Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä lahjaksi 85 vuotiaalle mummolle?

Vierailija
09.10.2012 |

ehdotuksia?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnolla leikkaamaan kynsiä varpaista. Ja muutoinkin on hemmottelua.

Vierailija
22/57 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvin eri kuntoisia. Esim meidän mummo seuraa aikaansa, lukee mainoksia, ostaa itselleen uusia vaatteita - mutta ei käy kosmetologilla, eikä jalkahoidoissa. Hän saakin yleensä joululahjaksi uusia vaatteita ja aina kiikuttaa vanhoja kirpputorille. Toinen tuon ikäinen voi olla jo yksi jalka haudassa, jossain tk:n vuodeosastolla. Ei voi yleistää mitä ton ikäiselle voisi ostaa koska alkaa jo yleiskunnossa olla aikamoista hajontaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoista ja ristikkolehdistä. Myös laatusuklaa tekee kauppansa, samoten kaikki valokuvalahjat, seiskan tai muun lehden vuosikerta, lämpinät sukat ja tossut, nahkahanskat.

Vierailija
24/57 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai teatteriliput. Tai teetä joku vanha valokuva isommaksi ja kehystä.

Vierailija
25/57 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisi sanoa jotain ironista jos saisi tossut tai shaalin:)

Äidille ostan hyvää konjakkia ja jotain kallista ja uutta hajusteetonta kasvovoidetta ja vartaloemulsiota. Tuo jalkahoito on hyvä, koska todella monella on vaikea leikata varpaankynsiä, mutta nauttivat myös lakatuista kynsistä. Minulla on tapana lakata äitini varpaankynnet.

Viime keväänä ostin hänelle kunnon juoksukengät. Joskus olen ostanut paremmat kävelysauvat. Lisäksi olen ostanut hänelle mp-3 soittimen (latasin hänen lempimusiikkia täyteen), kirjoja, cd-levyjä ja kännykän.

cd-levyt mummon lempimusiikilla on ihan kiva lahja jos mummi ei opi käyttämään mp3 soitinta. Mutta niitä on tosi yksinkertaisia ja äitini viuhtoo nykyään sauvoilla menemään napit korvissa.

Vierailija
26/57 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona vai palvelutalossa, sairasosastolla?

Jos ihminen kulutus on ruoka, kengät ja lääkkeet niin mietipä ap itse mitä voit hänelle antaa.

Jalkahoito on perushoitoa mitä vanhukset usein tarvitsevat. Joillakin olen nähnyt 7" digivalokuvakehyksiä, missä saa vaihdettua sukulaisten kuvia. Läsnäolo on kai se paras lahja.

Vierailija
27/57 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Icebug kengät?

Vierailija
28/57 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjat on kova sana, itse olen antamassa tämän Vappu Taipaleen Vanha ja vireä mummokirjan omalle mummile, joka täyttää 82 ensi kuussa. 

Vierailija
29/57 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Erinomaista!" sanoi mummo Pöytäviinasta.

Vierailija
30/57 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konjakkia - sitä parempaa laatua.

Vierailija
31/57 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kävisit kattomassa joka viikko ja veisit jotain pientä aina mennessäsi. Tai edes joka toinen viikko.

Jalkahoito on myös hyvä, mutta kyyti tarvitaan.

Valokuvakirja, vaikka iflor, on aina hyvä.

.

Vierailija
32/57 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy kivoja ideoita, esim. paketti jossa villasukat, teetä ja suklaata voisi olla kiva https://giftiko.fi.

Vierailija
33/57 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo vanhaa viskiä ja elokuvia.

Vierailija
34/57 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miespuolinen strippari ihan mahdoton ajatus. Voi sokeri maistua mummonkin suussa!

Vierailija
35/57 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="09.10.2012 klo 21:36"]

ehdotuksia?

[/quote]

Meidän mummi on noin 10 vuotta vanhempi.

Sai mm. herkkukorin, pullon konjakkia, lapsenlapsen julkaiseman kirjan, kuvakirjan toisen lapsenlapsen perheen vuoden tapahtumista sekä taulun. 

Ai niinku juottaa vanhalla äidille konjakkiako? Sitten esitellä lasten kuvia että muistaisi niitä rahalla. Sellainen kirja pöydälle mitä sitten vahtia että hän näkee varmasti ne kuvat koko ajan.  Pitäisi äidillä kyllä olla omaakin aikaa kuin vihjailua ja jatkuvaa rahan mankunaa..

Vierailija
36/57 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on aloitettu vuonna 2012. Mahtaakohan aloittajan tarkoittama mummo vielä viettää seuraavia syntymäpäiviään.

Vierailija
37/57 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvipaketteja 

Vierailija
38/57 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vuosia ostanut äidilleni kukkia, tykkää kukista, on nyt 90v ja sairaalassa.

Vierailija
39/57 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari pulloa konjakkia ja Hunksien sylitanssi.

Vierailija
40/57 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieromasauva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä