Kysyttävää kaupunkilomakohteista,
kertoisko joku, mistä saa halvimmalla pakettimatkoja? vai kannattaako ostaa esim blue1:ltä lennot ja erikseen varata hotelli?? eli mikä tulee halvimmaksi?
Ja mitkä kaupungit olisi kivoja, sellasia kauniita, (turvallisia!!), ja suht halpoja/samaa luokkaa kun suomi.
Miehen kanssa kun kerrankin päästäis kahdestaan pienelle vkonloppu-kuherrusmatkalle...
Kommentit (10)
Vierailija:
lento ja hotelli 2 vrk budjettina noin 250 e per nassu.
Kerro mulle joku pvm milloin haluat lähteä, kauan olla, ja mihin. Voin tsekatakin sulle jotain valmiiksi kun on aikaa! Vaarmaan 3 tähden hotla kelpaa keskustasta.
näyttää kolmea vastausta vaikka on vain yksi?
todella pihalla kaikesta...en ole ennen matkustanut. eli mistä netistä löydän tietoja? ja uskallanko vaan varata hotellin jostain ja löydetäänkö me sinne ikinä yksin kentältä? entä miten maksujen kanssa? mihin maksetaan ja millon?
mieheltä en voi kysyä koska matka on yllätys.
itse olen miettinyt esim amsterdamia, millainen paikka on? onko kallis?
Pariisi myös kiva, mutta Amsterdamin näkee helpommin vkonlopussa kuin Pariisin.
mm. www.mrtravel.net www.area.fi varaa myös matkoja kun vaan soitat ja sanot mitä haluat ja milloin tai menet paikan päälle. Eli jos et halua, ei sinin tarvitse netistä varata itse mitn. Itse varaan kaikki lennot ja hotellit netistä, mutta joskus kyllä käytän noita matkatoimistoja, jso ei muuten niin kannatukseksi :)
Kannattaa kysellä tarjoutsta vaikka noista kaikista! Heillä on erihintaisia kiintiöitä, ja ei voi tietää etukäteen mikä tulee halvimmaksi.
kaikille. lisää saa kertoa. osaako kukaan arvioida budjettia, kuinka paljon suunnilleen maksaa vkonloppu esim amsterdamissa? eli matkat ja hotelli?
eli oeltan että oeltte aikusiporukalla lähdössä:
Amsterdam on kyllä pieni ja kompakti ja hyvä shoppailukaupunki. Koko ajan kyllä haisee marihuana coffee shopeista, mutta tykättiin kyllä kovasti kaupungista. Nähtävää on mm museoita (mm taidemuseoita ), anne frankin talo, kanavaristeilyt, madame tussaudin vahamuseo (oli paras museoista...)
Myös Budapest on aivan ihana ja turvallinen kohde. Halvempikin pikkasen kuin Suomi. Erityisesti keväällä, kun kirsikankukat kukkii ja illalla pimeällä katsoo tonavan rannalla linnavuoren valaistusta, ihanaa! Vähemmän siellä pelotti muuten kuin amterdamissa, jossa ei kuitenkaan siis illalla viitsitty (klo 22 jälk) paljoa liikkua. Ei ihan yhtä hyvä vaatteiden shoppailupaikka kuin amsterdam, hampuri ja wien, mutta muuten IHANA ja ihanaa ruokaa ja leivoksia. Ja kaunista. Tuo Hampuri on muuten positiivinen yllättäjä, kuten koko saksakin. Kaunista on, ja shoppailumahikset mahtavat. Hampurissa myös http://www.hamburg-tourism.de/Hamburg_Dungeon.hamburg-dungeon.0.html?&L…
http://www.madametussauds.nl/dutch/index.asp tässä se amsterdamon vahamuseo
tee google haut:
amsterdam (laita vaikka kieleksi suomi, saat silloinkin rutkasti infoa)
hampuri
budapest
hampuri
wien
suosittelen myös
rooma
barcelona
lento ja hotelli 2 vrk budjettina noin 250 e per nassu.
Kerro mulle joku pvm milloin haluat lähteä, kauan olla, ja mihin. Voin tsekatakin sulle jotain valmiiksi kun on aikaa! Vaarmaan 3 tähden hotla kelpaa keskustasta.
toihan kuulostaa suht halvalta. me ollaan lähdössä maaliskuussa varmaan. loppupuolella. eli jos viitsit katsoa niin minun puolesta:)!!
siis voiko summaan kuulua hotelli ja lennot?
onko jotain " halvempaa" kautta millon kannattaa matkustaa? tai mitä kautta voisi nähdä tarjouksia (onko niitä)?
kiitti kaikille