Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOUKOtoiveet Uuteen Vuoteen! (su-ke??)

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän tsempata itseäni hereille kun kohta pitäisi lähteä käymään kaverilla ja siinä tuleekin ihan kunnon kävelylenkki. Ei siis uni meinannut tulla taas sitten millään.

(H-R), juu taysiin ollaan menossa =)

hekusti, teillä onkin sitten jännät paikat tällä viikolla vauvauutisen kertomisessa. Mutta on ollut niin ihana lukea kun sun teksteistä oikein huokuu kuinka onnellinen olet nyt uuden miehen kanssa!

ja pricilla, kyllä ne arvet tähänkin masuun vielä ehtii pamahtaa... ;) vielä ei oo tullut, mutta teini-iässä ainakin reisiin tuli niin kai sieltä on jotain seepraraitaa odotettavissa.

Ja siitä tukivyöstä... tai mikä lie vaate onkin. Tosi toimiin se pääsee vasta ensi viikolla kun mulla alkaa harjoittelu. Eilenkin tosin sitä pidin koko päivän ja ainakin päällä se tuntui tosi hyvältä!

Jaahas, nyt täytynee mennä iskemään vaatteet niskaan ja alkaa valmistautua lähtöön.

[color=red]pikku-milli & paco 23+4[/color]

Vierailija
2/60 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa itselläkin noin KIINTEÄ masu, meinaa olla tuota löllöä tossa päällä niin paljon että vatsa näyttää paaaljon suuremmalta ;)

Tuli just aika huonoja uutisia, miehellä loppui työt ja nyt on hirvee uuden työpaikan mestästys päällä.. On asuntolainat, autolainat sun muut niin ei me oikein päivärahalla pärjätä. Mut kuulostais ihan hyvältä,paikkoja näyttäis olevan...

En taas muista että mitä kukin kirjoitti, piti vastata johonkin mutta en nyt muista että mihin!!!! On niin hyvä muisti.

Omassa masussa kaikki on hyvin, potkuista päätellen =)

Täytyy lähteä imurin varteen..

Kristiina 20+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosiaan meidän kaikkien vauvavuosi käsillä. Esikoisen odottajia (kuten minua) jännittää ehkä vielä hitusen enemmän, kun kaikki on koko ajan uutta ja ennenkokematonta. Uusi Vuosi vietettiin miehen kanssa mun siskon perheen luona. Rauhallista yhdessä oloa, syömistä, rakettien ampumista, kahden pienen lapsen kanssa touhuumista jne. Talvilomakin sitten meni yhdessä hujauksessa, seuraava loma onkin sitten jo äitiysloma =). Lomalla saimme kyllä levättyäkin ja koska töissä joudun koko ajan katselemaan tietokoneen ruutua, en sitten lomalla paljon viitsinyt täälläkään palstalla roikkua. Tää aamupäivä onkin mennyt teidän kuulumisianne lukiessa. Kateeksi kyllä käy teitä, jotka vielä pääsette etelän lämpöön ennen synnytystä.

Jotain gallup-kyselyitäkin oli:

1. Meille on siis tulossa esikoinen ja mulla on aina ollut haaveena saada kolme lasta. Kaksi on minulle liian vähän ja neljä jo liikaa, joten kolme olisi kai se optimi. Mutta katsotaan nyt miten menee tämän ensimmäisenkin kanssa... Miehelle luultavasti riittäisi kaksikin.

2. Olemme näköjään olleet mieheni kanssa saman ajan kuin Hanimböörd oman ukkonsa kanssa. Aloimme siis seurustella 94/95 Uutena Vuotena. Naimisiin menimme 2004 kesällä, hui, siitäkin on jo puoltoista vuotta!

3. Syön Multi Tabs Special 2+ tällä hetkellä kaksi tabua päivässä. Ens maanantaina on neuvola, joten saa nähdä onko rautatableteille tarvetta.

[color=red]Amina 76:[/color] Nauroin ihan kippurassa, kun luin sitä teidän vessajuttua. Meillä on välillä vähän samanlaista touhuumista yöllä puolin ja toisin, mutta ei sentään ihan noin ole vielä käynyt. =)

Maha-asukki pitää välillä aikamoista rallia, vaikka välillä onkin rauhallisempia päiviä. Toissailtana oli kauheita (kivuliaitakin) suppareita, minkä vuoksi otin panadolin. Se helpottikin heti. Jostain nimittäin luin, että suppareihin auttaisi panadoli. Toisen kerran tämän raskauden aikana otin panadolin, muuta lääkitystä en ole onneksi tarvinnut (ai niin, olihan mulla yksi canesten kuurikin). Toivottavasti niitä suppareita ei nyt kuitenkaan rupea useasti tulemaan.

Soile + papu 21+3

Vierailija
4/60 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpäs ole minäkään vähään aikaan kirjoitellu ja pinokin kasvanut hurjasti. on tosi kiva lukea teidän kuulumisia.

uuden vuoden vaihde meni ihan hyvin vaikka sunnuntai olikin sitten yhtä tuskaa, mulla tais olla pahempi olo kun miehellä joka sentään käytti alkoholia aikas reilusti. tuli valvottua aamu neljään ja sunnuntaina olikin sitten järkky päänsärky, ihan kuin krapula! makasin koko päivän sängyssä.

stellanord ja pikku-milli; aivan mahtavia kuvia ja suloisia masuja!

minäkun luulin että minulla on jo maha niin taisin olla väärässä, viikkoja sentäs jo 22+1 ja pienenpi maha kuin sinulla stellanord!

no mulla on kyl sitä tilaakin kasvaa vaavilla kun ihan pieninmästä päästä ole, terkkakin eilen sano ettei välttämättä tule näkyvää vatsaa kunnolla ollenkaan. MINÄ HALUAN ISON MASUN! no mutta terkka lohdutteli sillä että kun tilaa on niin en välttämättä joudu kärsimään esim. närästyksestä laisinkaan.

tässä tulis nyt uusimmat neuvola-kuulumiset.

viikkoja siis 22+

hemoglobiini 140 ( noussut,josta terkka mielissään)

pissa puhdas.

verenpaine 134/80 (noussut hiukan)

painoa tullut lähtöpainosta 1,5kg.

ja nyt se kauan odotettu sf-mitta: 20cm.

sikiön syke 153-158.

ruoto oli masussa nukkumassa tai muuten vaan rauhallisesti kun sykettä mitattiin. terkan kans sit naureskeltiin kun aina tuli potku kun doplerilla osui masuasukkiin, ei tainnu tykätä häiriöistä.

täällä kans masussa kova jumppari ja ilmottaa kyl heti jos ei ole mukavat oltavat, vaatteet ei saisi yhtään kiristää. olen yrittäny houkutella miestä lauantaiksi tampereelle vaateostoksille kun ite en tykkää kaupungissa ajella. vielä ei suostunut sataprosenttisesti. suostuu kyllä kun uhkailen että alan kulkeen kauheissa mammakaavuissa enkä kato peiliin ollenkaa ;)

onko muita joilla kynnet saanu kauheen kasvuspurtin? mulla on kasvaa kauheeta vauhti ja ovat tosi hyväkuntoiset. vaikeeta jo koneella kirjottaa.

tukivyöstä sen verran että mä käyn terveyskeskuksen kuntoutuksesta vuokraamassa vyön sitten kun on ihan pakko. vuokraus on ilmainen.

tällä hetkellä helpotusta tuo sauna ja lämmitetty kauratyyny.

mulla on pulma, en tiedä laittaisinko äitiysavustus-hakemuksen jo nyt liikkeelle ja saisin vanhan äitiyspakkauksen vai vetkuttaisinko ja jännittäisin millanen uus mahtaa olla. toisaalta kumpikaa ei varmasti täydellinen ole joten siinä mielessä se olis ihan sama. vanhassa vaan on niin oksettavat ne tumput ja sukat joissa on ne silmät. yöks!

vihaan papereiden täyttämistä joten haluisin kyllä ne äkkiä pois päiväjärjestyksestä. sairaalan esitietolomakekin pitäis jo täyttää, APUA, ne nimet!!

no tulipa taas paasattua, kummasti se vaan helpottaa istua koneen edessä ja kirjottaa.hassua!

kiitos teille virtuaali-ystäväiseni!

meppe81 ja ruoto23rv

Vierailija
5/60 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen mies tunsi potkut mahan päältä. Sängyssä makoiltiin ennen nukkumaanlaittoa ja Möykyllä oli meno päällä. Sanoin sitten että pistähän käsi mun mahan päälle. 2 kertaa sattui potkaisemaan juuri silloin oikein kovasti ja mies tunsi ihan selvästi. Sen jälkeen nukahtikin hymy kasvoilla.

Ihanaa kun mies sai tuntea liikkeet.

Nyt takaisin töiden pariin, motivaatio edelleen 0.

Red_Cat & Möykky 19+3

Vierailija
6/60 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että neuvolassa kaikki oli hyvin.

Siitä äitiyspakkauksen hakemisesta: Vaikka jättäisit hakemisen viime tippaan (viim. kaksi kk ennen la), voit silti hyvin todennäköisesti saada vielä vanhan äitiyspakkauksen. Vaikka uusi pakkaus julkistetaan maaliskuussa, Kela jakaa vanhat pakkaukset alta pois ja monet ovat saaneet vielä toukokuussakin vanhoja pakkauksia. Voihan tietty olla, että tänä vuonna vanhoja pakkauksia on vähemmän jäljellä, jotenkin en vaan jaksa itse uskoa siihen. Mä en oikein pidä 2005 pakkauksen talvihaalarin värityksestä, mutta otan sen mielelläni vastaan, kun " ilmaiseksi" sellainen pakkaus annetaan.

Soile ja papu 21+3

Vierailija
7/60 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nimiä siihen sairaalan esitietolomakkeeseen tulee? Mä oon vähän pihalla? Pitääkö lapselle keksiä jo nimet, jos tulee hätäkasteen tarve, vai mitä?

Vierailija
8/60 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että on ihan hyvä maha?! Oon sitten vaan niin malttamaton, että pitäisi olla jo kauhea pallo (veikkaampa että ehdin kyllä vielä kyllästymään siihenkin...) :)

Soile05: Silloin kun asuin vielä Mikkelissä niin sain jo np-ultraan mennessä sellasen lomakkeen mihin ois nimiehdotukset pitänyt laittaa. Empähän laittanut kun tiesin, että synnytyssairaala vaihtuu ja muutenki ois tuntunu ajatuksena tyhmältä " henkilöllistää" 12 viikkosta sinttiä, kun vielä kaikki on mahdollista. Mutta siis luulisimpa, että kyllä niitä nyt jo pitää pikkuhiljaa ruveta laittelemaan.

Omaan napaan ei mitn uutta. Edelleen Voitto herättää aamuviideltä (ärsyttävää...) enkä sitten saa enää nukutuksi. Mur. Liekö ennakoi tulevaa rytmiä (niinhän ne sanoo, et käyttäytyvät jo masussa tulevan mukaisesti...). No, onneksi on sitten kesäaika ja valoisat aamut :)

Laittakaahan muutkin napakuvia ;)

stellis & voitto 22 tasan

Vierailija
9/60 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaippa ne niitä hätäkaste nimiä on, tai siis niin mä olen ainaskin käsittänyt. mut toivottavasti kaikki menee hyvin ja nimiä ei tarvi käyttää.

ärsyttää kyllä täytellä sellasia jo nyt. vai olenkohan minä vaan hitaasti innostuva. vieläkään en ole yhtään vauvan vaatetta ostanu saatikka mitän turhaa. ainoot ostot ovat olleet syöttötuoli ja vaunut. luulen kyllä etten kauheesti vaatteita edes osta. taidetaan saada lahjoituksina ihan tarpeeks. ja hyvä niin. ei sitten haittaa jos jää heti pieneks tai jotain.

kiusaus olisi suuri ostelle suloisia vaaleanpunaisia mekkoja ym. mutta kun sukupuoli ei varma niin täytyy vaan kestää ;)

ai niin, mullekin on kehittyny ihan haalee raita häpyluusta melkein tisseihin asti, niin haalee ettei aina ees näy. muistaakseni oli niin että jos menee yli navan niin olis tyttö tulossa, saa nähdä miten käy!

nyt on taidettu istua konneen ääresä tarpeeksi tälle päivälle, täytyy varmaan alkaa heräileen tähän päivään :)

meppe81 taas...

Vierailija
10/60 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin äsken yhteydessä vakuutusyhtiöön ja pyysin tarjouksen Lapsen Sairausturvavakuutuksesta. Jos sen haluaa ottaa ennen lapsen syntymää, ainakin Fenniassa se pitää ottaa kolme kuukautta ennen laskettua aikaa. Odotusajalta vakuutus maksaa Fenniassa 90 euroa, mikä on mielestäni aika paljon, mutta toisaalta, jos synnytyksessä tulee lapselle jotain ongelmia tai syntyy esim. keskosena, vakuutus kattaa hoitokulut omavastuulla vähennettynä. Me otamme varmaan tällaisen vakuutuksen nyt sitten. Tai täytyy lukea paperit vielä kotona, kunhan vakuutustäti ne lähettää. Onko muilla ajatuksissa ottaa ko. vakuutus?

Vierailija
11/60 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania masukuvia!!! Mullakin on tuota " löllöä" tuossa vatsan päällä, joten se näyttää vieläkin isommalta kuin mitä on ; )

Omaan napaan ei mitään ihmeempää. Olen huomannut, että sormet ovat nyt todella turvoksissa, en tiedä onko nestettä kertynyt vai mitä, mutta turvottaa aikalailla....pitäs vissiin juoda vielä enemmän vettä, se auttaa : )

Täällä on taas kerran aikamoinen hässäkkä, joten palaan taas " sorvin" ääreen....plaaaaah....ei oikein nappaa.............

-Laura-

Vierailija
12/60 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin tässä koneellekin kirjoittamaan kun esikoinen on päiväunilla, ukko tulee kohta töistä ja sit mun tarvis lähteä käymään kaupungilla. Täytyy ostaa pojalle uus pulkka, kun vanha alkaa olla pieni (se on sellainen selkänojallinen).

Eilen oli neuvola. Sydänäänet kuului oikein hyvin ja kaikki oli muutenkin ihan ok. Supisteluista oli juttua, olis terkka pistäny tälle päivälle lääkäriajan, jotta olis selvinny onko tapahtunu jo muutoksia kohdun suulla. Nallurillakin näytti olevan samasta asiasta juttua; mulla myös viime raskaudessa oli viikoilla 28 kohdunsuu pehmenny ja lyhentyny. Nyt sit voi olla, että ne tapahtuis jo aiemmin tässä raskaudessa. Esikoinen synty kuitenkin rv 39+3. En kuitenkaan jaksanut ottaa sitä lääkäriaikaa. Sovittiin, että soitan sit jos tuntuu siltä, et aika olis tarpeen kuitenkin ennen sitä toista virallista lääkäriaikaa.

Terkka ei mitannu kohdunpohjan korkeutta ja vähän ihmettelin sitä...sanoi vaan että tuossa navan kohdalla se on.

Stellanord: Ei kaikilla tosiaan ole isoa mahaa vielä...Tuossa sun kuvassa sun maha on paljon isompi kun mun maha vaikka viikkoja on nyt saman verran kun sulla siinä kuvassa. En ymmärrä missä se mun maha oikein lymyää... Viimeks mulla oli täs vaiheessa kilojakin jo 6 (!!) enemmän kuin nyt.

Pricilla: Mulla ei myöskään tunnu liikkeet vieläkään päivittäin...saattaa olla viikkokin välissä ettei tunnu mitään ja siis ihan vasta muutamana päivänä oon tuntenut. Olen kans ollu siitä hieman huolissani, kun tosiaan esikoisesta tunsin jo hyvin päivittäin näillä viikoilla, mut nyt ei mitään... Elossa vauva kyllä tuntui olevan eilen kun sydänääniä kuunneltiin. Luulen kans että istukan sijainnista (en kyllä tiedä missä se sijaitsee) johtuu ettei niitä liikkeitä tunnu.

