Tyhmintä mitä miehesi on ikinä sanonut?
Eilen mieheni oli sitä mieltä, että koska ryttäsin auton, hän saa työntää itsensä b-rappuun. Kehtasi olla vielä ihan tosissaan. Kävelin ulos, vaikka olimme juuri tohinoissa.
Kommentit (25)
Olin niin nolona, että menin kuin pässi narussa.
Lupasi sitten vielä kertoa, jos tilanne muuttuu ja ei enää rakastakaan. Kun kaikkea ei voi kuulemma ennustaa. Ihan tosissaan raasu selitteli, eikä ymmärtänyt millään, miksi muutuin aina vain äkäisemmäksi.
vihkikaavassakin puhutaan että tahdotko rakastaa, mutta ei että rakastatko.
raskaana ja napa oli loppumetreillä TODELLA kipeä kahden 3 kiloisen vauvan venyttämänä.
Puhkuin siinä lakanoita vaihtaessani miehelleni itseäni lohdutellen, että saa kyllä olla viimeinen kerta, kun raskaaksi ryhdyn.
Mies siihen, että hänen täytyy sitten lisääntyä jonkun muun naisen kanssa.
ja vie avioerossa lapset ja PUOLET OMAISUUDESTANI, mitä on paljon. Ei siinä vielä mitään, mutta hän kertoi joskus toivoneensa sitä.
Ei rakkaudesta vaan rahasta taitaa äijä olla tässä liitossa ;-(
Se oli kai eka kerta kun esittelin miehen kavereilleni.
Poikaystäväni (nyk. mieheni) kutsui sitten minua nimellä "nainen, joka leikkaa varpaankynteni". Siinä vaiheessa poistuin niistä juhlista sydänjuuriani myöten loukkaantuneena.
Siis että kyllä hän varmaan rakastaa minua, mutta siis että ei hän ala mitään lupaamaan. Minä olin hormonihöppänänä mennyt kysymään että rakastatko minua aina. Mies rassu kiemurteli kuin mato koukussa, enkä minäkään kyennyt asiaa ulkopuolelta katsomaan.
Mä jäin hetkeksi tuijottamaan suu auki, en ollut ikinä ajatellut asiaa noin. Sitten kysyin, onko siis hänen vehkeensä myös puoliksi minun. Siinä vaiheessa mies antoi tissini takaisin kokonaan omaan hallintaani eikä asiasta ole enää keskusteltu...
Mä jäin hetkeksi tuijottamaan suu auki, en ollut ikinä ajatellut asiaa noin. Sitten kysyin, onko siis hänen vehkeensä myös puoliksi minun. Siinä vaiheessa mies antoi tissini takaisin kokonaan omaan hallintaani eikä asiasta ole enää keskusteltu...
sairastin jonkun normaalin emätintulehduksen. Tämä oli sitten suihkussa ihan paniikissa tutkinut vehjettään ja löytänyt siitä jonkun punaisen pisteen ja oli jo kuolemaa tekemässä, kun oli varma että olen tartuttanut häneen jonkun kamalan taudin...
:(
Ai, onks toi mun?
Teki mieli sanoa, että ei kun jonkun Jokereiden jääkiekkojoukkueesta, mutta en muista kenen.
Kun pyysin jos mun ei tarttis nousta imettämään kun oli yöllä huono olo..
Loppuukohan isyys joskus? kysyin. Mies meni hoitaan lastansa.
köyhä paska.
Olin silloin työttömänä ja mieheni sitten vitsillä päätti sanoa tuollaisen kivan kommentin. No on saanut siitä kuulla monesti jälkeen päin :-)
Ilmeisesti myös miehesi mielestä..
Hänen masennuksensa ja työuupumuksensa on kuulema minun syytä.
Se ei takuulla edes huomaisi kahta kiloa puoleen tai toiseen, ja oli todella typerää suututtaa mut näin arassa asiassa (etten siis ole hänelle riittävän seksikäs) noin pienen asian takia.
Että olen niin V...n tyhmä... näitähän riittää:(
pahempi vielä se, että sanoi toista lapsista exänsä lapsen nimellä.
Telkkarissa kun tuli jossian vaiheessa niitä proagen mainoksia "kauneudella ei ole ikärajaa" niin mies suloisesti kehumielessä totesi siihen jatkoksi että "niin eikä naamarajaa, eikä painorajaa, kun säki oot kaunis" oli siis tarkoittanut kehuksi, ja sanoi sellaisella söpistelyäänellä, mutta en oikeen ymmärtänyt mitä yritti sanoa. Että olen vanha, ruma ja läski, mutta silti hänen mielestään kaunis? En voinu ees suuttua, vaan nauroin vaan. Teidn että tarkoitti hyvää, mutta tuo verbaalinen puoli ei oo aina ihan vahvimmillaan