittää ottaa välimatkaa mies seuraa automaattisesti mukana... Valitettavasti sänky on koko yön mun käytössä.

Eilen olikin miehellä vapaapäivä ja yöllä olin sanonut miehelle että herää nyt kuselle ja alkanu uudestaan nukkuu... Mies oli vähä aikaa tuuminut ja herätti mut ylös että oliko mulla kenties vessahätä. Mä tyhmänä vastaamaan miehelle että mistä sä arvasit ja olin hipsinyt alas vessaan.

Mulla olisi neuvola ja ultra vasta kuun lopussa... Tuntuu ettei millään jaksaisi odottaa. Viikot ja päivät tuntuu menevän todella hitaasti vaikka hälinää onkin ympärillä niin paljon ettei viikkoja muista missä ollaan menossa. Kävelyn olen huomannut muuttuvan ankkamaiseksi vaappumiseksi ja alaselkää särkee jos kävelee vähänkään enemmän.

Eipä muuta minun napaan ja eloon tällä kertaa...

Vierailija
57/60 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitää tulla heti kertomaan ultrauutisia. Kovasti jännitin tapahtumaa, mutta kaikki oli niin kuin pitääkin ja viikotkin oli juuri oikein. Ensin masussa nukuttiin mutta pienen herättelyn jälkeen alettiinkin elämään. Olen jo ihmetellyt kun en tunne potkuja niin hyvin kuin muut tuntuu tuntevan ja selvisikin että istukka on etupuolella vaimentamassa potkuja. Ultran jälkeen uskalsinkin käydä ostamassa pienen neutraalinvärisen puvun lapsoselle. Eli sukupuoli ei selvinnyt tällä kertaa.

Kateellisena minäkin lueskelin muiden matkoja lämpöisiin...=(Mutta hyvä että joku pääsee nauttimaan!

Pahoittelen myöskin omanapaisuuttani. Mutta innoissani luen teidän jokaisen viestin joka on ruudulle ilmaantunut. Jokaiselle olen hengessä mukana vaikka ei aina muista kommentoidakaan.

Taidan suunnitella kirjan kanssa sänkyyn menoa, joten hyvää alkanutta viikkoa!

Onnellinen Dolosa ja sintti 19+3

Vierailija
58/60 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin dolosalle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! =)

Ja stellanordin innoittamana iskin ukkokullalle kameran käteen =D Ei oo tähän mennessä raskausaikana kuvia musta olemassakaan paitsi joululta jotain mun vanhemmilla. Mutta tässä siis linkki...

http://irc-galleria.net/view.php?nick=millipilli&image_id=26138207

Ja tuota kuvaa kun klikkaa sitten niin näkee mun muut kuvat... jos jotakuta kiinnostaa minkänäköinen pärstä siihen masuun on liitettynä.

Nyt nukkumaan...

[color=red]pikku-milli & paco 23+3[/color]

Vierailija
59/60 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, miten aika menee, mutta vihdoinkin ehdin kirjoittelemaan, kun olen sairaana kotona. Ääni lähti sitten ihan kokonaan...taitaa mies olla tyytyväinen;) No, mutta jos tänään hiljaa kotona, huomenna jälleen " sorvin" äärelle.

Kyllä se mieli jo kummasti tuonne toukokuulle hiipii ja nyt kun puoliväli on vihdoinkin takanapäin, sitä oikeesti jo alkaa uskomaan, jotta ehkä sittenkin meille se pikkukakkonen tulee=) Esikoiselle (2V) ollaan alettu puhuu vauvasta, mutta....tiedä sitten ymmärtääkö, mutta on se kuitenkin hyvä jotain kertoa. Ja ensiviikon rakenneultraan otetaan mukaan.

Massuasukki potkii jo niin valtavasti kaikenaikaa, joten sitä myöden huolet ovat kaikkoneet. Painoa on tullut lisää hurjasti, ja aivan liikaa!!! Kauhulla taas ajattelen sitä neuvolan puntaria ja niitä lukemia....se on oikein painajainen mulle!!!

Voi, olipas ihania massu kuvia. Ja pikku-milli, pitihän mun käydä pärstä katsomassa, kun jos nyt oikein muistan niin Tays:iin olet myös menossa, niin tiedä vaikka törmättäs=) Vaikkakin la on aika ero ja kun en jaksa uskoa, jotta tämäKÄÄN asukki tulee ulos ennen kuin on ihan pakko=)

No, mutta kaikille oikein ihanaa odotus aikaa ja ajatukset kohti kevättä!

H-R rv 20+1

Vierailija
60/60 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan kirjoitellut pariin päivään, lukenyt kylläkin muiden kuulumisia. Minun vointi on hyvä. Elämä suorastaan kukoistaan, kiitos minun uuden miehen ja hänen tuen. Kahden viikon päästä on rakenne ultra, en malttaisi odottaa sinne asti. Eilen oltiin ukko kultani kanssa saunassa ja hän paineli minun masua, niin totesi vain että siellä se tuntuu olevan. Selvästi huomasi sellaisen kovan kohdan koholla jossa se köllötteli.. Parin kuukauden päästä saadaan talo valmiiksi ja sitten pääsee omaan rauhaan. Jännittää vain kun miehen vanhemmat ei tiedä vielä vauvasta, joten tällä viikolla on aika kertoa. Hiukan jännittää kuinka he suhtautuvat, kun ollaan oltu " virallisesti" vasta niin vähän aikaa yhdessä.

Heidi 18+0