Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammashoidon palveluseteli. Onko kokemuksia/ suosituksia hammaslääkäristä H:gissä?

Vierailija
01.03.2012 |

Eli kokemuksia ja suosituksia palvelusetelihammaslääkäreistä Helsingissä.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu mulla, onko suosituksia?

Vierailija
2/87 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin juurihoito. Valitsin paikan hinnan, matkan ja ajan saannin nopeuden takia. Eri hoidot on eri hintaisia paikasta toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vuoksi kyselen.

Hammaslääkäripelkoinen,

ap

Vierailija
4/87 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suosituksia.

ap :-)

Vierailija
5/87 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus käyttänyt palveluseteliä ja menin soittamaan eräälle lääkärille, tuli kyllä tunne että aika pitäis perua. Kävin kuitenkin yhden kerran ja oli hyvä etten aloittanut siellä.

Itä-Helsingissä, aika lähellä isoa kauppakeskusta.

Vierailija
6/87 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan kannata mennä ikinä!! Puitteet on hienot mutta hammaslääkärit onnettomia! Kahden väärin tehdyn juurihoidon seurauksia korjataan nyt sitten taas julkisella puolella...

Vierailija
7/87 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos pääset, Oral on ollut hyvä myös. Erottajalla ja Itiksessä olen käynyt.

Vierailija
8/87 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä Alexiasta, Helsingin hammassairaalasta tai Kukontorin hammaslääkäreistä?

Vierailija
9/87 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minkälaiseen vaivaan tuollaisen palvelusetelin saa?

Vierailija
10/87 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut hyvä, ainakin se lääkäri siellä jolla olen käynyt. Minullakin on hammaslääkärikammo, ja vaikka tämä tapaus ei mitenkään erityisen hoivaavasti suhtaudukaan (siis paremminkin voisi asian huomioida), niin sentään pystyn hänellä käymään. Vastaanotossa on aina ystävällinen tunnelma ja ajoissa on voitu joustaa.

Ainoa vika on hinnat. Sain palvelusetelin minäkin juurihoitoa varten, ja se hoidettiinkin tuolla onnistuneesti. Samalla löytyi reikiä, joita on paikkailtu ilman seteliä, ja vielä pitäisi lisääkin mennä paikkauttamaan. En vaan tiedä mistä revin rahat siihen. Viimeksi sain kustannusarvioksi yli 600 euroa kolmen reiän paikkaamiseksi.

Vierailija
11/87 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä paikka

Vierailija
12/87 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilkan Hammassairaalassa sain hyvän hoidon. Fossaa Pikku Roballa kannattaa karttaa viimeiseen asti, minä menetin kaksi hammasta heidän hoitovirheen takia!

Vierailija
13/87 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä palvelu myös minulle pelkopotilaalle.

Vierailija
14/87 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäripako menossa. Siellä ilmeisesti ei porukka viihdy. Kävin Sven Kallen luonna ja yritin uudestaan, mutta kaveri on vaihtanut paikkaa. On nyt ogelissa ja kahden viikon jono, en ihmettele. Suosittelen.

Vierailija
15/87 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palvelusetelillä ja erittäin asiallinen, jännittämiseni huomioiva palvelu.

Vierailija
16/87 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Kävin hoidattamassa palvelusetelillä hampaani Oma hammaslääkärissä Hakaniemassä vuosi sitten. Olen ollut oikein tyytyväinen. Menin sinne vielä, koska vanha paikka lohkesi - sain kela korvausta ja hinta kohtuullinen. Muualle en enää meneekään! Olen aika hammaslääkärikammoinen, siellä hoidetaan niin helläkätisesti!

Vierailija
17/87 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, onko Fossa ostopalvelu paikka?

Vierailija
18/87 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain palvelusetelin terveyskeskuksesta. Eli menin yksityiselle ja omavastuu oli 70 euroa reiän paikkaamisesta*. Enpäs ole aiemmin maksanut noin paljon hammashoidosta. Oli outoa maksaa pankkikortilla paikan päällä. Työttömällä ei ole ainakaan varaa enää hoitaa hampaitaan. Ilmeisesti olin jo tottunut tähän ns. hyvinvointivaltioon.

Lisäksi oli vähän oudosti reikä, jota ei oltu merkitty hoitoon kuuluvaksi. Se maksoi vielä 170 euroa.

En suosittele hyväksymään palvelusseteliä. Senhän voi itse päättää, hyväksyykö.

Vierailija
19/87 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2013 klo 20:49"]

Sain palvelusetelin terveyskeskuksesta. Eli menin yksityiselle ja omavastuu oli 70 euroa reiän paikkaamisesta*. Enpäs ole aiemmin maksanut noin paljon hammashoidosta. Oli outoa maksaa pankkikortilla paikan päällä. Työttömällä ei ole ainakaan varaa enää hoitaa hampaitaan. Ilmeisesti olin jo tottunut tähän ns. hyvinvointivaltioon.

Lisäksi oli vähän oudosti reikä, jota ei oltu merkitty hoitoon kuuluvaksi. Se maksoi vielä 170 euroa.

En suosittele hyväksymään palvelusseteliä. Senhän voi itse päättää, hyväksyykö.

Jos ei hyväksy palveluseteliä, joutuu jonottaa sen 6kk, kunnes saa terkkariasemalta ajan.

Vierailija
20/87 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän