Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten pienet vaatteet: huutonettiin, second hand shoppiin vai UFF:n laatikkoon?

Vierailija
29.12.2005 |

Eli... Lapsia kun on, vaatteita jää tietty pieneksikin. Jaksaako huutonet rumbaa? Tienaako sillä hyvin? Vai yrittäisinkö viedä lastenvaatteiden second hand shoppiin, vaatteiden myynnistä saisin oman osani, mutten koko myyntihintaa tietenkään. Vai vienkö vaikka kierrätyskeskuksen/UFF:n laatikkoon kadunvarteen? Vaatteet ovat ihan siistejä pikkulasten vaatteita.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yrittäisin ainakin parhaita kaupata huuto.netissä. Jos alkaa tuntumaan liian hankalalta eikä kauppa käy niin ehkä kirppikselle tms ensin ja sitten uff:lle. Aina tarvitsee uusiakin vaatteita ja noilla myyntirahoilla voisi niitä ostaa...

Vierailija
2/4 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi jokin paikka missä lahjoittaa ilmaiseksi, tekisin niin. Minulla ei kuitenkaan ole tuttuja, joilla on pieniä lapsia. Olen jo kerran maksanut niistä kin vaatteista, miksi kenenkään pitäisi enää niistä maksaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaaloihin

lastenkoteihin

seurakunnalle

naistenkeskuksiin (nuori äiti lapsensa kanssa tms paikka)

Vierailija
4/4 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajateltiin hankkia oma asunto ensivuoden aikana, ajattelisipa joku asunnon myyjä samalla tavalla ----mitä sitä nyt enää kukaan siitä maksamaan kun me ollaan se jo maksettu kertaalleen !!!!!!!

Vierailija:

Jos olisi jokin paikka missä lahjoittaa ilmaiseksi, tekisin niin. Minulla ei kuitenkaan ole tuttuja, joilla on pieniä lapsia. Olen jo kerran maksanut niistä kin vaatteista, miksi kenenkään pitäisi enää niistä maksaa?