Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatteko miehen nukkua, jos ollut dokaamassa edellisenä yönä?

Vierailija
31.12.2005 |

ja kuinka pitkään?

Mua ottaa päähän, kun äijä könyöö 04.00 kännissä himaan (vaikka tänäänkin sillä oli tarkoitus ottaa) ja nyt vetelee hirsiä tuolla makkarissa...itse olen ollut 7.30 lähtien hereillä pojan kanssa...

Ei tätä nyt usein tapahdu, mutta silti...itse kun olen vielä raskaana, niin mahikset ' tasoitukseen' ovat aika vähissä...

Olenko pirttihirmu, jos käsken äijän jo ylös??

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sanokaapas jos olette itse ollut neljään asti baarissa ryyppäämässä niin jaksatteko herätä aamulla 7.30?????? vahvasti epäilen.kokeilkaas joskus nukkua vaan reilu kolme tuntia baarista tulon jälkeen. t:6

Vierailija
22/30 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kumman meno hyvänsä, sovimme moneenko vapaa kestää. yleensä yhdeksään tai kymmeneen.

Harvoin/ei koskaan krapula-aamuja, mutta kyllähän kohtuullinen aamu-uni kruunaa edellisillan menon oli se mikä hyvänsä (peli-ilta, teatterireissu, tyttöjen ilta tms.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei ole noussut IKINÄ.

Vierailija
24/30 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöheräily ja aikaiset aamut esikoisen kanssa tuntuvat tosi raskailta tämän mahan kanssa, lisäksi mies tekee töitä 6 pvää / vko eli toivoisin kyllä että se sunnuntaisin viettäisi aikaa lapsensa kanssa eikä vain nukkuisi krapulaansa pois.

Silloin kun en ole raskaana niin käydään baarissa kerran kahdessa-kolmessa kuukaudessa omien kavereidemme kanssa, siis yksin ja silloin se jolla ei ole krapulaa hoitaa aamuheräämisen ja toinen saa nukkua pitkään.

Vierailija
25/30 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa silloin nukkua niin pitkään, kuin haluaa, mutta yleensä herää suht ajoissa..

Vierailija
26/30 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanhan mä itsekkin nukkua jos oon ollut bilettämässä. Enkä edes halua katsoa vanhalle viinalle haisevaa, punasilmäistä ja ehkä vielä pikkasen humalassakin olevaa ukkoa.

Ei silti ruveta kotona hiippailemaankaan ja kuiskimaan, ihan normaali päivä meillä muilla.

Vierailija
27/30 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tasapuolinen pitää olla. Menee paremmin parisuhteessakin.

Nuku sie ap huomenaamulla.

Vierailija
28/30 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista nyt edes miettiä.

Tietysti saa nukkua krapulaansa pois. Ja tällä hetkellä mies on tosissaa nukkumassa. Tuli eilen joskus neljän jälkeen kotiin ja oli ensin nukahtanut alakertaan ja sitten vielä yläkerran vessaan. Seitsemän maissa kömpi sänkyyn.

5 ja puol vuotta ollaan oltu yhdessä ja olisko ollut neljäs kerta tänä aikana, kun mies on yksin ryyppäämässä.

Yhdessä käymme muutaman kerran vuodessa kännäämässä, jolloin kaksi lastamme ovat hoidossa.

Vierailija
29/30 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli eilen ulkona, ihan ok, että nukkuu.

Vierailija
30/30 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kyllä lapsellisia... " sovitaan etukäteen VAPAAN KESTON" hahhah

ihan oikeesti, jaatteko vuorot kaikkiin asioihin?? Eikö sitä voi elellä sovussa ja suoda ilman mitään määräaikoja omaa aikaa toiselle, niinkuin myös itselle? Täytyykö teillä tosiaan anoa vapaata etukäteen??

Meillä toimii tosi hyvin luottamus ja lupia tai vapaita ei pyydellä.. mennään jos tuntuu että pitää päästä tuulettumaan.. tosin minä käyn ehkä kerran 3 kuukaudessa ja mies noin kerran 2 kuukaudessa.. Ehkä ne meno halut vähenis jos ei aina ois toisen persettä kyttäämässä ja antais tilaa hengittää ;)

kasvakaa...:) ei kannata pilata sitä ainoata elämää tommoseen, keksikää yhdessä jotain mukavaa tekemistä viikonlopuille ja/tai kutsukaa ystäviä kotiinne istumaan iltaa, nii ei tarvii kenenkään lähteä mihinkään...ja rahat säästyy ;)

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA :))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi