Lue keskustelun säännöt.
Jotkut " fiksut" sytyttivät raketin sisällä linja-autossa Turussa
30.12.2005 |
http://www.turunsanomat.fi/verkkolehti/?ts=1,4:2:0:0,4:2:1:1:2005-12-30…:
Eikö nuorisolla ole enää nykyään mitään järkeä päässään? Jokuhan olisi voinut saada sydänkohtauksen pelästyksestä...
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Varmaan kevyt olo, kun pää on noin tyhjä.
Olipas järkevää porukkaa, ei voi kun ihmetellä :/