Paljonko sinulla on tililläsi rahaa?
Kommentit (37)
Lompakossa noin 20 euroa.
Onneksi miehellä on rahaa, eli ei hätäpäivää.
Tämän kuun laskut maksettu tänään. Näillä pitäis porskuttaa tammikuun loppuun. Tosin säästötiliin en aio koskea kuin äärimmäisessä hädässä.
käyttötilillä 3100 e, säästötilillä 2200 e, arvo-osuustilillä 5500 e.
Miehestä en tiedä muuta kuin tänään on ollut tilipäivä.
Tilillä HURJAT 0, 70 e, lompakossa n. 7e , miehellä jotakuinkin sama homma. No, pärjäämme näillä seuraavaan tiliin joka tulee keskiviikkona.
Näin se meillä aina, eletään kädestä suuhun.
vuokran, puhelinlaskun, cdon.comin laskun, veromätkyt, joten noihin hupeni mun rahat... mutta parempi pennitömänä, kuin olla velkaa kellekään.
ja rahn tulosta ei tietoa, vuokrasta polet maksamatta ja laskuja ehkä 500 euroa ja lainoja menee joka kk 80 e. 4 henkilöä elätettävänä. jos en väärin muista niin vaimon sv päiväraha tulee 19.1 ja mulle kotihoidontuki 31. (450 e/kk);)
nin jälkeen taisi jäädä 30eur. Ukolle kävi vielä huonommin, kun meni lisäprosentille liksa, ei edes riittänyt rahat laskuihin vaan joutuin lainaamaan lapsen tililtä. Ja nyt sanoi tilille jääneen 1eur. Ja seuraava palkka olisi parin viikon kuluttua... siihen asti pitäisi pärjätä ja saada syötettyä ainakin lapset....
Mulla tilillä 41739 euroa, miehellä 60819 e. Vähän on ongelmaa mihin sen rahan laittais. En edes tiedä kotihoidontuen tai lapsilisien maksupäiviä kun ne ei paljon missään tunnu.
:-(
Mutta vielä vähän aikaa sitten tili oli -5300e eli nousussa ollaan taas. kyse siis luotollisesta käyttötilistä.
käyttö tilillä on 596432,21;) arvailla saa miksi?
Niin ja yleensä vain määräaikaisten tilit tulee viimeinen päivä. Meillä ainakin vakituisten palkkapäivä on kuun 15. päivä (ja tuntityöläiset saa usein palkan joka toinen perjantai).
ja rahaa on vähän, koska on kuun loppu...kuun alussa tulee meille kaikki tuet sun muut...palkkaa kun ei tule minulle eikä ukolle (opiskelija)...
joulukuulta vielä muutama laskukin maksamatta...
Miten joillaan voi olla noin vähän rahaa tilillä?
Lisäksi miehen ja minun yhteisellä tilillä tonni.
Miehellä on myös oma tili.
sillä pärjää hyvin 16.1. asti kun tulee seuraava tili...
Onneksi miehen tilillä ja yhteisellä tilillämme on enemmän :)
saisit sentään vähän inflaatiosuojaa rahoillesi...