Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**** TRUPLAT LAUANTAINA ****************************

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii se kuollut kuttu paremmin ku KELLEEN, oon ollu ihan poikki ja katki pari päivää. Tai no oon vieläkin mutta olihan mun pakko tulla teitii kattomaan ja kirjottelemaankin välillä. Alan jo kohta melkein epäillä salamatkustajaa, kun oon oikeasti niin väsyny ja vilunen koko ajan ja sit janottaa ja pissattaa ja kaikkea. Tai sit oon tässä kierrossa enstistä parempi keksimään oireita, vaikka epäilen edes ikinä ovuloineeni!;D

NIFKIN: Voi että kun se plussa sieltä nyt tulis! Ja jos kerran sunki kierto on lähempänä 50 niinku mulla niin voitas yhessä tehdä tälle trupla-jengille sellaset pitkän kierron babyt. ;)

AXE: Voi perseen täti! Sun puolesta harmittaa niiiiiiiiiiiiiiiin, saisit sen plussan jo saada. Mut ens kierrosta se taitaapi jo tulla ku kierto alkaa noin asettuun. :)

TALVIKKI: Allu on kyllä ihastunu yksiöönsä, ei kai tosta voi muuta päätellä. Toivottavasti saat oikein kunnolla levättyä ja meet vaikka sit huomenna heti pukkaan sen toukan pihalle sieltä. :)

NEKKU: Toivottavasti sun isä on parempana jo. Ja on varmasti ihana ja jännittävä olo kun vauva on saanut nyt molemmilta luvan tulla. =)

NEITI: Voi hitsi sitä sun äiteetä. Tulisin edelleen viivana sun avuks jos ei ois noita kilsoja tossa välillä noin paljoo. =) Ja syöt kyllä jotain, saat siitä kahvista jonkun mahahaavan ja siinä sitä sitten ollaan! :/

HÖNTTÄ: Voi toivottavsati Eetu paranee nopeaa! Ja kiva kun olit kaipaillu!:)

PIIPAALLE ihanaa vuoden vaihdetta miehen kanssa! Vielä on minullaki tuoreessa muistissa miehen lomat, kyllä niitä odotti. :) Niin ja rojut ränniin vaan, niinku meitin mies sanoo. ;D

LEANNALLE ja pesueelle paranemisia!! Noi taitaa olla niitä tauteja jotka kiertää joka ikisen läpi ennenku tajuavat häipyä. :(

Ja JOHELLELLE kanssa parempia vointeja!

LapsiG: Haluisin ehkä 4 tai 5 lasta. Mutta vastaan sit uudestaan kuhan olen saanu ensimmäisen. ;)

Mut nyt meen kyllä takasi sohvalle lepäämään, että jaksan sit parin tunnin päästä lähtee tonne maalle miehen kotiin tekeen nuotiota ja paistaan makkaraa! Eli HURRRRJAT uuden vuoden pileet tiedossa. =) Oikeasti ootan ihna innoissani sitä makkaran paistoo, vaikka vähän kyllä närästää taas.. koko ajan. :/

[color=blue]Hyvää Uutta Vuotta Truplat taikka Kuolleet Kutut, miten vain tahdotte! :D

Vierailija
42/73 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä enää. sanokaa kauanko pitää olla pissimättä,että vois tehdä testin. Mun on pakko saada tietää tänään. *ihan hermorauniona ja maha kuralla*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsiisus - kun repesin " kuolleet kutut" . Mulle tulee aina kutusta mieleen.. No joo antaa olla ;) Hieman levotonta..

Voishan tätä meidän nimeä vaihtaa kyl ihan oikeestikin!! Alkakaas keksii ehdotuksia :)

HUllUn pitkiä nää pinot nykyään!

Emmasanna - Onks nimi jo mietittynä vaaville?!

*nekku - edelleen ihan vauva-täpinöissään* :D :D

Vierailija
44/73 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hönttä!!!!Testaa ny,ni saadaan kaikki tietää.Oli se pissi sielä rakossa tunnin tai kaks ni jos jotain näytettävää niin tulee varmasti esiin...

Coolina pissimään tikkuun ny!!!!!!!!

Ny(mistä toiki nyt mulle tuli)

Tämä rouva lähtee katsomaan Sissiä ja kampaus on jopa hienompi ku oikeen Elisabethin=).Juhlitaa samalla aikaistettuna 10v hääpäivää!!!!

Oikeen mukavaa iltaa kaikille!!!!

Kurjaa vaan jättä ripuloivat lapset anopille,eikä omakaan olo kyllä niitä parhaimpia.

