Mistä aiot lukea uutiset netissä, kun HS muuttuu maksulliseksi?
Suosittele hyvää uutissivustoa! Olisiko Yle hyvä vaihtoehto?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
MV-Lehti, tietenkin! :D
Ja Paavo Tajukangas. =)
Viittaat varmaan tällä kommentilla tuohon newspek.comiin? Itse pidän monipuolista lähteistöä aivan kriittisenä seikkana, jos haluaa saada yhtään laajemman näkemyksen maailman menosta. Yksittäiset mediat (ihmiset) aina kirjoittavat enemmän tai vähemmän omista lähtökohdistaan ja itselle asti kantautuneiden tietojen valossa. Siksi minusta on hienoa, että on tällainen sivusto, joka kerää yhdestä aiheesta eri lähteiden kirjoituksen samaan paikkaan. Helpottuu nimittäin maailmanmenon seuraaminen huomattavasti.
Vierailija kirjoitti:
Viittaat varmaan tällä kommentilla tuohon newspek.comiin? Itse pidän monipuolista lähteistöä aivan kriittisenä seikkana, jos haluaa saada yhtään laajemman näkemyksen maailman menosta. Yksittäiset mediat (ihmiset) aina kirjoittavat enemmän tai vähemmän omista lähtökohdistaan ja itselle asti kantautuneiden tietojen valossa. Siksi minusta on hienoa, että on tällainen sivusto, joka kerää yhdestä aiheesta eri lähteiden kirjoituksen samaan paikkaan. Helpottuu nimittäin maailmanmenon seuraaminen huomattavasti.
Niin mut eiks kaikki mediat (ainakin se luotettava, jota itse luen) pyri objektiivisuuteen?! Ja joo, viittasin juts tohon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mut eiks kaikki mediat (ainakin se luotettava, jota itse luen) pyri objektiivisuuteen?! Ja joo, viittasin juts tohon.
Mikä se sun luotettava sit on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se sun luotettava sit on?
YLE
Löytyyhän noita sivustoja joilla erilaisia uutislähteitä on koottu yhteen. Ihan hyvä vaan että tälläisiä uusiakin tulee kuten newspek. Enemmän vaan sais olla niin ois vaihtoehtoja ja näkisi vielä laajemmin maailman menoa. Vaihtelu virkistää!
Tilaan HS digiä. Printtiversiosta olen luopunut jo kauan sitten. En ole löytänyt HS:lle voittajaa. Niiden toimittajien jutut on vaan niin ylivoimaisia muihin verrattuina. Erikoisartikkelit, esim. musiikin ja kulttuurin aloilta plus monet muut ovat tosi tasokkaita. Kuukausiliite on herkku. Myös HS Teema julkaisut videolinkkeineen ovat huippuja. Iltapäivälehdet täyttä potaskaa yliampuvine lööppeineen. Suututtaa ja tunnen myötähäpeää niiden käyttämistä adjektiiveista, joiden takaa löytyy jotain ihan triviaaleja uutisia. Mielestäni tasokasta journalismia ei saa ilmaiseksi, mainostuloillahan ne ilmaisetkin katetaan, jollakin tavalla maksamme siis kaikesta, mutta haluan itse valita tason. Ylen uutiset katson myös.
Mulle ei hs tarjoo mitään, toki koulutustaustankin takia ei hs aatesuuntaus propaganda uppoa, ei negatiivisyys eikä juttujen pintapuolisuus.
En oikein ymmärrä tota kuplautumisesta hössöttämistä, onko se muka _oikeasti_ mikään ongelma? Katoin face-sivut, kuplautumista vastaan ovat ilmeisesti. Muutenkin, antaako useat lähteet mitään? Itsellä menee sekasin asiat kun katsoo montaa lähdettä. Kyllä yhden pitäisi riittää!!!