Miehet! Pahimmat turn off-piirteet naisessa! Miehet vastaa!
Älkääkä nyt naiset tulko tähän ketjuun kirjoittamaan niitä piirteitä, joita kadehditte toisissa naisissa. Antaa miesten puhua!
T.Nainen
Kommentit (1175)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 22:43"]
Muotoilin asiani huonosti: tuntuu nurinkuriselta, että samalla, kun korostetaan ulkonäöllisiä asioita niin vahvasti, korostetaan myös sitä, ettei saisi yhtään häpeillä alastonta varttaan, johon ne suuret vaatimukset kohdistuvat. Mutta ymmärrän, että mies, joka yhdistää nämä kaksi vaatimusta, tahtoo sitten sellaisen täydellisen näköisen naisen. Mikäs siinä.
[/quote]
Kannattaa muistaa, että se kaljamahainen mies, ei erityisen pitkä eikä komea, hiuksetkin vähän liian pitkät ja jalassa vähän väljät kalsarit ja eriparin sukat näkee peiliin katsoessaan adoniksen eikä edellä mainittuja seikkoja. Röyhistää vielä rintaa ja kävelee polleana pois.
Kun itse voi tehdä noin niin ihmetyttää miksi naiset eivät voi ylpeänä esitellä sitä jumalaista vartaloaan...
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 22:36"]
Voisiko joku mies kertoa mikä ihme niissä lyhyissä hiuksissä on kamalaa? Monessa listassa on mainittu lyhyet hiukset. Eikö lyhyet ja viimeistellyt hiukset ole paremmat kuin rasvainen ponihäntä niskassa?....Näin olen aina kuvitellut, mutta pitääkö tässä nyt sitten kuitenkin ruveta lettiä kasvattamaan....
[/quote]
Niin eli kun on pitkät hiukset se on rasvainen poninhäntä niskassa ja lyhyet on aina viimeistellyt... Hohhoijaa, kasvata se letti jos on elämä tuosta kiinni. Minulla on pitkät hiukset ja hoidan kyllä niitä ja käyn kampaajalla, ovat tuuheat ja kauniit ja siksi varmaan miehiä miellyttävätkin. On vaan aika kyllästyttävää miten toisten mielestä naisten hiukset kertovat jotain naisesta, kuten että pidemmät hiukset pitäisi saksia lyhyeksi viimeistään nelikymppisenä ettei ole jokin bimbo, aivan kuin se äo olisi hiuksista kiinni...
Minun mielestäni useimmille naisille käy paremmin vähän pidemmät hiukset, mutta taas jotkut naiset näyttävät upeille lyhyiden hiuksien kanssa. Se riippuu niin siitä millainen hiustyyli kenenkin kasvoihin parhaiten sopii, että pitääkö lyhyistä vai pitkistä enemmän juuri sillä henkilöllä. Ja tämä vain oma esteettinen mielipiteeni, minusta lyhyet hiukset vaativat kasvoilta ehkä enemmän kauneutta jotta ihminen näyttää niissä paremmalle kuin pitkillä hiuksilla. En silti hauku lyhythiuksisia naisia sänkipäiksi tai muuta yhtä viehättävää, kuten toiset haukkuvat pitkähiuksisia rasvaleteiksi...
Ei se että jotkut miehet eivät innostu lyhythiuksisista tarkoita että sinun pitäisi muuttaa itseäsi (kaikkia et koskaan voi miellyttää), varmasti toiset miehet innostuvat lyhyistä hiuksista. Aivan samoin kuin jotkut naiset innostuvat enemmän lyhythiuksista miehistä, kuin pitkähiuksisista miehistä tai kaljuista.
Mut kyllähän täällä huomaa, että herrat todellakin puhuu asioista, jotka väikkyy fantasioissa. Olen itse yllämainitun pituus-paino -taulukon mukaan kymmenen kiloa yläkanttiin, ja sohvalla köllöttelen nytkin, mutta rakastan itseäni ja kehoani, tanssimista, elämää, miehiä ja naisia ja yksinei tosiaan ole tarvinnut ikinä olla, ei sängyssä eikä elämässä, pikemminkin mitä enemmän on tullut ikää, sitä enemmän ois ollu vientiä. Ja karvat tursuu hipsterinvälistä. Vaan kun minun mieheni tykkää! Ja ihan hillitön feministikin olen! N32
...ja eiköhän huonoitsetuntoiset ämmät tulleet ruikutuksellaan pilaamaan tämänkin ketjun...
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 22:56"]
Muotoilin asiani huonosti: tuntuu nurinkuriselta, että samalla, kun korostetaan ulkonäöllisiä asioita niin vahvasti, korostetaan myös sitä, ettei saisi yhtään häpeillä alastonta varttaan, johon ne suuret vaatimukset kohdistuvat. Mutta ymmärrän, että mies, joka yhdistää nämä kaksi vaatimusta, tahtoo sitten sellaisen täydellisen näköisen naisen. Mikäs siinä.
[/quote]
Kannattaa muistaa, että se kaljamahainen mies, ei erityisen pitkä eikä komea, hiuksetkin vähän liian pitkät ja jalassa vähän väljät kalsarit ja eriparin sukat näkee peiliin katsoessaan adoniksen eikä edellä mainittuja seikkoja. Röyhistää vielä rintaa ja kävelee polleana pois.
Kun itse voi tehdä noin niin ihmetyttää miksi naiset eivät voi ylpeänä esitellä sitä jumalaista vartaloaan...
[/quote]
Ihana:D
Niin, naiset kokevat ulkonäköpaineita aika paljon, varsinkin kun luetellaan kaikkea mitä naisen tulisi olla ja mitä ei saisi olla, sitten jos itseltä löytyy näitä piirteitä niin iskee epävarmuus että eikö olekaan haluttava. Vaikea kokea itsensä jumalaiseksi jos itseltä löytyy niitä piirteitä joita kilvan haukutaan, kyllä siinä voi epävarmuus alkaa kasvamaan että eikö koskaan ole hyvä.
Esimerkiksi mediassa jatkuvasti on naisvartalot esillä niin hyvässä kuin pahassa, on näitä "hollywood barbeja" joita kehutaan ja miehet kilvan kommentoi että jokaisen pitäisi näyttää samalle ja kaikki suomalaiset tavalliset naiset on niin rumia. Sitten kun sillä samalla hollywood barbilla on vähän selluliittia kuvassa, sitä kilvan haukutaan että onpas karseannäköinen... Mutta tosiaan ainakin itseni naisena pitäisi vain opetella hyväksymään itseni aivan kokonaan, ettei tarvitsisi miettiä epävarmuuksissa kehtaako laittaa lyhyen hameen ettei vaan jossain välissä vaikka istuessa joku selluliitti paista... Se on vaan niin ettei kaikkia voi miellyttää koskaan joten parempi tykätä itsestään sellaisena kuin on, pääasia että oma mies tykkää ja kivaa saada joskus huomiota muiltakin. Onhan tuo huomattu että toiset näkevät huonoja piirteitä monissa julkkiskaunottarissakin, vaikka moni haluaisi näyttää samalle kuin he. Eli ehkä on vaan paras olla tyytyväinen siihen mitä on ja eihän ulkonäkö nyt kuitenkaan maailman tärkein asia ole. Nämä on usein itsetuntokysymyksiä ja kyllähän mediakin paljon ruokkii huonoa itsetuntoa, siihenhän kaikkien kauneudenhoitotuotteiden myynti perustuukin. Ei kukaan ostaisi mitään "täydellisen ihon antavaa meikkivoidetta tai ne miljoona kertaa pidemmät ripset taikovaa ripsiväriä", jos naiset olisivat tyytyväisempiä ulkonäköönsä.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 23:14"]
[/quote]
[/quote]
Niin, naiset kokevat ulkonäköpaineita aika paljon, varsinkin kun luetellaan kaikkea mitä naisen tulisi olla ja mitä ei saisi olla, sitten jos itseltä löytyy näitä piirteitä niin iskee epävarmuus että eikö olekaan haluttava. Vaikea kokea itsensä jumalaiseksi jos itseltä löytyy niitä piirteitä joita kilvan haukutaan, kyllä siinä voi epävarmuus alkaa kasvamaan että eikö koskaan ole hyvä.