Koskakohan tytöt sairastuu?????????????????????

L+5

Vierailija
45/73 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeen paljon VOIMIA,Talvikki!!!!!!!!

Enää ei tarvii kauan kestäää,onneksi.Vaikka odottavan aika on pitkä,tiedän!

Mutta ehkä jo huomenna menoksi!!!!!!

PEUKUTUKSET!Mutta ensin kunnon levot!!!!!!

L

Vierailija
46/73 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tärinällä ei pissi tikkuun osu ;) Mut kiitti,ootan hetken ja koitan sit mitä tulee...

Vierailija
47/73 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkettää ja naurattaa,olo on kuin perhosella! PLUSSA tuli! :`)

Tähän on ihana päättää tältä vuodelta,kiitos että olette olemassa!!!

***halaa kaikkia ihkuonnellisena***

Vierailija
48/73 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA HÖNTTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
49/73 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b][color=palevioletred]Wouu! Hönttä - Ihanaa :D[/color] OI kun meinaa herkistyä itekkin ;) SE onkin sitten vuoden viimeinen plussa. Mikäs on la?

Vierailija
50/73 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

La. oviksen mukaan 6.9.06 Siis tää tuntuu niin uskomattomalta :D

mutta nyt on pakko lopettaa,vieraat tulee kohta ja mun on saatava tää kestohymy laantumaan,ettei ne arvaa ;)) Juotava kylmää väkevää kahvia tai ehkä etikkaa,vois olla tehokkaampi ;)

Vierailija
51/73 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tän viimeisimmän la 6.9.04(tippa tulee linssiin,ei sais kun meikit suttaantuu....)synty kyllä rv 39

Onnea vielä kerran.

Kohta meen,taksi tulee klo 18.15....

L

Vierailija
52/73 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fucshia] [size=3] [b] PALJON ONNEA HÖNTTÄ!!!!!!! =))))) [/size] AIvan mieletön vuoden lopetus, tyylikäs, etten sanoisi!!! =' ' ))) [/b]

Mitäs mies tuumasi, joko kerroit? Tuoreita kommentteja oottelen!!!!

Koska la? Mäkin haluun tietää, tuleeko syyskeiju??

Mariposa, koska sä testaat?? Mä oon ihan varma et teillekin tulee vauva, tää vanhan kuolleen kutun vaisto vaan sanoo niin ;DDD

Joo, nimi vaihtoon. Turplat on jo vanha juttu ;)))

[color=purple] Mutta nyt [size=3] TOIVOTAN KAIKILLE VANHOILLE TRUPLILLE JA UUSILLE KUOLLEILLE KUTUILLE PALJON PAREMPAA UUTTA VUOTTA 2006!!! [/size] Tuokoon ensi vuonna sen mitä eniten elämässä toivotte, terveyden lisäksi!!!

*poistuu ilosta itkien hommiin...* :' )

Vierailija
53/73 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti ostaan oitis kaupasta herkkuja,jotta saadaan juhlistaa tätä!

Sekosi siis ;))

Vierailija
54/73 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[size=5][color=purple]ONNEA HÖNTTÄ!!!!!!!!!!!!!! Ihanaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!! :´)

Vierailija
55/73 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa -> " Mies lähti ostaan oitis kaupasta herkkuja,jotta saadaan juhlistaa tätä! Sekosi siis ;))"

Oooo - Mäkin haluun vauvan!!

Vierailija
56/73 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut tosiaan, kylhän me muut tää tiedettiin jo ennen sua! =D

Onneks et enää ootellu, saitte ihanan uudenvuodenlahjan!

Meidän esikoisen la oli 8.9. joten päivämäärä tuntuu ihanalta minustakin, kun tulee omia muistoja mieleen!

Talvikille hirveesti voimia. Voi sitä Allua, kun ei hän malta lähteä pesästään. Mutta eiköhän kuitenkin ennen vappua saada jo onnitella! =)

Serpunkin la sykähdyttää, sehän oli mun kuopuksen la tuo 8.2. vaikka neiti meni sen pari viikkoa kyllä yli. Iik, se siis tarkottaa sitä, että mun vauva täyttää pian vuoden! Mihin tää aika on mennyt..

Meillä on nyt isi kotona ja masut täynnä hyvää ruokaa. sit vaan ootellaan, että saadaan ipanat nukkumaan ja päästään hommiin! =)

Vierailija
57/73 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marieela: Jos yllätänkin teidät, en sano millon testaan ja sit vielä pihtaan tietoa ja läväytän sen joskus ens kuussa :) Loppu kuusta ;D

TAlvikki: Reps, vappu :DD Jos me muuta testataan vappuna niin synnytätkö sinä sitten. Sillon ainakin päästäs lehteen!

Mariposa: Oon sun ehdotuksessa mukana. PKB:t siis tekeillä

HÖNTTÄ,HÖNTTÄ *kannustus huutoja* WAU!!!!!!!!!!!!!!!!!! Onnea ihan älyttömän hirveän kamalan paljon!!!!!!!!!!!

Mitä tuohon nyt enään voisi lisätä :*)

Oma napaisuuden keskiö:

täällä mystiset oireet jatkuu.... Lämmöt nousee aina iltaa kohti.Luulemme sen siis olevan tavan flunssan tynkää ilman räkää. Oli tuossa joku aika sitten selkä ja maha tätimäisen kipeät. Ei kestänyt kuin hetken onneksi se on nimittäin sen verran paskamaista kipua se. Joko täti tekee tuloaa AJALLAAN tai sitten se on myöhässä ja pahasti.... Masua on kans nipistellyt. Ois kyllä ihan kiva jos ei vauvaa tuu niin ainakin uno kierrot vois tasaantua.

Oli muuten hauska. Ukko pelaa miniatyyreillä erinäisiä pelejä, sanotaan se tähän alkuun.

Minä: Tekis mieli tehdä semmonen leikkimatto, mutta nyt vaan ei oo ketään kelle semmosen tekis. Piirsin jo kuvan valmiiksi.

Ukko: Tee mulle semmonen! Siinä vois olla ruohoo, ja siirrettävä joki ja kukkuloita ja juttuja!

M: VAUVANleikkimatto

U: Eikö semmonen isojen poikien leikkimatto kävis?

M: Jos haluat kuljettaa sotaliskojas lampaan ja kukkien päällä... Mutta teen sulle heti semmosen kun vaan teet mun kans vauva

U: Entä jos yritettäs eikä siitä tulis kuitenkaan niin tekisitkö silti?

M: No tekisin. Joko mennään? Et taida uskaltaa...

U: Uskaltasin

ja hän poistui huoneesta naureskellen :)

On ne nuo ukot välill värkkejä...

Heissan sitten Kuolleet Kuttuseni ;) *repeää uudelleen nimelle*

Vierailija
58/73 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa!!! Olikin jo aika saada meille uusi +!!! *pomppii melkein katossa* ja rv:t on? :D

Ja nyt sitten MARIPOSAkin testaamaan, ettei HÖNTÄN tarvitse kulkea matkaa yksin!!! Etkö sä vois?! *anelee* Sun oireetkin on niiiiiin selvät!!!

Vierailija
59/73 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näin mulle näköjään käy ku innostun hyvistä uutisista!

Ja MARIEELA: Nyt kyllä toivon että sun kuttu-tuntemuksissa ois perää, että meille siis tulis pieni kuttu-vauva joskus kuttu-syyskuussa. ;D

Vierailija
60/73 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hönttäääää!!!!!!!!!! OOOOOOOOOOOOOOH!! Hieno homma, aivan loistava uuden vuoden uutinen :o)))))) ONNEA ONNEA ONNEA!!!!!

Talvikki

Joo, niin mä oon aatellu että tiedätte jotta on poika, kun työnimi ei oo mikään AlluMaria tms :o) Mut okei, sithän sen tyypin täytyy olla tyttö... Ei mikään muu kuin suomalainen nainen oo noin sitkeä :D

Axe

Niin, kuollut kuttu on harvinaisen osuva käsite väsyneelle naisihmiselle :D

Mä ehdotin siis ihan vitsinä tuota nimen muutosta, kun oma olo on niin rikki. MUTTA jos kaikilla riittää pokka, niin ollaan ihmeessä ensi vuosi KUOLLEET KUTUT :DDDD *Kannattaa omaa ehdotustaan mutta ei missään nimessä lyö asiaa lukkoon*

Kävin äsken muksujen kanssa pulkkamäessä... Ja sehän nyt oli lystiä yhteistä ilonpitoa puolikuntoisten mukuloiden ja 1/5 teholla käyvän, viimesillään raskaana olevan kuolleen kutun kesken.... Mutta pakko oli päästä vähän pihallekkin pitkästä aikaa.

[color=hotpink]Mutta Hönttään vielä palatakseni, sä kyllä räjäytit nyt potin ja piristit tätä vuoden vaihdetta :o))) Ihana juttu :o))))

[color=blue][size=3]Vauhdikkaita ja pirteitä päiviä Kuolleille kutuille v.2006 ja paljon, paljon vauvoja :DDD !!!