Uutisvuodossa oli Max Perttula ja
jäin ihan uteliaisuudesta kattomaan ohjelmaa. Nauroiko yleisö ko. henkiklölle koska vastaukset oli niin yksinkertaisen nolot suorastaan ja puhetyyli peräkylä..tunsin ainakin minä myötähäpeää..
Kommentit (31)
Musta Max oli ihana! Vähän hassu ja sanoi ääneen asioita jotka ehkä herättää myötähäpeää. Aito ihminen kuitenkin ja se on aina piristävää.
Perttulahan oli aivan hulvaton. Voiko noin iloista ihmistä ollakaan? Ihan loistava!
Ihana oli, mutta kuka tai mikä hän on? Ilmeisesti joku julkkis, mutten ole ikinä kuullutkaan koko miehestä.
Max on viitasaarelainen parfymööri. :)
Ei tullut katsottua, mutta joskus kun ko. miehestä tuli dokumentti, tuli kuva että olisi jotenkin vähän jälkeenjäänyt...
Vaikuttaa tosiaan vähän hämmentävältä tyypiltä, mutta sitten kun puhuu hajuvesistä, niin yllättäen tietääkin tasan tarkkaan mistä puhuu.
Juuri sen takiahan hän oli niin sympaattinen, ihan aito oma itsensä.
Muuten tyypistä tiedä, mutta jonkun ympäristölautakunnan pitäisi puuttua niihin viiksiin. Vähintään sakot tuollaisista.
Katsokaapa, hänestä on vallan upeita kuvia. Ja nettisivun hajuvedet kuulostavat ihan kelpoisilta. Uskaltaiskohan tilata?
Samaa mietin että uskaltaisiko tilata. Minua kiinnostaisi se itämainen Gufihtar tuoksu kuvauksen perusteella.
Voi ei miksi en tajunnut katsoa! Max Perttula on mun suosikki, ihan ihme hemmo, mutta tajuaa kyllä hajuvedet. Toivoisin hänelle loisteliasta parfymöörin uraa, ihan Suomen ulkopuolellakin :)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 14:33"]
Ei tullut katsottua, mutta joskus kun ko. miehestä tuli dokumentti, tuli kuva että olisi jotenkin vähän jälkeenjäänyt...
[/quote]
Jos murteellinen puhuminen, homous ja täydellinen tuoksuaisti on mielestäsi jälkeenjäänyttä niin sitten hän kai on sitä. Itselläni on Max Perttulasta taas sellainen kuva että on jotenkin vähän nero.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 17:28"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 14:33"]
[/quote]
Jos murteellinen puhuminen, homous ja täydellinen tuoksuaisti on mielestäsi jälkeenjäänyttä niin sitten hän kai on sitä. Itselläni on Max Perttulasta taas sellainen kuva että on jotenkin vähän nero.
[/quote]
ei nuo asiat, vaan se että tyypillä oli dokumentissa jotenkin hyvin lapsenomainen käsitys monista asioista. Olen samaa mieltä siitä että selväti hänellä on erityislahjakkuus noissa tuoksuasioissa, mutta muuten vaikutti melko reppanalta.
Suomen ainut parfymööri ja tuoksujen luoja on tämä Max
Nettisivut löysin
Miksi tämä ketju piti nostaa? Ja ihan LÖYSIT sivut...ööö...laitoit nimen googleen ja avot!
Onko kukaan kokeillut noita Perttulan hajuvesiä?
Kyllä. Vakiotuoksu mulla nykyään 1917-SuomiLeijona. Tosi hyvä ja vahva.
hauska mieshän hän oli, vaatii rohkeutta ja osaa nauraa itselleen,