Esimerkiksi mediassa jatkuvasti on naisvartalot esillä niin hyvässä kuin pahassa, on näitä "hollywood barbeja" joita kehutaan ja miehet kilvan kommentoi että jokaisen pitäisi näyttää samalle ja kaikki suomalaiset tavalliset naiset on niin rumia. Sitten kun sillä samalla hollywood barbilla on vähän selluliittia kuvassa, sitä kilvan haukutaan että onpas karseannäköinen... Mutta tosiaan ainakin itseni naisena pitäisi vain opetella hyväksymään itseni aivan kokonaan, ettei tarvitsisi miettiä epävarmuuksissa kehtaako laittaa lyhyen hameen ettei vaan jossain välissä vaikka istuessa joku selluliitti paista... Se on vaan niin ettei kaikkia voi miellyttää koskaan joten parempi tykätä itsestään sellaisena kuin on, pääasia että oma mies tykkää ja kivaa saada joskus huomiota muiltakin. Onhan tuo huomattu että toiset näkevät huonoja piirteitä monissa julkkiskaunottarissakin, vaikka moni haluaisi näyttää samalle kuin he. Eli ehkä on vaan paras olla tyytyväinen siihen mitä on ja eihän ulkonäkö nyt kuitenkaan maailman tärkein asia ole. Nämä on usein itsetuntokysymyksiä ja kyllähän mediakin paljon ruokkii huonoa itsetuntoa, siihenhän kaikkien kauneudenhoitotuotteiden myynti perustuukin. Ei kukaan ostaisi mitään "täydellisen ihon antavaa meikkivoidetta tai ne miljoona kertaa pidemmät ripset taikovaa ripsiväriä", jos naiset olisivat tyytyväisempiä ulkonäköönsä.
[/quote]
Onko pakko spämmätä noita avautumisia tänne? Täällä kysyttiin Turn off -piirteitä, sinä voit perustaa oman ketjun otsikolla "Nainen, koetko ulkonäköpaineita?".
Ja aiheeseen:
Sellulliitti vielä menee, mutta sitä omaava nainen saisi ymmärtää olla esiintymättä lyhyessä hameessa julkisilla paikoilla.
Täällä me miehet olemme nyt pyynnöstä maininneet joitakin turn off -juttuja, mutta monista naisten kommenteista paistaa läpi suorastaan loukkaantuneisuus ja heikko itsetunto. En minä kuitenkaan miehenä usko, että siihen on niin suurta tarvetta. Kyllä suurimmassa osassa naisista on minun mielestäni erilaisia seksikkäitä piirteitä vaikka samalla olisi epäseksikkäämpiäkin. Ei kukaan ole täydellinen tai täydellinen turn off. Sama taitaa päteä meihin miehiin.
Omassa historiassani on ollut muutamia tilanteita, joissa ns. lerssi lepsahti. Mielenkiintoista, että jokaisessa näistä tilanteista nainen rupesi syyttelemään minua "seisokkiongelmista". Se tuskin kuitenkaan piti paikkaansa, koska muiden naisten kanssa ei tullut niitä "ongelmia". Tässä omia esimerkkejäni epäonnistumisistani:
-ulkomaalainen nainen Etelä-Amerikasta: erittäin kaunis nainen kasvoiltaan, siro vartaloltaan, mutta kun pääsimme sänkykosketukseen huomasin naisella valtavan huoltamattoman puskan. Siis se sysimusta pensas tai oikeastaan sademetsä levisi myös reisille ja sitä ei oltu koskaan ilmeisesti edes rajailtu. Karvat olivat ainakin 5 cm pitkät. Kyllä minulta siinä halut katosivat, enkä tohtinut syytä kertoa. Nainen oli kyllä muuten eksoottisen ihana ja sain lopulta psyykattua itseni olemaan ajattelematta tuota kokolattiamattoa. Varsinkin kun hän otti taivaallisesti poskeen ja siitä sitten oli helppo siirtyä ratsastelemaan.
-suomalainen nainen: nätti, isorintainen ja äärimmäinen lahna, joka halusi itse suuseksiä, mutta ei halunnut sitä antaa tai edes juuri penikseen koskea, koska "Yööööök". Lisäksi hän oli terveydenhoitaja, jolla oli hirveä kammo tauteja kohtaan. Seksi oli sellaista, että nainen pyllisti ja antoi panna kunnes tulin. Mihinkään en saanut koskea hänessä. Ei se pidemmän päälle kyllä jaksanut oikein kiinnostaa, koska se tuntui lähinnä masturboinnilta. Seurustelun myötä hän alkoi myös paisumaan todella kuin pullataikina. Mitään liikuntaa hän ei halunnut harrastaa vaan makasi sohvalla sipsejä mutustellen ja saippuasarjoja katsellen. Minua alkoi vituttaa se touhu itse urheilullisena miehenä.
-ulkomaalainen nainen Lähi-idästä: todella kaunis kasvoiltaan, pitkät hoikat sääret...ja rusinarinnat eli pienet nyppylät, joissa toisessa oli valtava luomi. Hän itsekin kysyi, että "sano nyt suoraan, että onks nää mun rinnat sulle epäesteettiset", mutta en todellakaan hennonut sitä sanoa. Mitä tuollaisessa tilanteessa voi tehdä, jos ei ota eteen noin pinnallisen asian takia? Sanoa asia rehellisesti ja loukata toista noin pikkujutusta?
-suomalainen erittäin kaunis nainen hyvällä kropalla ja pyöreillä A-kupin rinnoilla: nainen nukkui koiransa kanssa ja koira oli käytännössä aina mukana sängyssä. Ei se nyt saatana tuntunut kovin eroottiselta, kun koira leikki vaikkapa mun jaloilla tai takapuolen päällä kun olin ns. pukilla. Samalla tiedostin, että asiasta huomauttaminen olisi ollut suhteen tuho alta aikayksikön. Lisäksi tämä kaunotar oli äärimmäisen epäsiisti elintavoiltaan. Omasta hygieniasta tämä nainen piti hyvää huolta, mutta hänen kämpillään vanhat pöydälle kaatuneet kahvit päivystivät 3 kk tapahtuneen jälkeen, kaikki vaatteet olivat mytyssä lattialla, kaikki tiskit tiskaamatta jne. Kyllä sellainenkin vaikuttaa tunnelmaan.
-suomalainen yh-äiti, yhden illan juttu: pokasin baarista tai tulin pokattua, whatever, mutta naisen kämpillä sängyn vieressä kuva lapsesta. Lisäksi kämpässä naisen miehen (tai ex-miehen) omaisuutta. Nainen oli lahna, joka odotti minun tekevän kaikki "työt" eli panevan lähetyssaarnaajassa puhumatta ja pussaamatta. Hän oli myös niin löysä, että en tuntenut mitään sen kummoisempaa kuin tulpatonta mopoa polkiessa. Aamulla antoi puhelinnumeron ja pyysi soittamaan. En soittanut.
Olenko nyt kylmä, tunteeton ja paha mies noiden yllä mainittujen kokemusten perusteella?
Millainen on äijämäinen nainen?
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 23:28"]
Hän oli myös niin löysä, että en tuntenut mitään sen kummoisempaa kuin tulpatonta mopoa polkiessa. Aamulla antoi puhelinnumeron ja pyysi soittamaan. En soittanut.
[/quote]
Sulla on vaan liian pieni.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 23:33"]
[/quote]
Esimerkiksi sellainen, joka kiroilee tauotta, kertoilee härskejä vitsejä, nauraa räkättää valtavalla volyymilla omien härskien vitsiensä päälle, ei vaihda vaatteitaan kuin kerran viikossa, pukeutuu aina farkkuihin ja johonkin vitun collegepuseroon ja feikkeihin converse-kumitossuihin (kun se on niiiiin mukavaa), usein lyhyet jätkämäiset hiukset, ronskit otteet ja käyttäytyminen yleensäkin...
Vieläkö haluat lisää?
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 23:19"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Höpö. Ihan riittää, kun et ole läski, etkä äijämäinen. Taidat olla jompaakumpaa, kun et edes kappalejakoa jaksanut. Olet siis myös pelle. Ketjun painoindeksi myös nousi myötäsi. Lol.
[/quote]
Kato moi "messuaja" ;)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 23:37"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 23:28"]
Hän oli myös niin löysä, että en tuntenut mitään sen kummoisempaa kuin tulpatonta mopoa polkiessa. Aamulla antoi puhelinnumeron ja pyysi soittamaan. En soittanut.
[/quote]
Sulla on vaan liian pieni.
[/quote]
Ihan keskikokoinen eikä kukaan ole siitä valittanut muuta kuin orgasmin kourissa. Mutta turha sulle kai selittää, koska et usko mua kuitenkaan ja olen mielestäsi väärässä luonnehdinnassani. Joten olkoon sitten pieni sun mielestäsi, ei haittaa minua tippaakaan. Taidat kaiken lisäksi olla tuo kuvaamani panoni :)
Edelleen: ketju taisi olla turn offeista miehille, eikä miesten kalujen koosta? Vai olenko väärässä?
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 23:39"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 23:33"]
[/quote]
Esimerkiksi sellainen, joka kiroilee tauotta, kertoilee härskejä vitsejä, nauraa räkättää valtavalla volyymilla omien härskien vitsiensä päälle, ei vaihda vaatteitaan kuin kerran viikossa, pukeutuu aina farkkuihin ja johonkin vitun collegepuseroon ja feikkeihin converse-kumitossuihin (kun se on niiiiin mukavaa), usein lyhyet jätkämäiset hiukset, ronskit otteet ja käyttäytyminen yleensäkin...
Vieläkö haluat lisää?
[/quote]
Ei kiitos. Näistä jo selvisi, etten äijämäinen olekaan.
Se mikä minua ihmetyttää on, että Vauva- palstalla parveilee miespuolisia henkilöitä joiden vaatimukset on ei synnyttäneitä varten. Miksi täällä käy niin paljon miehiä? Siis voi kuvitella, että isiä käy, mutta jotenkin osa näistä kuullostaa muulta.
Av:n jutut pyörii nykyisin niin paljon fb:ssa, että en enää nykyisin ihmettele yhtään miespuolisia palstailijoita enkä edes lapsettomia miehiä.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 23:26"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Onko pakko spämmätä noita avautumisia tänne? Täällä kysyttiin Turn off -piirteitä, sinä voit perustaa oman ketjun otsikolla "Nainen, koetko ulkonäköpaineita?".
Ja aiheeseen:
Sellulliitti vielä menee, mutta sitä omaava nainen saisi ymmärtää olla esiintymättä lyhyessä hameessa julkisilla paikoilla.
[/quote]
Joo en itsekään pidä selluliittia kauniina, mutta siis spämmätä avautumisia? Mulla on joo huono itsetunto vaikka ei kyllä ole miesten huomiosta ollut koskaan puutetta ja kehuja on sadellut. Anteeksi nyt kauheasti, että osallistuin keskusteluun yhden viestin verran jossa yritin selittää, miksi monelta naiselta ei onnistu se itsensä ylpeänä kantaminen jos on näitä haukuttuja piirteitä, ymmärrän toki että se on silti turn off. Mitä tulee toiseen vastaukseen viestiäni kohtaan, en ole läski, en ole myöskään äijämäinen vaan naisellinen ja nätti ja mitä se teiltä olisi pois vaikka käyttäytyisin kuin rekkamies ja painaisin sata kiloa:D? Mutta poistun sitten pilaamasta tasokasta keskusteluanne jossa haukutte toisia pelleiksi, pitihän se arvata että tällä palstalla on vain mielenterveysongelmaisia.
Ja sori vaan mutta siihen on syynsä, miksi tietyt miehet eivät saa niitä haluamiaan naisia ja sitten haukkuvat täällä kilpaa niitä naisia jotka teille ei kelpaa, harmi kun ne on niitä joita tulette vain saamaan;) Kauniilla naisilla kun on vara valita, joten säälin käy ihmisiä jotka joutuvat kumppanin kohdalla tyytymään.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 23:49"]
Se mikä minua ihmetyttää on, että Vauva- palstalla parveilee miespuolisia henkilöitä joiden vaatimukset on ei synnyttäneitä varten. Miksi täällä käy niin paljon miehiä? Siis voi kuvitella, että isiä käy, mutta jotenkin osa näistä kuullostaa muulta.
[/quote]
Miten niin vaatimukset ovat ei-synnyttäneitä varten? Jos minua vaikka vituttaa naisen valuminen ja perseen leviäminen pitkin sohvia sipsipussi kourassa jonkun paskan Vain Elämää -sarjan ääressä, niin miten se liittyy synnytykseen? Tunnen monia urheilullisia synnyttäneitä naisia.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 23:49"]
[/quote]
Jos jotain tällaisena lapsettomana keski-ikäisenä miehenä olen oppinut, niin ehdottomasti kannattaa stalkata tällä foorumilla tovi, ennenkuin ryhtyy lapsia hankkimaan!
Paljon tulee otsikoita joiden alla rutistaan kun mies ei tee ja on ihan erilainen kuin ennen lasta. Ehkä se todellisuus ei ollutkaan miehelle sitä mitä oli alunperin markkinoitu.
Turn off: överisti yleistävät mustavalkeasti asiat näkevät naiset. "Kaikki miehet on sikoja", "Pitää olla täydellinen kroppa ja pitkä tukka" voi vitt...
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 00:01"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 23:26"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ja aiheeseen:
[/quote]
Joo en itsekään pidä selluliittia kauniina, mutta siis spämmätä avautumisia? Mulla on joo huono itsetunto vaikka ei kyllä ole miesten huomiosta ollut koskaan puutetta ja kehuja on sadellut. Anteeksi nyt kauheasti, että osallistuin keskusteluun yhden viestin verran jossa yritin selittää, miksi monelta naiselta ei onnistu se itsensä ylpeänä kantaminen jos on näitä haukuttuja piirteitä, ymmärrän toki että se on silti turn off. Mitä tulee toiseen vastaukseen viestiäni kohtaan, en ole läski, en ole myöskään äijämäinen vaan naisellinen ja nätti ja mitä se teiltä olisi pois vaikka käyttäytyisin kuin rekkamies ja painaisin sata kiloa:D? Mutta poistun sitten pilaamasta tasokasta keskusteluanne jossa haukutte toisia pelleiksi, pitihän se arvata että tällä palstalla on vain mielenterveysongelmaisia.
Ja sori vaan mutta siihen on syynsä, miksi tietyt miehet eivät saa niitä haluamiaan naisia ja sitten haukkuvat täällä kilpaa niitä naisia jotka teille ei kelpaa, harmi kun ne on niitä joita tulette vain saamaan;) Kauniilla naisilla kun on vara valita, joten säälin käy ihmisiä jotka joutuvat kumppanin kohdalla tyytymään.
[/quote]
Annas kun arvaan: luet itsesi kauniiksi erikoistapaukseksi, jolla on varaa valita miehistä, toisin kuin 80% av-mammoista?
Kyllä se niin menee maailmassa suurimmalla osalla, että miehet haluavat nätin ja naisellisen naisen eli heille naisen ulkonäkö on tärkeää, siinä missä naiset haluavat itseään varakkaamman ja menestyneemmän miehen jotta omakin elintaso nousisi. On näitä tutkittu, kärjistettynä naiset haluaa miehen paksulla lompakolla ja miehet naisellisen, nätin naisen. Nimittäin naiset eivät ole visuaalisesti niin vaativia ja "hyväksyvät" kumppanikseen myös vähemmän komean, samoin kuin miehille naisen tulotaso ja menestys ei ole niin tärkeää ja he "hyväksyvät" pienempituloisenkin. Vaatimuksensa kullakin:)