eikö täällä tänään joku kirjottanu viestin (siis eilen) et sen mies kuoli eilen?
se oli vissiin ajanu päissään kovast sitä autoa! siis kovasti päissään! noin niille juoppo kuskeille sietääkin käydä!
Kommentit (29)
lainaus:Vierailija - 01.01. 21:46 vastaa tähän viestiin (10/34)
Hei, ap täällä.
Kyllä, mieheni kuoli eilen.
Olen nyt aivan shokissa.
En vaan jaksa tämän asian takia nähdä niin paljon vaivaa, että lähtisin itse linkittämään sivua...!
Olen itse menettänyt mieheni onnettomuudessa ja vaikka ihmiset reagoivat eri lailla shokkiin ja suruun, niin on hyvin vaikea uskoa että siinä tilanteessa pystyy elämästään chattailemaan näillä palstoilla. Shokki on niin totaalinen että mitään muuta ei juuri pysty tekemään kuin kävelemään ympyrää ja yrittämään ettei vapisisi niin kovasti.... ja tämä olotila säilyy parisen päivää.
siksi nostin asian esille koska eilen iltasanomissa oli juttu liikenne onnettomuudesta, missä juopunut kuski loukkaantui erttäin vakavasti! helsingissä!
ja eilen joku kirjoitti viestiä että mieheni kuoli saamiinsa vammoihin, oli ollut liikenneonnettomuudessa!
halusin vain sen asian julki että ukko oli ollut käkenä päissään!
Vierailija:
siksi nostin asian esille koska eilen iltasanomissa oli juttu liikenne onnettomuudesta, missä juopunut kuski loukkaantui erttäin vakavasti! helsingissä!
ja eilen joku kirjoitti viestiä että mieheni kuoli saamiinsa vammoihin, oli ollut liikenneonnettomuudessa!
halusin vain sen asian julki että ukko oli ollut käkenä päissään!
Vierailija:
Luultavasti ollut Aatami...