Jotain galluppia on ilmeisesti ollut myös siitä montako lasta haluaisi ja kuinka kauan on miehen kanssa ollut yhdessä (?)... Meille tää vauva tulee olee viimeinen ainakin tällä tietoo. Kyllähän sitä viel ehtii sit jos mieli jossain vaiheessa muuttuu. Nyt kaks tuntuu ihan hyvältä lukuna;). Miehen kanssa ollaan oltu pian 5 vuotta yhdessä. Kihloissa tai naimisissa ei olla, eikä pidetä kiirettä niiden asioiden kanssa. Yhdessä voi olla ilman sormuksiakin;).

Ihanilta tosiaan kuulostaa nuo teidän lomamatkat! En ole ollut etelän lämmössä todella pitkään aikaan. Joulukuussa käytiin laivalla ja siinä onkin sitten meidän reissut taas muutamaksi vuodeksi.

Jaaha, esikoinen heräs...täytyy mennä:)!

T:Äiskä-04 rv 19+2

Vierailija
13/60 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä vielä jatkoksi.

Me ei oo aateltu tällekään lapselle ottaa mitään vakuutuksia. Muutenkin meillä kaikki vakuutukset ovat ihan minimissä, kun maksavat niin tuhottomasti. Olen vaan ajatellut, että eipä tainnut oman äitini aikaan mitään vakuutuksia lapsille olla ja kyllä silloinkin ilman selvittiin:)

Äiskä04, olipas kiva kuulla, että jollain muulla on sama tilanne vauvan liikkeiden kanssa. Ajattelin kyllä ottaa puheeksi seuraavassa neuvolassa ton istukka-jutun, jos vaikka pääsisin sen takia ultraan (toiveikas:).

Ja siitä esitietolomakkeesta sen verran, että siihen tosiaan olisi jo jonkinlaiset nimet hätäkasteen varalle laitettava. Meillä kyllä viimeksi muuttui nimet tosi monta kertaa sen lomakkeen jälkeen:)

Kuinkas moni meinaa ottaa sen äitiyspakkauksen? Ite en kyllä halua sitä 2005 vuoden pakkausta, kun kattelin, että ne värit ei ole mieleen ja tiedän, ettei tule käytettyä sellaisia. Toinen juttu olisi sitten jos tietäisin varmasti saavani sen -06 pakkauksen...

pricilla

Vierailija
14/60 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvin täällä! Istukka edessä, joten sen vuoksi " iskut" vaimeita. Kovin kuitenkin liikkui ja pään mitan mukaan muutama päivä edellä kehityksessä laskettua aikaa, mutta ei sitä kuitenkaan enää muutettu. Reisimitta taisi olla 2,6 cm. Sanottiin, että ei haluta tietää sukupuolta ja kovasti kuitenkin päästiin jalkoväliin tuijottamaan... En kyllä osaa varmaksi sanoa kumpi, mutta veikkaan tyttöä. Jännitys siis säilyy loppuun saakka. Ekasta tiedettiin, joten nyt mukava säilyttää jännitys loppuun saakka.

Kuinka moni aikoo miettiä nimen valmiiksi ja julkistaa sen syntymän yhteydessä? Me ajateltiin taas tehdä niin. Mukavaa, kun vauvalla on nimi heti alusta alkaen.

Joku kysyi vakuutuksista. Ei aiota ottaa tällekään lapselle. Meillä on kaveripiirissä lääkäri, joka on sitä mieltä, että Suomessa lapset hoidetaan hyvin ja nopeasti myös julkisella puolella. Eli meidän perheessä on vielä uskoa julkiseen terveydenhuoltoon. Tosin marraskuisen rs-virus ja keuhkokuume -tapauksen jälkeen vähän usko meinasikin horjua, kun terveysasemalta epäiltiin äidin ylireagointia, kun hoitaja kuuli kyseessä olevan ensimmäinen lapsi. No itkun tirautuksen jälkeen saatiin hoitoa ja kaikki meni hyvin.

Tänään ensimmäistä kertaa jalassa lappuhaalarit. Heti tuli paljon mammamaisempi olo :). Voikaahan paksusti!

Elli 18+6

Vierailija
15/60 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli me ei kyllä tällä kertaa edes aiota miettiä nimiä valmiiksi, koska viimeksi niin teimme, mutta vauva ei näyttänytkään yhtään mietityltä nimeltä!

