**** TRUPLAT LAUANTAINA ****************************
Kommentit (73)
No sitte uudet veikkaukset kehiin!!!!!!!!!!!!!!!! :))
Mä veikkaan et Allu tulee mun lempinumero pvänä, eli 5.1 ja taas Torstaina ;)
Koitahan Talvikki jaksella, vaikka ei tosiaan ole helppoa supistelujen kanssa lepäillä -> mullahan tuli 2kk ennen pojan syntymään joskus jopa 12h säännöllisiä supistuksia 3-7 min välein, ja mileti päivittäin. Mutta ne vaan pehmensi paikkoja ja vei kohdun kaulan pois. Avasi 3 cm auki valmiiksi, ja auki oltiin siis se 2 kk ennen synnytystä :/
Ei ole naisen rooli aina herkussa asmeassa ei.
Voi kun saisit nyt kotona nukutuksi ja sitte voimat palautuis viimein itse koitokseen :)
Nifkin, EI EI, ei vkon päähän testautsa!! Kuka nyt hitto sinne asti jaksaa??
Truplatko? Ehei, oot kuule erehtynyt meidän kärsivällisyydestä ;DD
ENs vkon alsussa edes?? *haluaa kompromissia* ;D
Pakkohan se on jaksaa :) TEkayn sivuilta kattelin, että JOS kiertoni oli 50 pv ja hedelmöityminen olis tapahtunut 18 pv (vahinkohan kävi 15 pv) olis nyt menossa vasta 3 + 6. Eli hätäilty tosissaan on... Ja siksipä ei mulla VOI olla oireita vaikka niitä tässä kuinka kehittelen... Mahaanipsii ihan erilailla kuin jos ois täti. Viluttaa ja vähän on se olokin tuolla :D Ei herran jumala tätä hommaa!
kyllä sulla on nyt kestämistä ollut. Lepoa vaan kehiin ja huomenna uudestaan. En voi edes kuvitella miltä susta on tuntunut nuo päivät. Lepoa vaan!!! Se on määräys!
NEITI: voi kun sinne voisi tulla auttamaan sua. Kuulostaa tosi rankalta. Ja kyllä sun äitisi saisi vähän enemmän jeesata. Ihme meininkiä. Olet kyllä supernainen!!!!!
Meillä beibi nukkuu uudessa sitterissään. On se niin hyvä hankinta. Ja niin söpö oma vauva.
UUDET VUODET!!!!!
Tsemppiä Talvikille!!! Peukutetaan kovasti,että lepo tuottaisi tulosta ja huomenna 1.1. saisitte Allun jo syliinne!
Huisin jännää,Nifkin!!! Peukutukset sullekin.
Mää oon ihan hurahtanut nyt kestoideaan,sain jo miehenkin innostumaan,kohta lähetään hakeen niitä kaupasta ;) Netistä jo tilasinkin käytettyjä... Ovat varmaan hyväksi nyt Eetullekin,kun kertikset oikein hiertää.
Allun ryökäles minkä teki !! No tammikuu onkin hyvä kuu syntyä (omatkin synttärit silloin...) Mutta mä voin kyllä kuvitella että oot Talvikki hajalla!!! Hurjaa hommaa, sitkeä poika tämä Allu!
Ehdotan muutes (vitsillä tietenkin) että muutetaankin Truplien nimi ryhmäksi: " Kuolleet kutut" . Eikö olis kuulkaa repäisevää uusille palstaajille arvuutella mistä moinen nimitys tulee :DDDDD
Niin se raskaana oleville soveltuva yskänlääke irrotti niin vi***ti limaa, että yskin viime yönä sen ansiosta tod. näk. kylkiluihini hiusmurtuman. Mulla on kerran nääs ollut moinen murtuma ja kipu on nyt ihan vastaava.
Kuollut kuttu
meilläkin vauveli kestoissa. Viikon verran ollaan niitä päivisin harrastettu. Meillä itse tehdyt sisävaippahousut ja niihin villahousut. Välillä käytän harsoja ja villahousuja, välillä kankaasta tehtyjä sisävaippahousuja, jotka ulkomuodoltaan kertiksiä muistuttaa. Villahousuja tein itse vissiin neljät ja yhdet ruskovillan ostin. Kestoja joutuu useasti vaihtamaan, mutta kivaa se on ollut tämän viikon. Näin alussa yöt mennään meillä kertiksillä ja kyläilyt sun muut, mutta kotona helpoimmat on kestot. Vauvelista tulee superisopaketti, kun hänelle ne puetaan:)
Kuolleet kutut *reps totally*
Aivan ehdottomasti paras :DDDD
Mun pitäis kyllä olla siivoamassa keittiötä, mutta kun mies lähti kauppaan ja tyttö nukahti päikkäreille, niin enhän malta olla poissakaan täältä. Kyllä nuo tiskit tuolla odottaa, eiks niin??
TALVIKKI: kovasti vaan jaksamista ja voimia sinne. Milloin sulla on laskettu aika? Toivottavasti saat nukuttua ja levättyä nyt kotona, eihän sitä tiedä, jos vaiks ens yönä Allu päättäiskin syntyä...
Ja tuohon veikkaukseen sanoisin, et Allu syntyy 1.1. klo 11.11 (joo, toi näyttäis hienolta ajalta :) )
NEIDILLE kans kovasti voimia ja jaksamista! Aika rankalta kuulostaa tuo sinun arki. Mutta älä nyt hyvä ihminen pelkällä kahvilla elä, yritä haukata jotain muutakin, jookos??
LEANNALLA sairastellaan, joten voimia ja paranemissäteitä sinne ~~~~~~ tuosta noin!! Kurjaa tuollainen vatsatauti!
Unohdin minäkin eilen toivottaa Onnea KATZULLE päätöksestä mennä naimisiin!
KAIKILLE TRUPLILLE OIKEIN HYVÄÄ JA PLUSSA-/VAUVARIKASTA UUTTA VUOTTA!!
ettei mulle lankea ansiotta kunnia tuosta mainiosta nimityksestä, eikös se ole MIIN keksimä tämä " Kuollut kuttu" . Vai kuka tunnustaa omakseen ;o) ?
Ei kyllä hassumpi idea ollenkaan et vaihettas vaikka aina kun vuosi vaihtuu tän groupin nimeä???? -> Kuolleet kutut ehdotettu jo ;DDDD
Serppu, mul kans kerran tullu murtuma kylkiluihin yskästä -> silloin teipattiin tiukkaan liimasiteellä kehon ympäri, helpotti kummasti. Ison mahan kans ei taida tuo teippaus onnistua ;/
Voi nifkin, ei silti sunnuntaille asti, eihän? Jos nyt sulla 3+6 tjsp, niin voit hyvin jo alku vkosta testaa *suostuttelee ihan tohkeissaan* :)
Täällä perunasalaatti viimein maustumassa -> pyykit odottaa konees ripustamista ja tiskikone lauleskelee tossa vierellä. Imuri viel oottaa siivouskaapis itteensä, kaipa sitäkin täytyy mennä tuulettaa :/
Ihana olla kyl kotona ja pölöttää teille -> iskeny pölötys vimma ;DDD
Voi TALVIKKI, koita jaksaa ja kerätä voimia koitosta varten!! Ja täältä Allulle käskyjä tulla äitin syliin;)
SERPPU: Olenko mä jotenkin tyhmä, mutta mitä kuolleet ketut tarkoittaa?;)
Vaihdettasko oikeasti meidän nimi uuden vuoden kunniaksi?!!! Voitas pitää aina vuosi samaa? Muita ehdotuksia? mulle kyä kyllä tuokin ;)
Tuliko se täti MIIlle oikeasti vai käväskö se vaan? *herättelee toiveita*
Ja HÖNTTÄ testaa vasta huomenna? *päivittelee*
A kp3
kerro lisää:)
vauva sylissä täällä
Ootko itse kutonut niitä villahousuja?Jos oot,niin muistatko paljonko meni sitä lankaa yksiin housuihin? Mietin,että jos ostais ruskovillan hahtuvalankaa,jota on 100gr kerissä...
juu vois tulla muutama kysely,että miksi moinen nimi pinos,heh...
Axe: Kuolleet kutut tarkoittanee kai väsyneitä ja miltei kuolleita kuttuja, kuten me useammat tupataan olemaan aika usein täällä -> väsyneitä nyt ainakin ;DDD
*ymmärsiköhän itsekkään oikein* ;)
Yksi kuttu lisää ilmoittautuu joukkoon. Sain tänään nukkua yhteentoista, että sitten jaksan yöllä valvoa töissä. Muta arvatkaa vaan väsyttääkö jo nyt. Jospa osastolla olis suht rauhallista ja sais vähän torkuskella yöllä.
Me lähdetään kohta puoliin anoppilaan. Mennään kuuden aikaan katsomaan Kuusaan keskustaan lasten ilotulitusta ja sitten paukutellaan omat raketit. Anoppi lupasi tehdä pitsää ailtapalkai. Poju jääkin sitten sinne yöksi ja mies saa vapaaillan kotosalla. Mä kun lähden sitten yhdeksäksi töihin.
Talvikki: Kylläpä se nyt ottaa koville. Meilläkin esikoista käynnisteltiin pari päivää enne kuin päätti viimein syntyä. Tosin vaan niillä vagitorioilla. Mulla sitten yötä vasten saatu kipulääkitys laukaisi synnytksen vesien menolla. Ja sitten se olikin menoa. Vajaa kuusi tuntia siitä ja oli nyytti sylissä. Mut olin kanssa niin väsynyt monen yön valvomisesta, että sitten ponnistusvaihe meni hian plörinäksi ja imukupilla autettiin poju maailmaan. Toivotaan että saat nyt kotona kerättyä voimia uuteen koitokseen. Taika eihän sitä tiedä jos allu vaikka päättääkin nyt syntyä omin voimin. Vaikkapa vielä tämän vuoden puolella :)
nekku: Kovasti jaksuja sinne. Vanhempien sairastelu on aina raskasta. Varisinkin jos ei mitään selvää syytä löydy. Toivottavasti isäsi paranee pian.
Katzu: Onnittelut minunkin puolesta naimapäätöksestä. Kyllä se on aina herkkä hetki, tapahtuipa se sitten maistraatissa tai kirkossa tai missä vaan.
Tosta l.a listasta sen verran, että mulla se laskettuaika on neuvolan mukaan 29.6. Mutta turhapa tuota on vielä korjailla. Kattellaan sitten ultran jälkeen muuttuuko se mihinkään suuntaan. Pojustahan sitä myöhäistettiin viikolla.
Nifkin: Älä vielä luovu toivosta plussan suhteen. Mun hyvä työkaveri sai tietää plussastaan tuossa about 10. viikolla käydessään gynellä ihmettelemässä kun ei menkkoja kuulu. Oli kyllä tehnyt raskaustestejä sillon alkuunsa, mut kun ei ne näyttäneet mitään niin luopui toivotsa ja alkoi odottelemaan menkkoja. Tosin hänellä oli kierrot olleet aikaisemminkin melko pitkiä, että sillä ei osannut arvella olevansa raskaana. Yllätys olikin sitten suuri kun gyne totesi masussa polskuttelevan pienen ihmisenalun. Meillä on nyt sitten hänen kanssaan päivä eroa lasketuissa-ajoissa. Heh. Naureskeltiinkin, et voidaan mennä sitten samalla kyydillä synnyttämään :)
leannan perheelle toipumisia! Samoin Serpulle! Ja kenekäs lapsi se olikaan saanut vuöruusun... Kurja juttu. Toivottavasti ei pääse kovin pahaksi ettei jää niitä hermosärkyjä.
Piipaaööe onnittelut miehen kotiin saamisesta. Mukavia yllätyksiä tuommoiset.
Nyt ei muuta kun rauhaisaa vuoden vaihdetta kaikille. Saatan töistä vielä palailla koneelle. Mutta jos en niin toivottelen jo valmiiksi HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2006!
mirulii ja muru 14+2
Tää kuttutyttö tuli vaan toivotteleen vielä kaikille mukavaa vuodenvaihdetta! Paitsi pakkohan on käydä kurkkaamas viä jossain vaihees Mii:n kuulumiset.... eli tuliko täti vaiko jotain muuta...
Olkaahan varovaisia rakettien kans,ettei tuu vahinkoja!
siis melkosen hauska toi nimenvaihtoehdotus!!! Kyllä mäkin rupeen kuttuilee jos enemmistö niin päättää! enhän mä täältä mihinkään lähde vaikkei vauvelia nyt tuliskaan.. aika kuttumainen fiilis tosiaan täälläkin usein. joten kannatetaan!!!
Katzulle suuret onnittelut isosta päätöksestä, vähän ihanaa kun kaikki täällä lasten lisäksi suunnittelee vielä häitäänkin samaan syssyyn. elämän suurimmat asiat samassa paketissa! tosi hieno juttu!!!
mä oon edelleen kipeä joten uusvuos menee kotosalla. vähän harmittaa kyllä kun meidän piti mennä miehen kummitytön perheelle iltaa istumaan :(((
Neitille hirmusti voimia sinne väsymykseen!!! ja se sun äitis kaipais kyllä kunnon puhuttelun, anteeksi vaan, mutta tosi järkkyä käytöstä :/
Talvikki voi sitä Allua :/ nyt yrität parhaasi mukaan lepäillä jooko ja toivotaan että A putkahtaa maailmaan pikaisesti heti vuoden vaihtuessa. tais haluta vuosimalliksi 2006!
OIKEIN IHANAA UUDEN VUODEN AATTOA KUTTUsiskot, saas nähdä mitä -06 tuo tullessaan.. ainakin paljon vauvoja ;)))
Eli sen verran edistyi noiden päivien aikana, että kohdunsuu avautui 2cm ja limatulppa tuli, mutta kun se kohdunkaula pirulainen ei meinaa lähteä pois(sitä vielä 2cm). Sit kun se häviäis niin voitais puhkaista kalvot. Mulla käynnistelty noita poikiakin 2-3 päivää, mutta tämä näköjään vie voiton. Sain sitä cytoteciä(ei varmaan kirjoiteta noin...) suun kautta kerran päivässä 1/4 murusen ja kun se supisteli niin en saanut enenpää:( Salissa olin sitten 7 tuntia tipassa ja komeita supistuksia tuli, mutta ei mitään tehoa...
Kuulemma sekin mahdollista, että ei lähde käyntiin ja silloin olisi edessä sektio. Sitä en haluaisi. Yritän tänään saunoa ja mietin siivoamistakin, mutta nyt tuntuu, että oon niin poikki, etten jaksakaan. Lonkkia särkee aivan hirveästi ja muutenkin olo todella väsynyt. En ois uskonut, että se näin koville ottaa. Kurjaa, että tämmöinen periaatteessa iloinen tapahtuma ei tunnukaan enää iloiselta... Mieli on kyllä tosi maassa ja on semmoinen olo, ettei se synny sieltä koskaan. Tuntuu todella kurjalta ja vähän nöyryyttävältä palata osastolle takaisin mahan kanssa.
Oma veikkaus Allun syntymästä: Vappu 2006
Serppu: oot vissiin tuosta Allusta päätellyt, että poika tulossa, mutta mehän ei tiedetä kumpi vauva on;-) Esikoinen päätti tuon työnimen:)
Toivottavasti saan kertoa teille vauvauutisia seuraavan kerran eikä taas sitä, että pidetään välipäivää..................................
[b]Talvikki[/b] - No olipas yllätys!! Mutta jotenkin aavistin ton - olin just tulossa laittamaan oman veikkauksen Allun syntymästä ja meinasin sanoa että vuodelle 2006 menee.. Toi on tosi rankkaa kun supistaa - ei saa nukuttuu - hyvä kun saa syötyä - sit pitäs olla valmiina siihen itse synnytykseenkin, että sen jaksaa :( Voimia ihan älyttömästi, koita siellä kotona nyt nukkua, jookos?!
[b]Miillekö[/b] hyökkäs puna-armeija..! Höh :(
Eilisessä pinossa oli taas vaikka mitä kommentoitavaa, mut eihän niitä enää muista ;)
[b]Marieela[/b] - Ei oo isukista kuulunu mitään. Mut sairaalassa se ei oo enää ja tänään ne tuleekin jo tänne!
[b]Nifkin[/b] - Voi hurja kun tiedän ton tunteen ;D Kääk - koitahan pysyä pöksyissäsi tyttö!
Mä oon kans ihan vauvakuumeissani :D En voi uskoa että tää on totta - niin kauan oon oottanu, itkeny ja toivonu! Toisaalta pieni realistinen pelko takaraivossa - kun talous ei ole mitenkään kovin vakaalla pohjalla, kämppäkin hakusessa, miehen armeija jne. Mutta kyllä me selvitään - helppoa tuskin olis.. Mut eiks se mee niin että vaikeuksien kautta voittoon - se mikä ei tapa - vahvistaa :D