Tykkääkö teidän kaikkien miehet sun alapään nuolemisesta?
Minun ei ole koskaan tykännyt, ja eipä sitä ole koskaan tehnytkään saunapuhtaana tai muuten. Olen suoraankin pyytänyt, mutta on todella eritekammoinen ja tyyliin kakkavaipan vaihdot ja muut olleet aina hänelle kamalia. Samaan sarjaan menee hällä alapään nuoleminen.
En itsekään niin kauheasti suuseksin antamisesta tykkää, mutta kovasti innoissani koetan olla kun ehkä pari kertaa kuussa sitä hälle annan, ei tosin ole koskaan pyytänyt, mutta tiedän, että tykkää ja on sen sanonutkin. Jos kiristäisin sillä, mieluummin olisi ilman kun antaisi mulle...
Mietin vain joskus, tykkääkö teidän miehet antaa teille suukseksiä iha oikeesti vai vaan siksi,e ttä s ekuuluu asiaan antavana osapuolena, mutta oikeasti inhottaisi koko homma..?
Kommentit (51)
Tykkäähän se, vaikka mua se ei niin kauheasti kiinnosta. :P
Meillä muijalla on hyvä pillu, kivat lerpukat, posliini, ei haise/maistu mitenkään erikoiselta, tiukka ym. Ja haluisin enemmän, nuolla, sormeilla ym. Touhuta jalkojen välissä, MUTTA muija ei halua sen mielestä ällöttävää ja tuntuu kuulemma kuin olisi gynellä muute nkin seksi pelkkää perus panemista, ei auta vaikka juottaisi sen känniin.
Mä kyllä ihan rakastan kielihoidon antamista ja "kielimatkailua" koko vaimoni vartalolle. Hänkin nauttii siitä. Tosi surullista että vaimoni ei sitä tahdo minulle tehdä vaikka huolehdin puhtaudestani hyvin.
Meillä suuseksi kuuluu jokaiseen esileikkiin. Pitkään ja hartaasti. Mieheni aina nauraa että tässä jää Lassiekin toiseksi;) Eikä tarvitse käydä edes pesulla, muuten ominaistuoksuni kuulemma miedontuu liikaa (peruspuhdas toki aina). Se saa hänet aivan sekopääksi himosta.
Aina olen saanut suuseksiä, muiltakin miehiltä ennen nykyistä puolisoani.
Ei tykkää eikä tee. Haluaisin kovasti.
Tykkään todella paljon. Ja tykkää kultanikin. Ihanaa kun hän antautuu ja antaa mun toteuttaa itseäni. Todella ihanaa kun saa toisen kiemurtelemaan ja tärisemään orgasmista.
Ei tykkää mutta on muutaman kerran suostunut 10 vuoden aikana. Päätinkin seuraavan kerran kun seksiä on levittää letun miehen naamalle niin ymmärtää varmaan että olis aika taas uhrautua.
Tykkää todella paljon ja mulle passaa nuolla vaikka joka kerta. ;)
mutta mun oma mies tykkää kyllä, ihan oikeasti. Juuri eilen oli niin ihanaa, että voi huokaus... :P