Uskovaisille kysymys!!
Jos maailman luominen tapahtui vain 7 päivässä niin miten
ihmisten ja dinosaurusten välillä voi olla miljoonia vuosia?
Kommentit (26)
Vierailija:
Mistä sen tietää, mikä osa raamatusta on jumalalta ja mikä opetuslasten kuulopuheita
" .....Raamattu EI ole Jumalan sana, vaan opetuslasten kertomista kirjoitettu. Osa on varmasti keksittyä tai muunneltua totuutta. Kymmenen käskyä ON Jumalalta...."
Kyllä ollaan taas yksiöisellä jäällä tässä keittiöteologien keskustelussa.
Mistäpä sen tietäisi niin. Opetuslapset ovat kirjoitelleet sinne ehkä totuutta, ehkä puppua...
terv. edelleen se sama " keittiöteologi"
Teille " häriöisille" nauretaan päin naamaa...ja fiksuksi en oo itseäni väittänyt, etpä se sinäkään siihen kategoriaan kuulu.
Vierailija:
Sä et reppana osaa ees kettuilla.Ja jos fiksu olisit niin tuskin edes viitsisit kettuilla jostain noin jonninjoutavasta. Johan sulle naurettaisiin päin naamaa...
tarvitsee sen olla tyhmä. Edes minun 7 ja 8v poikani eivät kiusaa...
Mutta se siitä. Toivottavasti nukut yösi hyvin...
Ja jos nukut....et ole edes tämän keskustelun arvoinen...
Kun nyt noin kova jätkä olet, niin laita vaikka numerosi tähän niin voin soittaa sulle. Hekoheko
Mun tavat on mun tavat, lapsilleni EN niitä opeta.
Vierailija:
Joojoo.Nauretaan täällä joo...Mutta teillä kun on lapsia niin sitten mukavaa on kun kaverit kiusaa :).Muistakaahan vaan isot ihmiset....
Vierailija:
tarvitsee sen olla tyhmä. Edes minun 7 ja 8v poikani eivät kiusaa...
Mutta se siitä. Toivottavasti nukut yösi hyvin...Ja jos nukut....et ole edes tämän keskustelun arvoinen...
Kun nyt noin kova jätkä olet, niin laita vaikka numerosi tähän niin voin soittaa sulle. Hekoheko
Ja ihan salena nukun yöni tooooooooooooosi hyvin. Luuletko että yks kettuilu av:lla sitä huonontaisi?!?
Tyhmä oon, mutta niin olet sinäkin kun tähän samaan lähdet mukaan.! hah.
Ei minun tärvitse loistaa esim:tietämykselläni...Kelpaan kyllä ihan tällaisena