Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kukaan unissaan

Vierailija
30.12.2005 |

orkkuja? Minä saan ja yleensä ne unissa on aina voimakkaita...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompia kuin hereillä ollessa. Ja on kivaa herätä siihen kun heiluttelen lantiota patjaa vasten :)

Vierailija
2/8 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä tuntuu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinki jos on ollut hiljaista makkarin puolella niin alan tulla unissani. Luonto päästää paineita.. ??:)

Vierailija
4/8 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vain minä myös!

Ja ihmeellistä on se etten tarvitse käsiä siinä ollenkaan, yleensä puristelen kyljelläni reisiä yhteen ja sitten herään siihen orkkuun. Mahtavaa.

Ja kuten edelliselläkin niin näiyä tulee etenkin silloin jos on ollut hiljaiseloa miehen kanssa. En ymmärrä kuinka jotkut voivat muka olla ilman orkkua pitkiä aikoja?? Ei onnistu, purkaannun sitten vaikka unissani.

Vierailija
5/8 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan herätä siihen, että orgasmi on tulollaan ja sitten tulla ihan vain tahdon voimalla. Siistiä. ;)

Vierailija
6/8 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen nykyään taas myös eroottisia unia. Lienee pikkuvauvavaiheen rasitukset jo sen verran takana, että jaksan niitäkin katsella =)

Vierailija
7/8 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jo, että ovat lopullisesti mennyttä, mutta nyt ovat taas palanneet. :)

Vierailija
8/8 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskautta tai synnytyksen jälkeen en ole saanutkaan, mutta raskausaikana niitä tuli hyvinkin usein ja monta kertaa yössä. Nuo raskausajan orkut eivät todellakaan olleet mitään kivoja, vaan ne kävivät jopa kipeää ja aamuisin olin kipänä tuolta alhaalta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme