Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kun olemme yhdessä tietyssä perheessä vierailulla,

Vierailija
16.06.2008 |

saamme päivän-pari sen jälkeen ripulin ja/tai mahakivun. Onko muilla vastaavia kokemuksia.. vai kuvittelenko omiani? Tuttavamme ovat aika siivotonta sakkia ja ruoatkin jää yleensä tunneiksi lojumaan pöydälle syönnin jälkeen, yleensä minä olen se joka ei enää kestä vaan alkaa korjaamaan ruokia jääkaappiin. Mutta voiko olla että oikeasti joka kerta sairastuttaisiin siellä käytyämme? Nyt kolmesti on käynyt näin enkä enää tiedä uskalletaanko mennä kyseiseen paikkaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun et kestä ylimääräisiä pöpöjä...

Vierailija
2/11 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistään vatsatautia kyläillessäni jonkun tietyn ihmisen tai perheen luona. Ota ensi kerralla eväät mukaan ja ennen kyläilyä maitohappobakteerivalmistetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että heillä on ruokamyrkytys varmaan vähintään joka toinen kuukausi. Itse olen elämäni varrella saanut yhden ruokamyrkytyksen ja muu perhe meillä ei kertaakaan. Joten toisten ruoanvalmistuksessa on varmaan tosiaan toivomisen varaa.

Vierailija
4/11 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi juuri yhdestä ystäväperheestä, jossa ei voi syödä mitään jos haluaa välttyä ainakin ripulilta. Naureskelin ensin että eikä, mutta nyt kun asiaa miettii niin miksi ei? Nykyään ruoan suhteen olla todella hygieenisiä ja jos jossain ei sitten ollakaan, luulisi että se vaikuttaa.

Vierailija
5/11 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä meillekään ole ikinä tullut mistään muusta paikasta vastaavaa ja esim. viime syksyn Rooman matkalla säästyttiin ripuleilta sun muilta, vaikkei sielläkään hygieniataso ehkä ihan Suomen tasoa ole.

Kyseisessä perheessä ei kyllä käytetä mielestäni mitään sellaista ruoka-ainetta mitä ei meillä käytettäisi.

Vierailija
6/11 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaillekkin kun menee, niin monella maha sekaisin. Itselläni -kop-kop- ei koskaan. Onhan noissa hygienia tasoissa myös Suomessa eroja, mutta ehkä elätte liian hygieenisesti jos maha menee sekaisin? Itsekkin olen aika hygieeninen ja bakteerikammoinen ihminen, mutta ei ole maha koskaan mennyt sekaisin kavereiden (jotka suuripiirteisempiä;) ruuista....!

Ehkä he käyttävät jotain ruoka-ainetta joka ei sovi perheellenne?

Vierailija
7/11 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti me elämme liian puhtaasti sillä meillä on paljon useammin (vatsa)tauteja kuin heillä.

Tuttavaperheessä saattaa esim aamiainen olla katettuna 3-4 tuntia lämpimässä. Ja mua hirvittää ne pöydällä seisseet leikkeleet, juustot jne.

Itse vien usein tuliaisena syömistä, jotain sellaista jonka tiedän olevan meidän lasten herkkua, jotta välttyisivät syömästä heidän ruokiaan.

Vierailija
8/11 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saadaan ripuli aina kun syödään yhdellä tutulla. Emäntä antaa koiransa nuolla sormensa puhtaiksi esim. taikinasta/voista ja pyöräyttää samoilla sormilla sitten loput ruoat perään, joten eipä ihme.

Vierailija
9/11 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jotain hyvää heistäkin löytyy.

Allergiat kun vaivaavat lähinnä vain liian puhtaissa ympäristöissä.

Vierailija
10/11 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

appivanhempien luona. Kerran sain jopa kuumeisen ripuli-yrjötaudin, ja mies myös. Ihan kiva. Syykin on yksinkertainen: siellä siivotaan vain kerran kuussa.

Vierailija
11/11 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä siivotaan vain kerran kuussa.

Ja siitä voi saada ripulin?!?!? :DDDDDD