Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**Kesänuput ma-ke**

17.12.2007 |

Eikö ole vielä uutta pinoa?!

Mulla jatkuu sairasloma...olen siis ollut flunssan takia viime viikolla töistä poissa ja vaan ma ja la olin töissä. Nyt sitten iski jälkitautina paha silmätulehdus. Aamulla oli neuvolakin. Hemoglobiini olikin nyt 130! Viime viikolla siis saatiin 116 lukema. Enpä sitten tarvitsekaan lisärautaa :). Painoa oli tullut vaan 200g vajaassa 5 viikossa vaikka olin varautunu että olis tullut useampi kilo :0. Sydänäänia ei saatu kuulumaan pitkän etsinnänkään jälkeen. Terveydenhoitaja keksi sitten, että kun siellä neivolassa on sellainen vanha ultralaite, niin katsotaan sillä. Pyysi sitten avuksi vieläl toisen th:n ja alkuun ei nähty kun vauvan pää ylhäältäpäin ja se oli ihan paikoillaan. Vauva oli ihan tuolla alhaalla oikealla jotenkin tosi piilossa. itse sitten päätin vähän töniä mahaa että pieni heräisi ja heräsihän se ja aloitti kunnon nyrkkeily ja potkutuokion. Sykettä ei nähty kun asento oli sellainen, mutta selvästi se elossa oli ;D. Helpotus oli ihan " pieni" ;). Huomenna menen kyllä uudestaan ja yritetään saada ne sydänäänet kuulumaan, jos vauva olis paremmassa asennossa vaikka. Viikkojahan mulla on oikeasti sen 4 päivää vähemmän. Th ei muuten oikein uskonut että voisin jo liikkeitä tuntea, mutta nytkin siellä mahassa joku naputtelee.

Joo, sairaslomalla pitää olla nyt perjantaihin asti! En olekaan koskaan ollut näin pitkään sairaslomalla. Muutaman kerran olen vaan yhden päivän ollu. En tiedä saanko edes palkkaa näiltä päiviltä(tämä ja huominen tosin on vapaapäiviä muutenkin), koska tämä on periaatteessa samaa sairautta vielä ja eikös se ole jotain 3pvää miltä palkkaa saa...?kai vai koskiko se vaan sitä jos on lapsen sairauden takia töistä pois. Pitäis ehkä tarkistaa työehtosopimuksesta.

Nyt pitäs keksiä esikoiselle jotain puuhaa ja siivoilla vähän. Tosin voitas tehdä se yhdessäkin.

hope ja mytty 13+6

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla