Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^^^^^ENSIKOT UUTEEN VUOTEEN^^^^^^

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan eka täytyy tietty varovaisesti jo onnitella Ull-majta!!!! Kyllä se siitä vielä kunnon plussaksi muuttuu :)

Miten teillä menikään illanvietto??

Meillähän siinä kävi niin että olin itse vapaaehtoisesti kuskina kun muut oli pellit auki. Sepä tietty herätti useammissa kyselyjä raskaanaolosta. Hyvällä omalla tunnolla sanoin ettei se ole mitenkään mahollista kun menkat on ollu vasta. Tai no vasta ja vasta, vajaa kaks viikkoa sitten.

Mutt aen halunnut riskeerata mitään kun nyt kp15 ja ovis oli ehkä silloin kp10 paikkeilla.. Eikös tässä pitäisi siis alkaa jo potea kiinnittymiskipuja :)

Mutta illan paras juttu oli kun meidän ystäväpariskunta pyysi meitä kummeiksi, eli siis vähän vinkkasivat että siellä on alettu odottamaan. Ja me mietittiin että onkohan ne nyt alkanut yrittämään vai joko on masuasukki.. :) Miehellekin melkein tuli tippa linssiin kun kuuli :) Tällä kertaa en ole kateellinen vain pelkästään onnellinen heidän puolestaan!! Mahtava tunne :) Niillä on menossa vasta 8.s viikko, joten tosi alussa, mutta uskalsi silti jo meille kertoa :) eikä kellekkään muulle kuulemma :) Tuli jotenki tosi spesiaali tunne :)

Mutta nyt toivon että plussa tulee tästä kierrosta ja päästään aika samoilla sitten sen tytön kans raskaudessa :)

Plussapölyä kaikille toivottaen

uuteen vuoteen pirteämpänä

fio

Vierailija
2/11 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ull-maijlle paljon onnea ja vielä vähän plussapölyä viivan vahvistamiseksi:)

Fio: Ihania nuo teidän illan tapahtumat, ootko ite miettiny kummiasiaa? Pyytäisitkö juuri tuon pariskunnan vai jonkun muun:) Ois hauskaa kun voisit kohta ite kertoa heille samaa asiaa:) Plussapölyä:)

Me oltiin miehen ja karvakuonojen kanssa koko ilta kotosalla, tuo pahoisvointi jyllää sen verran etten jaksanu ees ilotulitusta lähteä keskustaan kattomaan..istuttiin kyllä sentään vuoden vaihtuessa parvekkeella sylikkäin viltin alla, katottiin raketteja ja puhuttiin sulosia:) Oli romanttista,huoh;)

Plussatuulia kaikille!! ..ja onnittelut jos joku on plussannu mun huomaamatta!!

Queen rv 8 tasan:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko plussajunaan ollaan valmiita? Aatto meni mukavasti, syötiin, paukuteltiin raketteja ja pelattiin Buzz-peliä. Rauhallisesti siis...

Nyt heti asiaan: Kuuluuko mammaksin raskaustestiin tulla viivanpaikka? Sellainen painauma?! Mieskin sen näki... Kertokaa äkkiä! Varmaan tästä on jo toisaallakin ollut puhetta mutta en malta etsiä, ollaan lähdössä kyläilemään taas... Äkkiä siis kokemuksia tänne! =) Nyt kyllä vasta kp 21, että tuskin mitään vielä näyttäiskään...

Vierailija
4/11 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivää Enskat!

Ja onnelista ja plussaisaa uutta vuotta!!! =) Täällä on aikas vaisua meininkiä eilisten illanistujaisten jäljiltä: meni aika aikaiseen. Ruokaa, juomaa, raketteja ja hyvää seuraa riitti niin, että kotiin käpsyteltiin viiden aikoihin aamulla. Ja nyt sen kyllä huomaa, ei pysty tekeen mitään. Eiköhän tää taas riitä tätä laatua...

Ull-maj: miten sun viivan on käynyt? Ootko jo testannut uudelleen? Voi kun se vahvistuis!

Queen: ihanan romanttiselta kuullosti teidän vuoden vaihde. Hyviä vointeja teille!

Ite sain tänään ensimmäisen aavistuksen toisesta viivasta ovistestiin. Jotenkin oli sellainen olo aiemmin, et tuskin sieltä mitään toista viivaa tuleekaan, mutta nyt uskon vakaasti, että kyllä se sieltä vahvistuu. Ja sitä odotellessa ollaan tosi ahkeria tuolla petin puolella ;)

Nyt kuitenkin jatkamaan toipumista... Hyviä vointeja ja plussaisia kelejä kaikille!!!! Niin ja tervetuloa kaikille uusille, joita esittelypinon lopusta löysin! Mukaan vaan odottelemaan plussia...

-Amy-

kp 15/29-30

Vierailija
5/11 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä testannut uudelleen ajatten kp 29 tehdä uuden testin, eli huomenna :)

Naksu: mulla ei ainakaan ole niihin mamman testeihin tullut mitään viivan paikkaa.. Että jospa se olis +++++++++++++++++++++++++++++ :D

Väsyttää ja kiukuttaa, menen nukkumaan tästä ;)

Vierailija
6/11 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

QueenBzZ:

Fio: Ihania nuo teidän illan tapahtumat, ootko ite miettiny kummiasiaa? Pyytäisitkö juuri tuon pariskunnan vai jonkun muun:) Ois hauskaa kun voisit kohta ite kertoa heille samaa asiaa:) Plussapölyä:)

Kylläpä vain me ollaan mietitty juuri sitä samaista pariskuntaa meidän kullan kummeiksi :) Sepä se tässä niin hauskaa onkin. Ne on aivan mahtavat tyypit! Mutta mitään varmaa ei silti olla päätetty, kunhan ny sais edes jonku tuonne masuun :)

Naksu: Mulla mammaksin raskaustesteissä ei IKINÄ ole tullu mitään viivanpaikan näköistäkään, mutta aika aikaiset kp:t sulla vielä silti... Sinuna odottelisin ihan rauhassa ja odottaisin varmempia kp:itä :)

Muillekin illan jatkoja!!

Nyt lähden haukkujen kans ulos happihyppelylle :)

Fio, kp 15

Vierailija
7/11 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fio: Joo, taidanpa odotella, mutta en kyllä rauhallisin mielin! =)

Tosta vaan meni jotenkin pasmat ihan sekasin! Sitte ku vielä jälkikäteen siihen painauman kohdalle ilmestyi selvä tummempi " piste" , ei siis koko viivan pituudelta vaan vain osan. Mutta tosin aikaa kului enemmän ku 5 min ja nyt se on jo kadonnut! Taidanpa heti huomenissa kipittää apteekkiin, sain vinkin mistä noita aconeita saa ihan hyllystä. Jospa sitten keskiviikkona uusiks testailis jos enää on aihetta...

Kyllä taas tuli haaveiltua, oltiin miehen siskon luona, jolla kaksi aivan ihanaista lasta siis. Oli laittamassa niiden vaatteita järjestykseen kaappiin ja sain siinä samalla haaveilla mitä niistä sitten joskus haluan omalle vaaville lainata... Voi juku että voi olla kova kuume!

Mutta joo, omaa napaa taas niin että tuntuu! Kaikille kuitenkin vielä hyvää tätä vuotta ja toivotaan että vielä 2006 sisällä kaikki ne omat nyytit saatais!

Vierailija
8/11 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ull-maj: Jännittää kovasti puolestasi. Kerrothan heti meille tulokset huomenna!!?!

Queen: Voi kuinka ihanaa ja romanttista vuoden vaihtumista olette viettäneet. Suloista!

Naksu: Buzz-peli on ihan loistava. Mä sain sen joulupukilta. Ollaan pelattu aikas paljon sitä. Onko se peli teidän vai olitteko muualla sitä pelaamassa?? Odotan jo innolla minkälainen se pääsiäisen aikoihin ilmestyvä tietovisa peli onkaan.

Fio: +Plussaa plussaa toivotaan. Se olis niin mukavaa. Masuun asukkia halutaan, sitä tänä vuonna haaveillaan!!!+

Itselläni kp 25/25-31. Rinnat taas ollut pari päivää arat, mutta mulla ne on aina arat ennen tätiä. Tällä hetkellä ei ole mitään muuta tuntemusta mistään. Ei tädistä eikä asukista. Tiistaina saan lääkäriltä kuulla tulokset niistä testeistä mitä otettiin... Jännitäääääää.....

Uusi vuosi meni ihan mukavasti. Oltiin siskoni luona ja siellä oli siis minun 3 siskoani perheineen. Vietin myös elämäni ensimmäisen selvän uuden vuoden. Tai join n 3 lasia punkkua. Menihän siihen 25 vuotta =)

Vanhimmalla siskollani on 3 lasta ja nyt laitettiin pihat kiinni, joten enempää ei tule. Ja systeri on sanonut että mun pitäis mennä katsomaan niitä lasten vaatteita, että mitä mä mahdollisesti joskus haluan, että voi vaikka laittaa kirpparille loput mitä mä en halua. Ja mun tekis niiiiiiin mieli mennä hypistelee niitä vaatteita ja ottaa ne jo kotiin pesuun ja silitettäväksi jne... Ostin muuten alennusmyynnistä aivan ihanan keltaruskean 56 cm pitkähihaisen paidan. Maksoi vissiin 3 euroa, mutta oli pakko ostaa =) No ei sen puoleen, kävin syksyllä kirpputorilla ja ostin muovikassillisen vauvan vaatteita. Oli niin halpoja ja ihania.. Kyllähän te tiedätte!?!! Oletteko kukaan muu ostanut jo valmiiksi vaatteita vauvalle????

Mutta nyt miehen kanssa saunan lämpöön istumaan ja sitten pitääkin kömpiä kohta sänkyyn, kun herätys on klo 5.30. Aaaaargh. Ja mies on lomalla koko viikon. On niin epäreiluu!!!

+++++

Vierailija
9/11 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi vuosi ja uudet virheet!!!

Vierailija
10/11 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänskältä kuulostaa Naksulla ja Ull-majlla - eiköhän ne plussat sieltä vahvistu!!!! Jee, tammikuun plussajunan kyytiin minäkin haluan!!

eipä tässä kummempaa, kiva lukea teiän kaikkien kuulumisia. Väsyttää kun tuli ryypiskeltyä ja valvottua myöhään...:=0

-mooli kp19/26-29

Vierailija
11/11 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille Ensikoille! Toivokaamme että se toisi plussan meille ihan jokaiselle!

Elelläänpä jänniä aikoja, kun Naksu ja Ull-Maj (olikos muitakin?) tosissaan piinailevat... Täällä peukutetaan ihan täysillä! Kertokaas heti kun testaatte uusiksi!

Voih, nyt en muista enää kuka kertoi että oli viltin alla miehen kanssa parvekkeella katsellut ilotulituksia, (oliskos ollut Queen?) kuulosti tosi romanttiselta : )

Itsekin yritin kehitellä valtavan romanttista uudenvuoden viettoa ja haaveilin jopa mahdollisesta plussasta, mutta tätihän se sieltä paukahti ja pilasi meidän ihanan kylpyläloman : ( Tai ainakin mun, miehelle en viitsinyt sitä niin kauheasti sadatella edes, ettei turhaan molempien tunnelmat menisi pilalle. Mutta joka tapauksessa kivaa oli rentoutua siellä altailla ja syödä hyvin ja viettää laatuaikaa kahdestaan. Nyt ollaan sitten latautuneita uuden kuun (ja vuoden) rientoihin. Kp 3 ja tästä on hyvä jatkaa!

Kivaa alkavaa viikkoa kaikille - ja erikoisvoimia niille jotka yrittävät palailla loman jälkeen työrutiineihin (täällä kohtalotoveri, joka ei millään meinannut jaksaa lähteä aamulla töihin)!