Katsotaan sitten vauvan syntymän jälkeen miltä näyttää ja " tapellaan" sitten pari päivää vaihtoehdoista:)

pricilla palstaterroristi

Vierailija
16/60 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on jo tytön nimi valmiina (ollu jo vähän aikaa koska keksittiin nimi joka merkitsee jotain meille molemmille) nuyt mietitään pojannimiä. sit jos oikeesti otetaan ne käyttöön ei oo 100% saa nähä sit mut on ihan kivaa et on jotain sit jos joutuu hätäkastaa. ja hauska leikkihän sekin voi olla, ainakin me keksitään kummallisia nimiä jotka tuskin edes menis läpi. =)

my_selene ja Remppa rv 19+

Vierailija
17/60 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kyllä otetaan seuraavallekin vakuutus. Mun mielestä toi hoidon saaminen (hyvin ja nopeasti) julkisella puolella riippuu paljon asuinpaikasta. Täällä julkinen puoli on ihan tukossa. Suosiolla kyllä viedään nytkin esikoinen heti yksityiselle. Esikoiselle vakuutus otettiin syntymän jälkeen ja muutama kuukausi sen jälkeen alkoi allergioiden takia sairaalassa juokseminen. Vakuutus maksoi heti itseään takaisin. Kyllä meillä on ollut tarpeen. Todennäköistä on, että se tulee olemaan tarpeen myös seuraavalla lapsella. Mutta kyllähän vakuutukset maksaa ihan kauheita summia:O...

Niin ja noista nimistä, niin me ei päätetä nimeä valmiiksi etukäteen, tai minulla olisi jo pojalle etunimi valmiina, mutta mies ei pidä siitä -ainakaan vielä;).. (katsoo sitten muuttuuko mieli jos poika tulee). Tytölle on paljon vaikeampi keksiä mitään. Viimeksi sairaalan papereihin laitetut nimet eivät sitten lopulta olleetkaan ne meidän suosikit.

T:Äiskä-04

Vierailija
18/60 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei mitään ihmeempiä sitten eilisen! Kävin nyt sitten ostaa sitä magnesiumia, joku e-llä alkava nimi oli...

[color=blue]Pikku-Milli: otatko sitä magnesiumia yhden vai puolikkaan tabletin ja lisäks 2tbl multivitaa??[/color]

Noista nimistä me ollaan puhuttu ja siihen esitietolomakkeeseenkin laitettiin pojalle ja tytölle nimet, mutta ollaa kyllä aateltu tehdä lopullinen päätös vasta kun vauva on maailmassa :-)

Me haettiin Nordean lapsivakuutus, kun kaikki muutkin vakuutukset on sieltä...Ni siin onkin sellanen, että vaikka sen voi jo hakee ni se astuu voimaan kuiteskin vasta, kun vauva on syntynyt?? Aika omituista? eli ei siis korvaa nyt odotusaikana mitään :-0

Pitää viel perehtyy tohon vakuutusjuttuun!

Mutta hauskaa illan jatkoa!

JJ-82 rv22+5

Vierailija
19/60 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolasta antoivat ohjeen ottaa puoli tbl magnesiumia kun otan sen 2tbl multitabs special 2+

Vierailija
20/60 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttävää, äkkiäaattelin kävästä ja tunti menee ennenku sivuille es pääsee!

nimistä sen verran että meil on noin parisenkymmentä pojan ja tytön nimee paperilla, niitä sit maistellaan ja katotaan sit keltä vaavi toukokuussa näyttää! hassua vaan että nyt jo niitä miettii ja stressaa :)

me ajateltiin ottaa se vakuutus vaiks kallis onkin. ei välttämättä kauaa sitä pidetä mut on se hyvä olla jos synnytykses tai sen jälkeen tapahtuukin jotain. se on kallista viettää aikaa osastolla synnytyksen jälkeen varsinkin jos eri osastoille joutuu äiti ja vauva.

nyt täytyy mennä paita vaihtamaan, tissit vuotaa ;)

meppe81 ja ruoto23rv

huomiseen, toivottavasti sivut toimii sillon paremmin!