Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Seksiprofiilinne: millaista seksiä teillä harrastetaan? Ja millaista ei?

Vierailija
31.12.2005 |

" Normaalin" yhdynnän lisäksi siis.

Meillä harrastetaan: suuseksiä kummallekin ja peppuseksiä.

Ei harrasteta: S/M, bondage

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastamme vaimoni kanssa seksiä suurinpiirtein kolme kertaa viikossa, joskus useamminkin. Meillä harrastetaan seksiä vaikka millä tavoin, pari kertaa kuussa laitan muijalle käsiraudat, riisun hänet alasti, tungen nyrkkini hänen pilluunsa ja piiskaan nahkavyölläni, kunnes näkyy jo selkeät jäljet. :) (tietysti rakkaan vaimoni suostumuksesta, hän itseasiassa kerjääkin usein piiskaa lisää ja lisää) Tämän jälkeen otan muijjani kovaa takaapäin, samalla piiskaten häntä kovaa perseelle. Välillä otetaan suukapula ja sitomisvälineet käyttöön. Näiden juttujen jälkeen käännän vaimoni toisinpäin ja piiskaan pillulle herkemmin, kun hän voihkii tyydyttyneenä (välillä tässä kohtaa laskeekin alleen, josta kiihotun vielä enemmän.) tässä kohtaa upotan kullini vaimon pilluun, samalla repien hiuksista ja hellästi kuristaen. Panen oikein kovaa kunnes laukean milloin minnekkin. Hän saa vielä imeä kullini puhtaaksi, osoittaakseen kunnioittavansa minua. Tätä 'leikkiä' emme voi kuitenkaan harmiksemme harrastaa kuin pari kertaa kuussa, kun lapset ovat mummolassa. Muulloin, kun lapset menevät nukkumaan, suoritamme 'peruspanon' johon kuuluu aluksi se että vaimoni imee kulliani. Sen jälkeen hyväilen hänen pilluaan ja kielelläni koskettelen sitä. Kun pillu on jo kostea läpsäisen hellästi pari kertaa ja tämän jälkeen panen kovaa takaapäin. Lopuksi laukean vaimoni naamalle ja tämä putsaa jätöksensä ottamalla vielä kerran suihin. Kaikesta tästä minä ja vaimoni nautimme todella paljon, ja välillä siis vaimonikin alistaa minua, työntää dildon perseeseen ja piiskaa. Rakastan sitäkin. Toivottavasti muillakin menee hyvin parisuhteen seksipuolella, uskaltakaa vain paljastaa parillenne omat fantasianne, ja ne saattavat joskus toteutuakkin! Onnea!

Vierailija
2/9 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastamme vaimoni kanssa seksiä suurinpiirtein kolme kertaa viikossa, joskus useamminkin. Meillä harrastetaan seksiä vaikka millä tavoin, pari kertaa kuussa laitan muijalle käsiraudat, riisun hänet alasti, tungen nyrkkini hänen pilluunsa ja piiskaan nahkavyölläni, kunnes näkyy jo selkeät jäljet. :) (tietysti rakkaan vaimoni suostumuksesta, hän itseasiassa kerjääkin usein piiskaa lisää ja lisää) Tämän jälkeen otan muijjani kovaa takaapäin, samalla piiskaten häntä kovaa perseelle. Välillä otetaan suukapula ja sitomisvälineet käyttöön. Näiden juttujen jälkeen käännän vaimoni toisinpäin ja piiskaan pillulle herkemmin, kun hän voihkii tyydyttyneenä (välillä tässä kohtaa laskeekin alleen, josta kiihotun vielä enemmän.) tässä kohtaa upotan kullini vaimon pilluun, samalla repien hiuksista ja hellästi kuristaen. Panen oikein kovaa kunnes laukean milloin minnekkin. Hän saa vielä imeä kullini puhtaaksi, osoittaakseen kunnioittavansa minua. Tätä 'leikkiä' emme voi kuitenkaan harmiksemme harrastaa kuin pari kertaa kuussa, kun lapset ovat mummolassa. Muulloin, kun lapset menevät nukkumaan, suoritamme 'peruspanon' johon kuuluu aluksi se että vaimoni imee kulliani. Sen jälkeen hyväilen hänen pilluaan ja kielelläni koskettelen sitä. Kun pillu on jo kostea läpsäisen hellästi pari kertaa ja tämän jälkeen panen kovaa takaapäin. Lopuksi laukean vaimoni naamalle ja tämä putsaa jätöksensä ottamalla vielä kerran suihin. Kaikesta tästä minä ja vaimoni nautimme todella paljon, ja välillä siis vaimonikin alistaa minua, työntää dildon perseeseen ja piiskaa. Rakastan sitäkin. Toivottavasti muillakin menee hyvin parisuhteen seksipuolella, uskaltakaa vain paljastaa parillenne omat fantasianne, ja ne saattavat joskus toteutuakkin! Onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä harrastetaan " normaalin" lisäksi suuseksiä molemmille, sekä erittäin vaihtelevia asentoja ja rakastelupaikkoja... Peppuseksiä ei ainakaan vielä olla kokeiltu mutta sormi kyllä käy useasti siellä...

Vierailija
4/9 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastetaan: suuseksiä kummallekin ja piiskausta (mieheni piiskaa).

Ei harrasteta: peppuseksiä (minä en halua)

Vierailija
5/9 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä harrastetaan: Suihinottoa, seksiä eripaikoissa käytämme myöskin eri apuvälineitä.Käymme joka viikko yhteisessä suihkussa jossa seksi raikaa.

Vierailija
6/9 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä harrastetaan: Suuseksiä usein, pari kertaa kuussa sitomis- ja piiskausleikkejä, silloin myös sauva, perhonen apuvälineinä käytössä.

Vierailija
7/9 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta kuin sitä tavallista, välillä sentään takaapäin, mutta useimmiten ei... :(

Vierailija
8/9 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi määritellä normaalin seksin? Eikös se ole kaikille ihan oma juttunsa?

Meillä harrastetaan suuseksiä molemminpuolin, erikseen ja samanaikaisesti, ennen aktia, kesken aktin ja aktin jälkeen, sormileikkejä, vartalon kokonaisvaltaista hyväilemistä, suukottelua, kutittelua, jääpaloilla leikkimistä, leluilla leikkimistä (aikuisten leluja), yhdyntää hitaasti ja nopeasti, hellästi ja rajusti monesta eri asennosta, anaaliyhdyntää hellästi ja rajusti, hitaasti ja nopeasti, sitomista niin käsi- ja nilkkaraudoilla, kuin köysilläkin (bondage), piiskaamista, kurittamista, tukistamista, kuristamista, läpsimistä, sanailua, roolileikkejä, kultaisia suihkuja, laukeamista pimppiin, peppuun, suuhun, kasvoille, kaulalle, rinnoille, vatsalle, pakaroille, selälle, hiuksiin...

Tuo kaikki on minulle normaalia seksiä. Eikä kaikkea tietenkään joka kerralla tehdä, vaan fiiliksen mukaan.

Vierailija
9/9 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisissa asennoissa rakastelua, suuseksiä molemmille, muutaman leikkikalun kanssa leikkimistä, joskus hellää tukistamista ja läpsimistä, silloin tällöin käsien sitomista...

ei harrasteta pissa ja kakkaleikkejä!

anaalia yritetty pari kertaa, mies tykkäis mutta minä en niinkään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän