Jos tilaa thai-hieronnan happy-end:illä, onko se varsinainen hieronka kunnollinen?
Vai onko se muutama niskahierontaliike ja sitten siirrytään suoraan happy end:iin?
Kommentit (30)
Olen ollut 34 vuotta naimisissa. Omasta mielestäni seksielämämme voi erinomaisesti, ainakin näin sen itse koen. Vaimon ajatuksia en voi tietää, mutta näin hän antaa myös ymmärtää ja muuhun epäilyyn minulla ei ole syytä. Uskomme olevamme naimisissa lopun ikämme.
Olen käynyt thai-hierojalla 3-5 krt./vuodessa viimeisen vajaa kahdenkymmenen vuoden aikana. Pääsääntöisesti vakiopaikoissa, mutta ehkäpä kymmenkunta eri paikoissa (Suomessa) ja aina happy-end.
Näillä "hieronnoilla" ja avioliiton seksillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Kumpikaan ei voi korvata toista ja mielestäni jo näiden keskenään vertailu kertoo sen että puhujalla ei ole asiasta todellista tietoa. Samaa kuin yrittäisi perustella kannattaako talvella hiihtää VAI kesällä uida?
Käykää ihmiset nyt ainakin kerran elämässä kokeilemassa. Näitä hierontoja löytyy myös naisille 'ala happy-end. Tiedän monien naisien olevan ihan haltioissaan näistä kokemuksistaan.
Aluksi hierontaa, sitten kysytään haluaako muuta, yleensä tarjolla käsihoito, suuhoito ja sexi.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 12:56"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 12:46"]
Varmaan joka tuollaisen tilaa, se tuskin malttaa jaksaa odottaa varsinaisen hieronnan päättymistä.
Osaavan hierojan käsittelyssä se odotus, flirttailu, pienet sipaisut ja muu kuuluvat itse asiaan ja vain kohottavat jännitystä...loppu on sitten vaan se huipentuma
Mutta kun tietää että tämä kaikki tapahtuu vain ja ainostaan palveluntarjoajan himosta rahaa kohtaan, kaikki edellä mainitsemasi on perustuu valheelle. Näille miehille kelpaa nainen kuin nainen, kunhan omat halut saadaan tyydytettyä.
Mitä valhetta tuossa on? Tarjotaan palvelua rahaa vastaan, ja palvelu on fyysisen mielihyvän tuottamista. Ja mitä vikaa siinä on, että tekee työtä saadakseen rahaa? Ja miksi asiakkaalla pitäisi olla kovia kriteerejä palveluntarjoajalle, muuta kuin se, että saa vastinetta rahalle? Tämä seksin mystifiointi on kyllästyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Aluksi hierontaa, sitten kysytään haluaako muuta, yleensä tarjolla käsihoito, suuhoito ja sexi.
Ja kokoaika lisää valuuttaa saa heittää. Eka normi hieronta, sit jos haluaisi runkkausta, money, sitten jos blowjob, taas money ja jos haluaa vielä hässiäkkin, niin more money. Päättäkää jo alusta asti mitä menette hakemaan, muuten saa kaivaa lompakkoa kokoaika.
Siis thai-hierontako on seksihierontaa ??????
Onko missään rajaa moiselle toiminnalle ?
Miehethän niissä tietty käy, ja ukkomiehet varsinkin......
No, mulle naisena, olisi täysin mahdoton ajatuskin käydä vastaavanlaisessa mieshieronta palvelussa,
tuntisin itseni ainakin noloksi, jopa omituseksi, ja säälittäväksi, että tämmöstäkö pitää
ostaa.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 12:25"]
Säälittävää maksaa seksistä.
Siinä maksetaan siitä, ettei tarvitse ottaa sitä "oheista"..
Nimenomaan, siinä "kylkiäisinä" tuleva bio-jätekuona kun ei houkuta millään tavalla. Sitä paitsi, miksi ostaa lehmän kanttura jos tarvitset vain lasin maitoa ??!! Kestotilaukset on persiistä, irtonumerot on parhautta.
Vierailija kirjoitti:
fysikaalisiksi hoitolaitoksiksi, mistä saa klassista hierontaa hartioihin ja Kelan korvaukset kuntoutuksesta?
Kun olen nainen, niin en pysty vastaamaan näihin Suomen thai-hieromalaitoksiin ja happy endeihin mitään.Bangkokissa toki olen käynyt temppelialueella klassisen thai-hieronnan koulun salongissa, ja on se tyystin toista ja täysin erilaista , kuin länsimainen hieronta. Joo miehet ja naiset olivat samassa salissa hierottavana (noin 20 henkeä) ja keneltäkään ei kysytty mitään happy endiä.
Palatsin (palaces.thai.net/night/index_gp.htm) parhaimpiin osiin kuuluvat Wat Phra Kaew temppeli, joka sisältää maailmankuuluisan Smaragdi Buddhan, sekä Chakri Mahaprasad, joka on rakennettu Italian Renesanssin arkkitehtuurin tyyliin.
Wat Pho temppeli (watpho.com) on yksi maailman kuuluisimmista Buddhismin temppeleistä, ja se sijaitsee aivan Kuninkaanpalatsin vieressä.
Temppeli tunnetaan myös traditionaalisen Thai hieronnan synnyinsijana.
O
K
Hei
K
i
i
tos
T
i
e
d
oo
sta
Jaa taidanpa lähtee tästä käymään hoidossa ja kattoo mikä ilme on typyn kasvoilla sen jälkeen kun tunnin jälkeen tajuaa ettei tän jäbän penis pikeesti vaan toimi kun pohjalla esto lääkkeet ja maksun annan etukäteen niin siellä maataan vielä huomen aamuna ja ilman taukoja ja asiakkaan tulee saada tilaamansa hoito ja vastine maksulle. Loppuen lopuks sehän päättyy niin että ne jää mulle vielä velkaa ja herrasmies kun olen niin maksun voi hoitaa erissä tai jos löytyy oikeasti sellainen golden hand joka pystyy lunastamaan kyseisen putiikin takaaman hoidon niin silloin ollaan sujut ja happy end on siinä vsiheessa , no ainakin minulla. Mutta tippiä olisi tyttöjen turha odottaa tuskin kyllä kyselisikään. Tämä siis tuohon jonkun teksiin jos tyttö vaan nauraa ivallisesti käsitellessään sinua niin voi olla että se tyby nauraa seuraavsn kerran kun sutenöööri päästää hellästä puhuttelusta. Heillä kun virheistä ei välttämättä taputella olkapäitä ja sanota että sattuuhan näitä. Tässä myös vinkki vaimoa pitkään miettineelle suomi luuserille, tämän tilanteen jälkeen ja sattuessa ei tarvi pitää palopuheita tai miettiä isku tekniikoita niin tyttö lähtee mukaasi jopa niin nopein liikkein että hän maksaa matkat johonkin pois parittajan kynsistä ja sukulaiset rahoittavat häät jotka saattaa tulla aika nopealla siirtymällä samalla viikolla ja siinä se . Nimi rouvalle sinulta ja loppu on kaikille tuttu. Älä vaan ikinä erehdy mainitsemaan esto lääkityksestä edes pikku jurrissa, silloin se heidän tapa siivota ja pitää huolta miehestä tapojensa mukaan voi olla isommallekkin suomi ukolle kokemus ettei välttämättä tarvi runkkailla enää itsenäisesti saati toisen avustuksella! En veloita tästä varmasta vaimo hankinnasta mitään, herrasmies kun olen !
No v-tt.U eihän niillä eläimillä mitään ammattitutkintoa s..tana ole.
Suomalaisen ammattikoulutuksen opiskelleet terveyden-sairauden tutkinnot tsekkaa netistä JulkiTerhikki, nimellä.
..hierottavallekin, voi jopa sattua.