Siivoojista valitusta - mitä tekisin???
Ollut paljon puutteita, ja sanoin siivoussopparin irti lopulta.
Oli luvattu, että hoitavat vielä kuntoon ikkunoiden pesuista kesken jääneet asiat, yksi oli ikkunapeltien pesu.
(Tämä oli kirjallisesti mainittu vielä erikseen työtä tilatessa, ja mielestäni jo maalaisjärjellä ajatellen: kun ikkunoita pestään, niin pyyhitään puhtaaksi pölystä ja hämähäkinseiteistä jne. myös ne ikkunan alla olevat pellit + ikkunapuitteet??!!)
No, eilen kun tulin kotiin, niin ei oltu peltejä pesty edelleenkään. Risoo kun ikkunanpesusta on jotain extraa laskutettu ja jo maksettukin, ja onhan ne ikkunant edelleen tosi epäsiistin näköiset ulospäin, kun koko vuoden siitepölyt ja pölyt ja hämisseitit ja muut paskat siinä valkoisessa pellissä!!
Vaihtoehdot
- reklamoin asiasta ja vaadin vielä korjaamaan (tämä on sopimuksessa, että korjaavat jos ei olla tyytyväisiä). Tosin huomautin jo asiasta heti eilen, mutta siihen ei ole mitenkään vastattu...
- pesen vaan itse (en TOSIAAN ehtisi ja jaksaisi, koska 1) olen ollut paljon kipeä / olen nytkin 2) olen raskaana ja siksikin sikaväsynyt monta kk 3) pitäisi tehdä lopputyö 4) olen kokopäivätyössä ja myös joutunut matkustelemaan)
Rahkeita mihinkään ylimääräiseen hommaan ei siis oikein olisi.
- teetän työn uudella siivousfirmalla, mutta sitten joudun maksamaan heille siitä tietysti (32 eur/tunti, ja ikkunoita on niin paljon kun 5h asunnossa on...)
Mitähän nyt noista tekisin?? Olen jo väsynyt siihen siivousfirmalle päin riitelyynkin, tosin joka tapauksessa joudun vielä olemaan yhteydessä, kun olivat vieneet mukanaan meidän ikkunakahvan jolla ikkunoita availlaan :-( täytyyhän se saada takaisin.
Mutta v....t.ttaa nuo muutkaan vaihtoehdot.
Kommentit (5)
Kaikille muuten ei kuulu ikkunasiivoukseen ne ulkopellit. Kuuluiko teille?
1) en ole kotiäiti, jos luit, niin KÄYN KOKOPÄIVÄTYÖSSÄ JA OPISKELEN samaan aikaan, minulla on KOLME LASTA, ja neljäs tulossa.
2) tämä ei ole osaamiskysymys (olen aina ennen tehnyt tällaiset hommat itse), vaan nyt tämä on aika- ja jaksamiskysymys
Me investoidaan huomattava summa siivoojaan jotta arkemme olisi koko perheelle vähän helpompaa - odottaisin myös sitä vastinetta.
ap
siivousfirman taholta.
Mutta olin tilannut työn kirjallisesti sähköpostilla, ja siinä vielä yksilöinyt mitä ja miten tulee pestä, ja nuo pellit oli mainittu.
On mielestäni heidän ongelma, jos ottavat työn vastaan, mutta sitä ei hoideta pyydetyn mukaisesti - silloin olisi kohteliasta ilmoittaa että "tämä ja tämä ei kuulu". Eikä vain luvata koko ajan, että "joo se hoidetaan".
ap
oliko jo liikaa tilitystä...?