Äkkiä apua!!! Voiko tomusokeria korvata millään mokkapalojen kuorrutteessa?
Moi!
aloin kuorruttaa mokkapaloja, tomusokeria ei riittänytkään kuin puolet tarvittavasta. Eli tarvittiin 4dl, mulla oli vain 2dl. Millä korvaan loput?!?!?!
HEEEEEELP vieraat on täällä JUST! :(
Kommentit (31)
tehosekoittimeen ja tee lisää tomusokeria.
No ei ole minun kuppaisessa keittiössäni kunnon tehosekoiintakaan, ihan sauvasekoitin pelkästään. Kermaa on purkillinen, muttei suklaata. Voi nakki! :(
Tee puolikas pellillinen ja jätä loppuosa kuorruttamatta. Tai tee kuorrutetta puolikas satsi ja laita suklaata puoli levyä - levyllinen sekaan.
Eikä sitä kokkeliakaan tähän hätään löydy.
Tulee hulvaton ilta!
sulla fariinisokeria? Tee kermasta ja fariinisokerista kinuski ja vaahdota se.
levitä tortun päälle, ja visko päälle vaikka nonparelleja.
että olen jo sekoittanut sen 2dl mitä mulla oli jäljellä täyteen satsiin rasvaa ja kahvia. Ja se toinen paketti tomusokeria jonka oletin olevan täysi, olikin TYHJÄ paketti. En tajua miten olen tyhjän paketin laittanut takas kaappiin... :(
Mutta nyt mulla on siis löllöä kuorrutetta, enkä tiedä miten edetä.
Ap
Tee puolikas pellillinen ja jätä loppuosa kuorruttamatta. Tai tee kuorrutetta puolikas satsi ja laita suklaata puoli levyä - levyllinen sekaan.
Voitko soittaa vieraille ja pyytää heitä tuomaan tomusokeria mukanaan?
Viet pari palaa valmista piirakkaa sit sinne.
Tee puolikas pellillinen ja jätä loppuosa kuorruttamatta.
Tai tee kääretorttu siitä pohjasta. Väliin kermavaahtoa ja esim. aprikoosipilttiä. Saat kuorrutteen riittämään kun pinta-alaa on vähemmän:)
Olin juuri tulossa kirjoittamaan samaa, yleensä lapset rakastaa kermavaahtoa
makeat leivonnaiset ovat pahoja, yäk
ajattelin että helpoimmalla pääsen niin :) ei tarvinnut viskata tekelettä roskiin, uskon että tälläkin kertaa muksuille mokkapalat maistuu.
Kiitos kaikille vinkeistä! :)
Ap
ajattelin että helpoimmalla pääsen niin :) ei tarvinnut viskata tekelettä roskiin, uskon että tälläkin kertaa muksuille mokkapalat maistuu.
Kiitos kaikille vinkeistä! :)
Ap
Itse olen korvannut kaakaojauheella (O'Boy, Dumle etc.) puuttuvan fariinisokerin ja ihan hyvin hätätilanteessa toimii. Voit vastaavasti vähentää hieman sen oikean kaakaojauheen määrää.
Itse laitoin vaan sokeria, jauhoja, ja hieman kahvia. Hyvää tuli
Vierailija kirjoitti:
makeat leivonnaiset ovat pahoja, yäk
Kysyttiinkö tässä mielipidettä?
Varmaan tälleen reilun kuuden vuoden jälkeen tarviikin vielä neuvoja..tai odottelee sitä tomusokeria
Ei onnistu millään.
Sinua etsisin nopeasti jonkin muun kuorrutteen ohjeen, jos sulla on esim. kermaa, suklaata jne. kotona.