Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatteko miehen nukkua, jos ollut dokaamassa edellisenä yönä?

Vierailija
31.12.2005 |

ja kuinka pitkään?

Mua ottaa päähän, kun äijä könyöö 04.00 kännissä himaan (vaikka tänäänkin sillä oli tarkoitus ottaa) ja nyt vetelee hirsiä tuolla makkarissa...itse olen ollut 7.30 lähtien hereillä pojan kanssa...

Ei tätä nyt usein tapahdu, mutta silti...itse kun olen vielä raskaana, niin mahikset ' tasoitukseen' ovat aika vähissä...

Olenko pirttihirmu, jos käsken äijän jo ylös??

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua vituttaa kans mun mies, käy melkein joka viikko baarissa ja minä en pääse ikinä...

Vierailija
2/30 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itsekkään pääse ennen ilta viittä sängystä ylös jos olen ollu neljään asti baarissa ,tulee nykyään meinaa sellasia kankkusia että tuntuu kuin olis hengen lähtö lähellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos äijä joka viikonloppu baarissa eikä itte pääse minnekään?

menee siinä ainakin puolet viikonlopusta sitten hukkaan ja on pois ainakin lapselta...

Vierailija
4/30 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks pitäis nousta??ei kai se niin kamalaa voi olla jos joskus juhlinu kavereiden kanssa.ei sitä itekkää juhlimisen jälkeen paljon pystyssä jaksa olla.

Vierailija
5/30 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eilen oli kyllä syytäkin juhlia...

itsekin olisin ollut mukana, jos en olis raskaana ja/tai lapsi olis saatu hoitoon...

inhottava tyyli heti leimata tollatavalla...

t. ap

Vierailija
6/30 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

poka:

miks pitäis nousta??ei kai se niin kamalaa voi olla jos joskus juhlinu kavereiden kanssa.ei sitä itekkää juhlimisen jälkeen paljon pystyssä jaksa olla.

Vierailija
7/30 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä anan mieheni aina nukkua koska se on just sellanen et sitten korjataan ja taas kännissä :(

Vierailija
8/30 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla lapsettomat sinkut taas kirjoittelemassa...arjen reliteeteista ei hajuakaan...

Vierailija
9/30 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ei käy kun kerran parissa kuukaudessa että kyllä sillon saa nukkua niin paljon kun haluaa.ja jos tosiaan kävis viikottain baarissa niin sanoisin että joko valitsee sen ryyppäämisen tai perheen.mä en mitään juoppoa nurkissa kattelis. T:6

Vierailija
10/30 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mun mies ei käy kun kerran parissa kuukaudessa että kyllä sillon saa nukkua niin paljon kun haluaa.ja jos tosiaan kävis viikottain baarissa niin sanoisin että joko valitsee sen ryyppäämisen tai perheen.mä en mitään juoppoa nurkissa kattelis. T:6

Vierailija
11/30 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten seuraa aina krapula-aamun seksiä. =D

Vierailija
12/30 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama toimii meillä myös toisinpäin.

Vierailija
13/30 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

krapulainen ilmestys, jonka mieskunto ei ole parhaimmillaan. :-X

Vierailija
14/30 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lapset ei :). Ollaan sovittu että siippa nukkuu ravintolareissun jälkeen toisessa huoneessa koska kuorsaa kännissä kuin moottorisaha enkä halua sellaista haisulia makuuhuoneeseen, lapset nukkuvat samassa hioneessa. Siippa ei voi lasten herätystä vastustaa, sitten naama harmaana sinnittele krapulapäivän ja rakentelee kiltisti legoilla lapsen kanssa.

Konttauskuntoon ei siis itseään juo, väsynyt ja päänsärkyinen vain on.

Vierailija
15/30 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin päästää juhlimaan ja sitten vie kuitenkin kaiken ilon pakottamalla ylös.... enpä ihmettele erotilastoja !!!

On se kumma jos ei saa sitten kunnolla rentoutua kun sillon tällön ulos lähtee kavereiden kanssa, ämmä vaan niskassa heti aamusta.

Jos olet sen lapsen kanssa JOKA aamu klo 7.30 asti hereillä niin mikset JUURI sinäkin aamuna voi olla kun äijällä on huono olo ??

Vierailija
16/30 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei oo kerta mikään " joka viikonloppu kännissä" -tyyppi, niin antaa nyt joskus juhlia ja hoitaa krapula pois.. vai mieluumminko katselet koko viikonlopun ärtynyttä ja väsynyttä miestä... saahan se mieskin joskus vapaata viettää, kuten nainenkin...

otat sitten takasin kun on sun vuoros.. sitten kun se on mahdollista...

ja vaikka raskaanakin olet voithan tota ihan selvinpäinkin mennä joskus omia menojasi vastavuoroisesti

ja myös saada jonain aamuna nukkua pitkään...

onhan sitä parisuhteessa kummallakin oikeus tasapuolisesti omaan vapaa-aikaan

Vierailija
17/30 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

me oltiin sovittu mieheni kanssa että hän ei joisi sillon kun olen raskaana, mutta nyt sillä on ruvennut lipsumaan...

välillä se juo kolme kertaa viikossa.

mä nostan sen ylös aina jollain virukkeella....:)

Vierailija
18/30 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessaan lätrännyt ton viinan kanssa pikkasen liikaa ja nyt ei juo oikeestaan koskaan, ja jos juo niin tulee niin kipeeks että muistaa sen kyllä muutaman vuoden...

Minä menisin mutta kun on tuo ukko mustasukkasta sorttia että ei päästä... sen takii oon yrittänyt sitä passittaa baariin että itekkin pääsisisn vuorostani (olen sen verran nuorempi ukkoani että en ole baareissa ehtinyt kauheesti ravata täysikäsenä).

Mutta tuskin saisin nukkua jos joskus pääsisin johonkin koska ukolle tulis kuitenkin jotain menoo kaverinsa kanssa... =(

Vierailija
19/30 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epäreilua porukkaa, sanoisin. No, ehkä aikuistuminen auttaa....

t. nelikymppinen ;)

Vierailija
20/30 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanokaapas jos olette itse ollut neljään asti baarissa ryyppäämässä niin jaksatteko herätä aamulla 7.30?????? vahvasti epäilen.kokeilkaas joskus nukkua vaan reilu kolme tuntia baarista tulon jälkeen. t:6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi