**** TRUPLAT LAUANTAINA ****************************
Kommentit (73)
[color=spicypink][size=3]SYDÄMMELLISET ONNITTELUT HÖNTÄLLE MAAILMAAN IHANIMMASTA ASIASTA -> [color=purple]RASKAUTUMISESTA!!![/color][/size]
Niin ja siis tästä se alkaa se plussa-aalto!!!!
Kuolleet kutut kertoo oikein hyvin porukastamme. Kohta on niin paljon jo vauvoja ja väsyneitä äitejä että nimi on mainio!!! Kannatan!!
Talvikille jaksuja! Kyllä se huomenna onnistuu se käynnistäminen! Sen täytyy!!!!
Sympatiani myös NEIDILLE! Mulla olis menny hermot lopullisesti jo aikoja sitten tuossa tilanteessa. Mä en siedä sitä että mun äiti ohjailee tai päättää yhtään mun elämää koskevia asioita. Mun kärsivällisyys ei riitä. No se oon mie.
Ei kai sit ku HYVÄÄ UUTTA VUOTTA kaikille!
Nyt on mentävä tekee ruokaa muuten kuolen nälkään!
MIRULII: Sulla siis periaattees sama LA ku mulla?!!!!!! Nice!
Soffu 14+3
ps. vihdoin löysin kolmannesta kaupasta tänään sitä alkoholitonta siiderii! Oli muuten porukkaa kaupois!
vaikka appi ja anoppi jo tulivat. Blääh... arvatkaa oisinko mieluummin täällä... :)
IHANAA HÖNTTÄ JA PALJON ONNEA PLUSSASTA!! Sniif... mäkin ihan liikutuin... Sniif!
Ei, mutta nyt on pakko kohteliaisuussyistä mennä appivanhempien seuraan, joten
IHANAA PLUSSA- JA VAUVARIKASTA UUTTA VUOTTA, kuten jo aiemmin toivottelin.
T. Sanjuska
P.S. Valitettavasti en osaa noita värejä käyttää, mut kuvitelkaa toi toivotus oikein räiskyvän iloisen väriseksi!
Niin mä en kyllä haluis olla mikään kuollut kuttu :O
Kuttu kyllä sopii, se on tosi mainio nimi :D Et jos ton kuolleen sanan tilalle keksis jotain tai sit ihan vaan KUTUT?!
Kertokaahan muutkin mielipiteitä! :)
[color=pink][size=3]Hönttä siis aivan mahtava lopetus tälle vuodelle!!!! Hirmusti onnea ja aivan mahtavaa että mieskin on yhtä innoissaan!!![/color][/size]
[color=darkmagenta][size=3]Mahtavaa uuttavuotta kaikille kuttusille!!!♥[/color][/size]
Huh onpa pinolla pituutta taas:)
[b]Emmasanna[/b]: Millaiset ristiäiset ootte ajatelleet pitää? Pidättekö ne kotona vai jossain muualla?
[b]Sanjuska[/b] vai kuka se oli kun kyseli vaunujen väriä, se oli se sama väri joka oli siinä linkin kuvassa eli ne jossa oli tumman- ja vaaleensinistä.
[b]Nekku[/b]: Pahoittelut isäsi tilanteesta:( Toivottavasti ei oo mitään vakavaa.
[color=blue]Hei ei tollasii räjähtämislistoja saa tehdä :D Enhän mä VOI olla jo kolmas *apua*. Tosin rakenneultrassa sanottiin et varmaan menee yli la:n, kun kolmesta ultrasta kahdessa vauva on ollut viikkojaan pienempi ja yhdessä vaan oli tasan viikkojensa kokoinen. Ja mä kun toivoin et meistä kaikista tulis helmikuisia;)[/color]
[b]Nifkin[/b]: Kyllä se plussa on selkeesti!
[b]Talvikki[/b]: Olipas yllättävä käänne, olin jo ihan varma et teillä on jo nyytti sylissä. Jaksamista kovasti ja toivotaan että Allu päättäis tulla pian.
[b]Hönttä: [color=lime]Ihanaaaaaa!!!!!!! Oikein paljon onnea plussasta:))))))[/b][/color]
Siitä naimisiin menosta vielä, en nyt tiedä onko sitä niinkään päätetty (tai no miehen mielestä on). Mä tässä vielä epäröin enkä tiedä kuuluuko naimisiin menon epäilyttää näin paljoa???:/ Jotenkin tää vaan tulis niin hirveen äkkiä, eikä mies oo vieläkään luvannut mulle niitä kirkkohäitä sitte myöhemmin:( Ne jos lupais voisin lähteä virastoon vaikka heti. Eilen oli sen sortin faitti miehen kanssa, et mietin jo et hullu olisin jos tuon kanssa naimisiin menisin. Revin sitte riidan päätteeks kaikki maistraatin lomakkeetkin:( Mutta saahan nuo uudestaan printattua jos tarvii... Toisaalta ei kai se naimisiin meno välttämättä niin iso ja pelottava juttu oo, tänään tasan 5v tullut tuota miestä kateltua, et ei kai se hirveesti mitään muuttais:)
Kuolleet kutut - *reps* kuvastaa ainakin mua hyvin :D
Mä en kestä tota koiraa enää!! Se sekoaa joka uus vuos noista raketeista, nytkin juoksee ympäri kämppää ja haukkuu ja murisee. Välillä rassukka pelkää niin paljon et puskee ihan väkisin syliin. Toivottavasti naapurit ei oo kotona kuulemassa tota haukuntaa.
[size=4][color=hotpink]Hauskaa Uutta Vuotta kaikille kutuille!!
Piti tulla vielää tämän vuoden puolella onnittelemaan hönttää plussasta. Siispä Suuren Suuret Onnittelut!!!!! Olipa tosiaan mukava päätös tälle vuodelle.
Me paukautletiin tuossa jo raketit ja mä poden nyt täällä kaameeta päänsärkyä. Vuokrasin leffan, Paha Maa, yön ratoksi ja ostinpa vähän sipsiäkin. Toivottavasti potilaat antaa mun rauhassa juhlistaa uutta vuotta ;)
Te kaikki ootte jo varmaan omissa riennoissanne. Palataan ensi vuonna asiaan :D
mirulii
Me kun vietetään ihan normaalia lauantai päivää, niin missäpä muualla sitä olis kuin täällä :)
Minja vielä hereillä ja ajateltiinkin tehdä " iltapalaks" kalapuikkoja ;)
Naapurit (joita on hurjat kaksi kappaletta), ovat ampuneet kello kuudesta asti raketteja. Pikku hiljaa alkaa jo ärsyttää, paukkuu ja valot vilkkuu..
Mut ei kai ne kauaa ammuskele, kun pieniä lapsia molemmissa naapureissa.
Mutta nyt niitä kalapuikkoja.
*reps* siis kannatetaan tuota nimeä!!! varmaan ihailijajoukko kasvaa kun otsakkeissa on kuolleiden kuttujen otsakkeet... :)
Hönttä: Onnea Paljon raskautumisen johdosta!!!! Aika mahtava päätös vuodelle!!!!!! :) Ihanaa!!!!!
Talvikille tsemppiä " uuteen" synnytysyritykseen!!! *vauvauutisia ootellaan täällä jännityksellä!!!! Toivotataan että 2.1 klo 8.10 on vauva maailmassa (koitan ehdottaa jotain tuohon galluppiin samalla...)
Miruliille jaksuja valvomiseen!! herkuttelehan sipseillä... mulla ois geishaa vaan täällä!!!!
Oon jotenkin niin tohkeissani etten jaksa lukee ajatuksella tuota hehtaaripinoa.... tai luin mutten muista mitä luin... raketit paukkuu ja ihmisiä parveilee sateensuojassa tossa mun oven alla ... aarghh...menis kotiisa huutamaan.... on muuten kumma et välillä uutenavuotena -20 ja nyt sitten vettä sataa!!!!
Joten
[color=darkpink] OIKEIN IHANAA JA VAUVARIKASTA VUOTTA 2006 KAIKILLE KUTUILLE!!!!!! :)
heti, kun anoppi ja appi lähtivät, mä säntäsin koneelle... riippuvainenko??
KATZU: siis, heti kun olin sen kyssärin vaunujen väristä sulle laittanut, niin aattelin, et varmaankin se linkki oli suoraan sen värisiin vaunuihin, kun olitte varanneet. Hienon väriset ja upeat!!
MIRULII: Jaksuja sulle sinne yövuoroon. Oletko töissä kenties Valkealassa vai Kuusankoskella sairaalassa? Olen itse kotoisin sieltä Kuusankosken naapurikunnasta, nyt tosin kanta-hämeessä. Tuntuu vaan jotenkin " kotoisalta" kun sun viestissä lukee jotain Kuusaasta tai Kouvolasta. :)
Jääkaapissa odottais päärynäsiideri, taidanpa lähteä korkkaan sen ja katselee ikkunasta raketteja!
mutta kun tuota nimiasiaa pohdittiin... KUTTU voisin olla, mutta en ehkä ihan kuollut vielä ;)
Höntälle hirmuisesti onnea!!!! =)
Ja AXE, kyllä ne mun menkat ihan aikuisten oikeesti alko... Eli tuun nyt sitten sun seuraks sinne lokakuisten pinoon...
Kyllä mä sen tiesin, että tässä näin käy, mutta ei silti tunnu mukavalta.
Kirjottelen sit taas kun on parempi olo, nyt ei jaksa mitään vauvajuttuja.
joten tänne viel.... kun ei tiedä alkaisko truplilla vai kutuilla.....
Sanjuska: mä oon kans miruliin suunnalta ja meillä täällä kutuissa näköjää muutama lähtösin täältäpäin!! Ihan kiva!!!
Mii: voi miten tositosi pahoillani oon sun puolesta... kyllä suututtaa että sen tädin piti tulla sinne :(((((( ei oo kivaa.... Ja anteeksi että silloin innostin sua... muttakun oireet oli ihan kun mulla raskauden alussa: nippailut oviksen jälkeen! Mutta Axen kanssa väkisin liftaatte siihen lokajunaan!!! :) Tsemppiä ja haleja!!!
no mutta mä jatkan tän iltapukukansan ihastelua: ovat tosi kauniiksi laittautuneet!!! :)
Serppu: Joo, mulle sano siä sairaalassakin yksi kätilö, että on varmaan tyttö kun on niin itsepäinen;-)
Täällä lapset juoksevat ikkunasta ikkunaan katsomassa raketteja. Näkymät hyvät kun asutaan 8. kerroksessa! Kohta mennään ampumaan omatkin raketit. Koiralle anettu rauhottavat kun pelkää paukkuja. Saunassa käyty, mutta muut ässät taitaa jäädä kokeilematta...ei jaksa!
Huomenna sitten aamusta taas sairaalaan kuulemaan mikä on tohtoreiden tuomio siitä miten käynnistelyä jatketaan. Eli palailen asiaan toivottavasti vauvauutisten kanssa.
[color=violet].·:*¨¨*:·.[/color][color=green]OIKEIN ONNELLISTA UUTTA VUOTTA TRUPLILLE[/color][color=violet].·:*¨¨*:·.[/color]
[color=violet]" Ystävät ovat elämäni todellisia jalokiviä. Olivatpa vaikeuteni millaisia tahansa, he ottavat osan taakastani kantaakseen. He jakavat suruni ja moninkertaistavat iloni. Ystävät ovat rikkauteni. Kiitos ystävyydestänne!" [/color]