Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylla maalla on vahemman TOLLOJA kuin helsingissa! Etta repikaa siita. Menkaa vaikka helsingin pikkuasemalle, niin kymmenittain pyorii

Vierailija
30.12.2005 |

" ihmisiä" , joilla ei mitään tajua tästä ulottuvuudesta!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin vähemmän ihmisiä

Vierailija
2/18 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...KIRJOITTAA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa junantuomat hiljaa.

Vierailija
4/18 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuasemalla

Vierailija
5/18 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...helsinkiläisten koulujen tasoon, niin jostain kumman syystä ne pyörivät aina kärkisijoilla. Siitä voi sitten jokainen vetää omat johtopäätöksensä.

Vierailija
6/18 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapellaan jostain järkevästä asiasta mielummin.



Antaa noiden " tsadilaisten" elää uskossaan että ovat joidenkin muiden kuin omasta mielestä jotenkin hienompaa porukkaa. Kun kaikki kehä3:n ulkopuolella kuitenkin tietää totuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten ymmärrä tästä aloituksesta mitään. Pikkuasemat? " ihmiset" ? Tämä ulottuvuus?

Sori

Vierailija
8/18 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset


Hesa, lande/bönde ja kokkola pienellä koolla?



Ainakin tämän palstan mukaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muuri päälle



kaikki olemme tyytyväisempiä



ja saatikka

Vierailija
10/18 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset


Ikä ei voi olla kovin korkea ja koulutustasoksi veikkaisin enintään lähäriä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kehä kolmosen rajan vois miinottaa, räjäyttää irti, ja lahjottaa koko paketin vaikka ruåttalaisille. Kaikki olis paljon onnellisempia (paitsi ehkä ruotsalaiset, mut mitä sitten..)





Vierailija
12/18 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedoksi vaan, että kokkolalainen kirjoitetaan pienellä!!!! Että mees takas sinne " tasokkaan" koulusi koulunpenkille!!



Ja pikkuasema tarkoittaa, että se asema on PIENI!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset


Vierailija:


Ja tiedoksi vaan, että kokkolalainen kirjoitetaan pienellä!!!! Että mees takas sinne " tasokkaan" koulusi koulunpenkille!!

Ja pikkuasema tarkoittaa, että se asema on PIENI!!!!

Vierailija
14/18 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset


Helsinkiläiset ei edes tiedä mitä Pönde tarkoittaa ja saatikka sitä ´, että missä kokkola sijaitsee? Mä en ottas teitä töihin vaikka ilmaiseksi saisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliskohan teille teineille jotain muita, sopivampia herjauspaikkoja, kuin tämä vauva-lehden keskustelupalsta.



ehdottaa maalaisäiti

Vierailija
16/18 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...." että repikää siitä..."

*ROTFLMAO*

Vierailija
17/18 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Helsinkiläinen on BÖNDE, niillä on siellä " kaupungin" laidoilla lehmiä!

Vierailija
18/18 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukehtuu täällä sitten omaan mitättömyyteensä ja kateuteensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän