Mitä ajattelette miehestä jolla on kiharat hiukset
Kommentit (53)
Ei pelkistä hiuksista nyt voi paljoa sanoa. Kihara tukka voi olla kiva miehellä kyllä.
jOskus kiharat hiukset voivat olla seksikkäät miehellä
Jo lapsena ihailin kiharahiuksisia miehiä. Nyt sellainen on ollut kotona jo 5 vuotta. Aivan ihanat hiukset, näyttää hyvältä niin lyhyenä kuin pitkänäkin. Ja tuntuvat käsissä ihan mahtavilta, voisin haroa ja taputella mieheni hiuksia loputtomasti! (ja niin kyllä teenkin)
Jos on luonnonkiharat ja pitkät, sateesta tai kosteudesta kihartuvat niin tykkään. Miehelläni em. ja mulla on ja luonnonsuorat ja pitkät.
Miehelläni on luonnonkiharat, valitettavasti vain hän pitää ne turhan lyhyinä :(
Enkä tarkoita että pitäisi kasvattaa pitkiksi niin kuin veljellään (ei nätit), mutta pari senttiä nykyistä pidempinä olisivat tosi seksikkäät...
Voi on niin hyvä haukkua ihmisen ominausuudesta jota ei voi muuttaa. Suorasta saa kiharan, mutta kiharasta ei saa suoraa kunnolla.
Ei kiharassa tukassa ole mitään vikaa, voisin sanoa että sopii monelle miehelle todella hyvin.
Mun miehellä olis kihara tukka jos antais sen kasvaa sänkeä pidemmäksi... Meidän pojalla on kiharat, pari vuotiaaksi annoin olla korkkiruuveilla olkapäille, sitten leikkasin lyhemmäksi. On sellaista isompaa "papiljottikiharaa", ja minusta ne ovat aika kauniit, kun ei ihan lyhyeksi vedä. Ovat tosi paksut, vaaleanruskeat, ja pojalla on säännölliset kasvonpiirteet ja tosi suuret tummansiniset silmät pitkillä ja tuuheilla silmäripsillä. Odotan ihan mielenkiinnolla, onko tyttöjen mieleen isompana vai ei :)
Meidän tyttärellä taas.... no, puolta ohuempi tukka, ja menee korkkiruuveille vain kostealla kelillä tai hikoillessa. Muuten sellainen föönatun näköinen, eli ei päätä myöten muttei kiharakaan. Toisaalta tyttö on vasta kolme, eli ehtinevät paksuuntuakin vielä. Tai sitten ei. Sievä tyttö kuitenkin muuten!
Kiharat on periaatteessa söpöt, mutta riippuu naamasta ja kampauksesta, kuinka hyvältä tai pahalta ne näyttävät.
Miehelläni ja pojallani on paksut, kiharat hiukset. Mies pitää niitä puolipitkinä ja ne ovat aika afromalliset. En itse kauheasti välitä siitä kampauksesta, mutta minkäs teet :)
Minä olen ihan hulluna kiharoihin miehellä. Ne vaan on niin nam ja söpöt.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 17:01"]
Minä olen ihan hulluna kiharoihin miehellä. Ne vaan on niin nam ja söpöt.
[/quote]
Sama täällä!
Mäkin tykkään, puolipitkinä seksikkäät
Pitkät ja kiharat hiukset miehellä on aivan ihanat, hirveä kateus iskee rokkipiireissä kun monilla miehillä on paljon upeemmat hiukset luonnostaan kun mulla permanentilla.
Paksut, kiharat hiukset ovat miehellä kyllä aika namut.