Lastenvaunukonsultti?
Tarvitsetko apua lastenvaunu- ja ratasviidakkoon? Voisin lähteä oppaaksi! Olen itse hurahtanut rattaisiin, saisit puolueettoman mielipiteen, mitkä kannattaisi valita ja miksi. Myyjäthän puhuvat aina omaan pussiinsa.
Miltä kuulostaa?
Kommentit (23)
eikös se ollut vain hyvä, kun joku korjasi heti alkuun sun mokan ja antoi asiantuntevaa opastusta!
t. kauppias ( ja leikki ap)
Itse en tosin ostaisi kumpiakaan, sillä toimivat ratasvaiheessa huonosti. Ovat myös isoja ja massiivisia. Jos ei ole tilan (eikä säilytystilan) puutetta, sinun ei tarvitse kasata ja koota vaunuja eikä niitä nostella ja jos olet suhteellisen kookas, toimivat varmaan molemmat ihan hyvin.
Hinta/laatusuhde ei minusta kovin hyvä kummassakaan.
et kyllä sitten paljoa tiedä vaunuista... Edgessähän on myös se lennossa kääntyvä aisa! Ja on se paljon laadukkaampi kuin brio. Brioista tippuu nepparit sun muut jo ensimmäisen vuoden aikana!
kolmannelle lapselle vai kolmosille? Emmaljungan crosswayt on ihan hyvät rattaat. Ehdottomasti paremmat kuin ceroxit. Ceroxit on niin linkkanoita, että senhän takia niitä on tosi paljon myynnissä vähän käytettyjä. Kuitnkin crosswaynkin työntöaisa löystyy jonkin verran käytössä, mutta hyvällä pidolla ei kuiteskaan liikaa ja hyvät töntöominaisuudet säilyy.
Classic rattaat on mielestäni emmaljungalla kaikista parhaimmat. Sirot ja kevyet, ja sopivan jämäkät. Crosswayt ehkä hieman uudenaikaisemmat malliltaan.
Emmaljungien laatu jo kerran koettu ja ok:ksi havaittu. Nyt tekisi mieli vaihtaa. Mielipiteesi teutonioista vai oletko emmaljungille vihkiytynyt? Miksi?
ollut laidasta laitaan merkkejä, mutta ei mitään abc, carena tms. Teutoniaa en ole kuitenkaan kokeillut vielä, mutta osa tykkää kovasti ja osa ei. Luulen, että emmaljunga on laadultaan parempi, mutta taas teutonia on varmasti näppärämpi. Se menee aika pieneen tilaan ja on ehdottomasti kevyt.
Kaupunkiin varmasti hyvät ja laadukkaat vaunut. Mutta sanotaan, että jos joudut pitkiä matkoja työnnellä ja lenkkeilet paljon, niin en suosittele. Talvella pienen renkaiden kanssa ongelmia, jos on lunta paljon.
vauva syntyy loppukesästä, esikko tuolloin 2,8v. Tarttis vaunut missä molemmat helposti kuljetettavissa, mahtuisi autoon ja jäisi tilaakin vielä, kait sellaiset missä istuimet peräkkäin. Jos mahdollista laita kuvalinkkiä :) Kiitos!
missä lapset istui seläkkäin, mistä sellaisia voisi ostaa, voiko joku laittaa linkin? Kiitos!
me ostimme Emmaljungan Ceroxit. Jatkuvasti joku paikka vinksallaan. Todelllla raskaat ja epäkäytännölliset. Makuupussi menee liian vähän aikaa sillä ahdas. Kuomu tipahtaa helposti alasasentoon vaikkei siihen edes koske. Heittoaisa toimii ajoittain vaikeasti ja siitä irtoilee jatkuvasti ruuvit. Tubeless renkaat niin leveät ettei tahdo kaupassa mahtua hyllyjen väliin kun tulee toiset rattaat vastaan tai kauppakärryt.
juuri niin... Itsekin olen kuullut tosi huonoa ceroxeista. Jo siitä tietää, että niissä on jotain vikaa, kun vajaa puolen vuoden vanhoja myydään pois. ap
Ostaisin ehdottomasti Suomesta. Takuut pelaa ainakin. Ja en tiedä montaakaan, kuka ei olisi jossain vaiheessa tarvinnut käydä ostopaikassa uudestaan, kun jotain vikaa on ilmennyt! Eli osta Suomesta!
http://www.lastenturva.fi/tuotevalikoima/tuplarattaat/happybaby_tuplat…
talvi kuitenkin silloin tulossa, tarvitsisi suojaa vauvalle erintoten. Tuo kova koppa on hyväksi todettu, esikko talvivauva.
Mistä muualta saisi vastaavia?
t.16
Esikkosi on silloin jo aika vanha ja varmaan painavakin. En ostaisi siksi mitään kalliita rattaita, vaan ehkä jotkut esim. gracon peräkkäinistuttavat tuplat. Jos ostat kalliit rattaat ja vähän ajan kuluttua esikkosi sanoo, että hän ei istukaan enää rattaissa, vaan haluaa kävellä, niin silloin harmittaa. En kannata missään nimessä mitään kiinalaisia, mutta tässä tapauksessa ehkä ostaisin jotkut halvat vain. Ja sitten kun esikko ei enää istu rattaissa, niin myyt pois ja ostat vauvalle uudet rattaat ja esikolle seisomalaudan niihin, jotta voi jos väsyy, niin vähän levätä!
Jouduin eilen poistumaan koneelta, mutta hetipä löytyi minulle kaksoisolento, joka esiintyy nimissäni!!!! Eipä ole nettiin luottamista, ei...
t. SE AINOA AITO ALKUPERÄINEN AP.
P.s. Ja tarkoitin kysymykselläni alun perin sitä, että lähtisin mielelläni katselemaan kanssasi vaunukauppoja esim. pk-seudulla, jos sinulla on ongelmia valinnoissa