Mitä ajattelette miehestä jolla on kiharat hiukset
Kommentit (53)
Sellaiset pitkähköt kihartuvat (ei ihan säkkärää) on niin hyvän näköistä, että polvet tutisee :) Ainakin jos mies on muuten hyvin miehinen. *aah*
http://www.designscene.net/2013/06/henry-cavill-details-mark-seliger.html
Että omistaa sellaiset geenit että on saanut kiharat hiukset eikä sille mitään voi.
vanha ketju, mut 16v tytön mielipide: ennen olen pitänyt vaaleita pitkiä ja hoikkia suora hiuksisia poikia komeina. Nyt olen ihastunut lyhyeen, normipainoseen TUMMA hiuksiseen, jolla kiharat! :3 on vaan niin ihanat ne hiukset ja tottakai luonne on se joka eniten vaikuttaa
Pitkinä näyttävät hyvältä, lyhyenä afrona eivät niinkään.
Mä saan mun miehen ajelemaan tukkansa sängeksi, kun sanon, että "voi kun taas niin ihanasti alkaa kihartaa". Kuluu minuutti ja jo pörisee kotiparturivehje kylppärissä.
Mulla ei ole mitään niitä vastaan, mutta miehelle tuntuu olevan trauma. Siitä riittää vaimollekin huvia.
Mitäs muuta, kun että miehellä on kiharat hiukset. Omalla miehelläni on, ja sehän on synnynnäinen ominaisuus. Kyllä ne siitä iän myötä ovat hiukan loiventuneet, kiharat. Onpahan hiukset, eikä ole kaljuuntunut:-)
Pidän ehdottomasti, lyhyinä ja pitkinä. Siis jos kyseessä on luonnonkiharat.
No enpä mitään oikeastaan. Jollain söpöä, jollain taas ei, oli luomu tai kiharrettu.
Pidän ehdottomasti, vaihtelua suomalaisiin perushiuksiin.
Kiharatukkaiset pikkupojat ja nuoret miehet on ihania lussukoita, oikein syötäviä namuja! Mutta aikuinen vanhempi pönäköitynyt herrahenkilö kiharoissa - hihhih!
Tykkään. Antaa heti ilmettä, kuten naisellekin. Ei ole länäletti.
Mun mies ei ole pönäköitynyt, on enemmän vinttikoiran mallia. Kiharat sopii kasvoihinsa hyvin. Eikä mieheni hiukset näytä koskaan sotkuisilta, likaisilta tai rasvaisilta. Helppoa, Kunaha leikkaa silloin tällöin. Ei sojota harvat, littanat takahiukset viuhkana kauluspaidan päällä
Itse satun pitämään kiharoista, ne tuovat tosiaan ilmeikkyyttä miehelle. Mutta en pysty nyt ajattelemaan miehestä pelkkien kiharoiden vuoksi mitään muuta kuin, onpa kiva tukka.
Itse ajattelen: tuolla miehellä on kiharat hiukset. Mitä muuta voisi ajatella?
Nuoruuteni pikkukaupungissa asui mies, jota kutsuttiin "läskikikkaraksi". Ehkä joku tuntee paikan ja tyypin kuvauksesa? :)
Riippuu siitä millälailla ne on kiharat. Jos on oikeasti lyhyempänäkin vaan kiharoita, niin tykkään. Jos taas on sellainen afrontapainen pöheikkö niin nou tänks.
Nuoruuteni pikkukaupungissa asui mies, jota kutsuttiin "läskikikkaraksi". Ehkä joku tuntee paikan ja tyypin kuvauksesa? :)
Onneksi emme asu pikkukaupungissa...
Minä tykkään tosi paljon!