Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana??

Vierailija
31.12.2005 |

Menkat loppui juuri vajaa viikko sitten,mutta kun..

vahinko sattui reilu 2,5viikkoa sitten ja huokaisin helpotuksesta kun menkat alkoi.No,tässä nyt naureskeltu kun masu aivan samanlainen kun kuopukselta alkuraskaudenaikana ja viluinen olo koko ajan.

Tissitkin ihan sellaiset että kohta alkas menkat.Maha ollut ei nyt sanois kipeä mutta sellainen " outo" .

Eihän tää nyt vaan muiden mielestä vaikuta SILTÄ?

En haluais enää yhtään lasta...kuopus kun vasta 7kk....huoh..

kuinka paljon luottaisitte noihin menkkoihin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tein sitten sen pirun testin kun olo vaan paheni,no plussahan se oli niinkuin pelkäsinkin.Kyllä nyt ahistaa,ei olla yhtään ajateltu että tehtäs lapsia noita 2 enempää.Ny tsitten pitää taas alkaa kaikkeen valmistautumaan uudestaan.

Ja miten niiden kahden vaippailijan kanssa jaksaa.Vaikka onhan toi kuopus sitten jo isompi,ehkä hyvässä lykyssä syht vähin vaipoin jo menee,tai hei eihän se sitten enää ole kuopus.Jos kaikki menee hyvin..

hitto että ahistaa!Mitenköhän mies nyt reagoi,tietää että epäilys on mutta tulosta ei vielä tiedä.Selvittelen itse näitä ajatuksia ensin...

huh huh..tuskainen hiki päällä nytkin ja sydän lyö miljoonaa.

Muuttokin tulee olemaan edessä...kaikki muuttuu...voi voi..

Vierailija
2/12 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mikä minua aina näissä hämää - ehkäisy pettää KERRAN ja heti tullaan raskaaksi. En usko, pahoittelen, mutta en usko... taisitte olla käyttämättä tms. Raskaaksi tuleminen on kuitenkin niin epätodennäköistä ja vielä yhdestä kerrasta.

Mut juu, tsemppiä - elämässä on kamalampiakin asioita. Todellakin.

Vierailija:

No tein sitten sen pirun testin kun olo vaan paheni,no plussahan se oli niinkuin pelkäsinkin.Kyllä nyt ahistaa,ei olla yhtään ajateltu että tehtäs lapsia noita 2 enempää.Ny tsitten pitää taas alkaa kaikkeen valmistautumaan uudestaan.

Ja miten niiden kahden vaippailijan kanssa jaksaa.Vaikka onhan toi kuopus sitten jo isompi,ehkä hyvässä lykyssä syht vähin vaipoin jo menee,tai hei eihän se sitten enää ole kuopus.Jos kaikki menee hyvin..

hitto että ahistaa!Mitenköhän mies nyt reagoi,tietää että epäilys on mutta tulosta ei vielä tiedä.Selvittelen itse näitä ajatuksia ensin...

huh huh..tuskainen hiki päällä nytkin ja sydän lyö miljoonaa.

Muuttokin tulee olemaan edessä...kaikki muuttuu...voi voi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oltiin kaksi kertaa ilman ehkäisyä ja toisestahan tulin heti raskaaksi (olin siis jättänyt pillerit jokunen viikko aikaisemmin ja vauva oli ihan tervetullut). Toiseksi: ONNEA, ONNEA, ONNEA, ONNEA!!! Kyllä sinä pärjäät! Minullakin on kolme lasta joista kaksi ensimmäistä oli suunniteltuja ja kolmas tuli vaikka mulla oli kierukka (ja sekin siitä ehkäisyn pettämisestä, ei muuten ole ainoa kierukkalapsi meidän lähipiirissä!) En itsekään ajatellut että jaksaisin kolmen kanssa kun tuntui että kahdessakin oli ihan tarpeeksi, hyvin kuitenkin kaikki meni, kolmosta sain mm imettää ihan rauhassa kun vanhemmat lapset leikki nätisti keskenään, ikäeroa kuitenkin kakkosella ja kolmosella 2v4kk (1:lleä ja 2:lla oli 1v9kk). Lapset nyt 1,3 ja 5.

Vierailija
4/12 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vauvakin on noin nuori?

Vierailija
5/12 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voisikohan sun hormoonit olla nyt muuten vaan sekaisin?

kun vauvakin on noin nuori?

Vierailija
6/12 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis harrastitte seksiä, sit alko menkat, nyt ne on loppu ja luulet että oot raskaana...

Aika pöhlöltä kuulostaa.

Vierailija
7/12 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunsin jopa " liikkeitä" ja muita oireitakin oli. mulla ei silloin tosin tullut menkkojakaan...

testata varmaan pitäisi.

Vierailija
8/12 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäsy petti,menkat tuli,olo vaan ei rauhoitu vaan pahenee koko ajan.

Ei siinä sen kummempaa.

Öhöm...

Siis harrastitte seksiä, sit alko menkat, nyt ne on loppu ja luulet että oot raskaana...

Aika pöhlöltä kuulostaa.

Vierailija
9/12 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis ollut raskaana vaikka niin kuvittelin!

2

Vierailija
10/12 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

nii mikäs siin nyt niin hölmöltä kuulosti?

Ehkäsy petti,menkat tuli,olo vaan ei rauhoitu vaan pahenee koko ajan.

Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
11/12 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat siis lapsen vuoden ja muutaman kk:n ikäerolla. kovasti oma jaksaminen mietityttää, mutta saavathan toiset kaksosia, kolmosiakin...

ei se vauva katastrofi ole, eipähän tarvi päättää haluaako vai ei...

2

Vierailija
12/12 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei käy onnen lahjat. Meillä on 11 kk vanha kuopus ja mä niin vielä haluaisin nro 4 mutta mies EI todellakaan halua....olen niin surullinen.

Onnea matkaan ja tule kertomaan kuinka kävi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän