Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette miehestä jolla on kiharat hiukset

Vierailija
05.08.2013 |

Karseaa mun mielestä

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut, kiharat hiukset ovat miehellä kyllä aika namut.

Vierailija
22/53 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkistä hiuksista nyt voi paljoa sanoa. Kihara tukka voi olla kiva miehellä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jOskus kiharat hiukset voivat olla seksikkäät miehellä

Vierailija
24/53 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo lapsena ihailin kiharahiuksisia miehiä. Nyt sellainen on ollut kotona jo 5 vuotta. Aivan ihanat hiukset, näyttää hyvältä niin lyhyenä kuin pitkänäkin. Ja tuntuvat käsissä ihan mahtavilta, voisin haroa ja taputella mieheni hiuksia loputtomasti! (ja niin kyllä teenkin)

Vierailija
25/53 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on luonnonkiharat ja pitkät, sateesta tai kosteudesta kihartuvat niin tykkään. Miehelläni em. ja mulla on ja luonnonsuorat ja pitkät.

Vierailija
26/53 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on luonnonkiharat, valitettavasti vain hän pitää ne turhan lyhyinä :(

Enkä tarkoita että pitäisi kasvattaa pitkiksi niin kuin veljellään (ei nätit), mutta pari senttiä nykyistä pidempinä olisivat tosi seksikkäät...

Vierailija
27/53 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi on niin hyvä haukkua ihmisen ominausuudesta jota ei voi muuttaa. Suorasta saa kiharan, mutta kiharasta ei saa suoraa kunnolla. 

Vierailija
28/53 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiharassa tukassa ole mitään vikaa, voisin sanoa että sopii monelle miehelle todella hyvin.

Vierailija
29/53 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä olis kihara tukka jos antais sen kasvaa sänkeä pidemmäksi... Meidän pojalla on kiharat, pari vuotiaaksi annoin olla korkkiruuveilla olkapäille, sitten leikkasin lyhemmäksi. On sellaista isompaa "papiljottikiharaa", ja minusta ne ovat aika kauniit, kun ei ihan lyhyeksi vedä. Ovat tosi paksut, vaaleanruskeat, ja pojalla on säännölliset kasvonpiirteet ja tosi suuret tummansiniset silmät pitkillä ja tuuheilla silmäripsillä. Odotan ihan mielenkiinnolla, onko tyttöjen mieleen isompana vai ei :)

Meidän tyttärellä taas.... no, puolta ohuempi tukka, ja menee korkkiruuveille vain kostealla kelillä tai hikoillessa. Muuten sellainen föönatun näköinen, eli ei päätä myöten muttei kiharakaan. Toisaalta tyttö on vasta kolme, eli ehtinevät paksuuntuakin vielä. Tai sitten ei. Sievä tyttö kuitenkin muuten!

Vierailija
30/53 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiharat on periaatteessa söpöt, mutta riippuu naamasta ja kampauksesta, kuinka hyvältä tai pahalta ne näyttävät.

Vierailija
31/53 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ja pojallani on paksut, kiharat hiukset. Mies pitää niitä puolipitkinä ja ne ovat aika afromalliset. En itse kauheasti välitä siitä kampauksesta, mutta minkäs teet :)

Vierailija
32/53 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan hulluna kiharoihin miehellä. Ne vaan on niin nam ja söpöt.

Vierailija
33/53 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 17:01"]

Minä olen ihan hulluna kiharoihin miehellä. Ne vaan on niin nam ja söpöt.

[/quote]

Sama täällä!

Vierailija
34/53 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään! Tosin en pitkinä.

Vierailija
35/53 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään, puolipitkinä seksikkäät

Vierailija
36/53 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykkään

Vierailija
37/53 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyet ja pörröisen kiharat, nam

Vierailija
38/53 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pidän

Vierailija
39/53 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät ja kiharat hiukset miehellä on aivan ihanat, hirveä kateus iskee rokkipiireissä kun monilla miehillä on paljon upeemmat hiukset luonnostaan kun mulla permanentilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan