Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oulaskankaalla synnyttäneet

Vierailija
24.09.2012 |

voisitteko kertoa kokemuksistanne jos vaikka pelkoni helpottaisi? Syy pelkäämiseen ei ole se että olen ensisynnyttäjä vaan kokemukset kätilöistä.

Synnytysvalmennus ei neuvolan th:nkaan mielestä mennyt kuten olisi pitänyt. Mitään muuta infoa synnytyksestä itsestään ei kerrottu kuin nimettiin eri kivunlievitysmuodot. Kätilö ei vähimmässäkään määrin herättänyt luottamusta.

Pääsin ajan kanssa tästä yli ja viikolla 36 jouduin neuvolasta Oulaskankaalle jossa oli tosi mukava kätilö. Ajattelin onnellisena että on täällä mukavia kätilöitä kunnes tänään tapasin taas välinpitämättömän ja melko töykeän kätilön.

Nyt pelottaa taas lähteä synnyttämään. Millaisia kokemuksia teillä on?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa siellä olen ollut, eikä minulle ole salissa tai osastolla tullut vastaan tympeää ihmistä :)

Vierailija
2/3 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut kaksi kertaa siellä synnyttämässä ja hyvät muistot on. Varsinkin viime kerrasta oli oikein ihana kätilö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilön voi vaihtaa, jos siis tuntuu ettei synkkaa millään muotoa niin senkun vaan rohkeasti sanot että saisiko toisen henkilön auttamaan synnytykseen. Myös kätilölle on varmasti tärkeää että puhutte ns. samaa kieltä ja voi olla avuksi synnyttäjälle :). Älä huoli!! Sinä tiedät mikä on oikein ja mikä väärin ja kenen kanssa on turvallista olla siinä tilanteessa, sen mukaan toimit!!