Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mulla pääsi itku kun luin aamun hesarista kuolinilmoitukset...taas joku äiti uollut synnytykseen...
31.12.2005 |
liekö sama syy kuin Eliaksen äidillä reilu vuosi sitten? Pelottaa...itsellä synnytys kohta edessä ja suunniteltu sektio...:((
osanottoni perheelle :((
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
aika harvoin tapahtuvia.